Skocz do zawartości

e38 740i 1997 dziwne pukanie w tylniej cześci samochodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam e38 z 97 roku. Prawie 98. Kupiłem samochód dwa dni temu po kupni nic nie stukało wszystko ok. Dzisiaj z tyłu przy skrętach(nie przy każdym) coś tłucze z tyłu. Taki dźwięk jak by ktoś uderzył w samochód. Robi się to mniej więcej co 5skręt(zjazd z autostrady). Myślałem,że jest to mocowanie koła zapasowego jednak nie. Sprawdziałem też narzędzia do montażu haku i sam hak , który mam włożony w koło zapasowe jednak to nie to. Wyjąłem i dalej wali na zakrętach. Jaki może być tego powód. Taki w miarę racjonalny. Bicie opony? Wahacz padł? Nie jest to odgłos uderzenia metalu o metal. Może ma ktoś z was pomysł. Dziękuje

Opublikowano
Hej, to jest dyfer kolego, ktoś Cię zrobił w jajo, jak to w Polsce. Jeżeli jest mocne uderzenie to tylko dyfer.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Jeśli to olej to ile trzeba go wlać? Trzeba też wymienić od razu też olej w skrzyni biegów?samochód, który został kupiony stał 3 miesiące w garażu. Ma to też wpływ na prace dyferencjału i skrzyni biegów?
Opublikowano
Ja stawiam na silenblock,tuleje metalowo gumowe,w e38 jest tego trochę,sama belka ma chyba ze cztery takie tuleje,może być to też tuleja dyfra,albo któryś z wahaczów,też jest ich tam kilka,tylne zawieszenie jest bardzo skomplikowane w porównaniu np. z e32,bez wjechania na kanał się nie obejdzie,najlepiej na jakiejś stacji diagnostycznej mają tam szarpaki i rolki.
Nur bmw e32
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Dzisiaj dowiadywałem się ile kosztuje olej do dyferencjału. Na szczęście nie jest to majątek. Wymienię odrazu bo samochód stał 3 miesiące to te oleje są już do niczego.
Opublikowano
Ani nie pomoże, także musisz sobie sam odpowiedzieć na pytanie czy jest sens wogole wymieniać.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Tuleje nie pukają bardzo głośno, natomiast dyfer jak ma wykruszony ząb to wali jakby ktoś w ciebie uderzył innym autem, takie objawy daje również zniszczony przegub półosi. Wszystko do sprawdzenia na stacji diagnostycznej, wystarczy, że jednym kołem wjedziesz na rolkę, a drugim nie.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Do stacji diagnostycznej tak czy inaczej pojadę. Znacie jakiś warsztat w Warszawie, który takimi naprawami się zajmuje? Jeśli jest to ząb w dyferencjale to trzeba wymienić cały dyferencjał?
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Od razu dyfer :roll: albo wahcacze :roll: sprawdz czy koła z tyłu ci sie nie poluzowały ja tak mialem w e34 zluzowaly sie szpilki w jednym z kół fele alu to tez tłukło a w szczegulności na zakretach i tez myslalem ze dyfer :roll: wał napedowy :roll: pół ośka :roll: łożysko w piaście :roll: a to bylo właśnie lużne koło tylne:norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.