Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem że mianowicie szaleje mi abs no i oczywiśćie świeci mi sie kontrolka asc Opisze dokładnie problem od długiego czasu świeci mi sie asc no i abs najdziwniejsze jest to że jak zapale rano samochód asc sie nie pali ani abs ale zato jak rusze samochodem zaczyna mi strasznie szarpać samochodem aż do momentu kiedy kontrolka asc i abs sie zapali i wtedy przestaje szarpać i wszystko wraca do normy podpiołem sobie pod kompa i pokazuje uszkodzony tylni prawy czujnik wymieniłem go i nic dalej to samo a najbardziej mnie martwi to mocne szarpanie nie do zniesienia prosze o pomoc
Opublikowano

Nie prawy, tylko lewy (od kierowcy) odpowiada za wskazania licznika.

Ewidentnie może to być padający któryś czujnik, albo uszkodzony sterownik.

Jeśli masz możliwość sprawdzenia auta inpą, to zrób test podczas jazdy i zobacz który czujnik będzie pokazywał inną prędkość niż pozostałe - to będzie winowajca.

Szarpie Ci samochodem, bo ASC odczytuje inną prędkość w którymś kole i hamuje resztę. Wszystko "działa" dopóki błąd nie będzie tak duży, że ABS/ASC się rozłączy, a wtedy szarpanie ustanie.

Opublikowano
Mam kolege co ma impa podpinaliśmy i pisało prawy tył .Wczoraj go wymieniłem i dalej to samo jeszcze taie pytanko jest taka opcja odpięcia sterownika czy czegoś na chwile żeby nie szarpało dopuki tego nie zrobie u jakiegoś konkretnego mechanika czy taka opcja nie wchodzi w gre bo coś sie stakie czego bym pewnie niechciał
Opublikowano

Cześć

W bmw czujniki powinny być wymieniane na ATE albo SIEMENS. inne po paru metrach padną albo nie będą działać.

Opublikowano
Cześć

W bmw czujniki powinny być wymieniane na ATE albo SIEMENS. inne po paru metrach padną albo nie będą działać.

kolego,to nie jest reguła,ja wymieniłem na FEBI i jest ok działa bez zarzutu,kumpel wymieniał na taniochy z Allllegro i już rok lata i nic się nie dzieje tak więc .......... :|
Opublikowano
Ok febi moze i dziala, to niezla firma. Ja pisze co na 100% nie bedzie sprawiac klopotow. Sam wymienialem na ate i bez problemu. Oryginaly mialem siemensa. Relacje z forum mowia ze czujniki po 100 zl nie chodza mozna poczytac i podiac decyzje. O ate czy siemensie nikt zle nie pisze nawet. Ja doradzam to co sprawdzilem. Wolna wola. Pozdrawiam.
Opublikowano
Ok kolego masz rację z tym co piszesz,ja też się forum obczytałem i wymieniłem na febi (bo innych nie było).Ty do swojego auta widzę ,że masz z 2000 roku musisz mieć oryginały takie z niebieskimi końcówkami,ale kolega krawat1 ma z 1996 ,tak jak mój koleś i tam były takie z siwymi końcówkami i cholera teraz wie być może w starszych modelach przed liftem te podróby jakoś chodziły :wink:
Opublikowano
kolego krawat1 jedz do szanującego się sklepu z cześciami i znający się sprzedawca podpowie na pewno,że podróbki nie będą działać ,mi powiedzieli,że FEBI będzie chodził i tak jest :wink: .PS thenygoos co do oryginałów i Siemensów masz rację ,ale,że reszta to śmieci hmmm nie do końca tak jest :cool2:
Opublikowano
Przetestowałem to na własnej skórze... i na skórze ASO BMW w Lublinie, którego elektronik i mechanik wyjeździli mi z 15 l paliwa na placu podczas dwugodzinnej jazdy po placu z podłączonym testerem fabrycznym... "g" im się udało zdiagnozować i dopiero samemu w trakcie wolnego weekendu rozłączyłem wtykę od modułu ABS/ASC i tak podłączyłem przewody, że rozdwojony sygnał z T/P koła dochodził do sterownika jednocześnie do pinu od T/P i T/L koła. Po potwierdzeniu ciągłości przewodów i sprawności sterownika podejrzany pozostał tylko czujnik... zamiennik, który przez ok. 1 rok był OK... Po wymianie na oryginał, zapomniałem co to problem z ABS/ASC :mrgreen:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Mam kolege co ma impa podpinaliśmy i pisało prawy tył .Wczoraj go wymieniłem i dalej to samo jeszcze taie pytanko jest taka opcja odpięcia sterownika czy czegoś na chwile żeby nie szarpało dopuki tego nie zrobie u jakiegoś konkretnego mechanika czy taka opcja nie wchodzi w gre bo coś sie stakie czego bym pewnie niechciał

by nie szarpalo to wystarczy wyłączyć ręcznie ASC

taki objaw jak opisujesz może też wynikać z różnicy średnicy kół

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.