Skocz do zawartości

Bmwfreak

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525i

Osiągnięcia Bmwfreak

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Może doprecyzuje. Mechaniczny strasznie mnie się nie podoba. Oglądałem zdjęcia jak się rozkłada całą deskę w e87. Jak patrzę na przyłącza do elektronicznego panelu i mechanicnzezgo to na 1 rzut wyglądają tak samo. Czy to prawda, że to będzie bezbłędnie pasować?
  2. Witajcie, Mam takie pytanie czy można zamienić panel w e87 ten najprostszy na ten elektroniczny. Wymieniając sam Panel? Czy to nie jest takie proste, że zmienię panel i wszystko będzie działać? Podłączenia są takie same? Pozdrawiam
  3. Witajcie, Szukałem tutaj tematu związanego z wyspanymi pikselami w radiu w moim bmw e39. Radio Business CD. Takie dokładnie : http://img231.imageshack.us/img231/8173/20110409317.jpg Wysypały się w nim piksele. Chciałem kupić nowe radio, ale 400zł... no raczej mnei się to nie uśmiecha. Jednak na allegro można kupić taśmy do tego radia. Ja jestem słabym elektrykiem. Proszę mi powiedzieć czy takie taśmy naprawcze mają sens? Łatwo się je montuje? Oglądałem na u tube filmiki jak to montują, ale też nie chce zepsuć całego radia naprawą. Proszę o jakieś info będę wdzięczny!!! Może ktoś jest z WWA i by chciał mi pomóc. http://allegro.pl/tasma-lcd-wyswietlacza-radia-bmw-5-e39-7-e38-x5-i4974522171.html Dziękuje! :)
  4. Witajcie, Zapaliła mnie się kontrolka od ciśnienia kół. Koła dopompowałem bo fakt było za mało. Teraz jak skasować tą kontrolkę. Nie mam idrive. Szukałem w archiwum odnośnie tematu, ale nie mogłem zbytnio dotrzeć do konkretnej informacji jak to skasować. Czy muszę z tym jechać pod komputer podłączyć ? Taki komputer posiadam u siebie : http://postimg.org/image/rwfwvw313/ Dziękuje z góry za pomoc!
  5. Witam Problem dawno rozwiązany jednak napiszę co było nie tak. Po prostu tłoczki się zabrudziły. Przeczyszczone i wszystko działa bardzo dobrze :)
  6. No właśnie musi mieć ważny Mot i ubezpieczenie. Niby można tylko na miesiąc mieć ubezpieczenie takiego samochodu,ale są jacyś ludzie co załatwiają na rok. Zna ktoś kogoś kto już robił taki myk,że robił przegląd anglika na cały rok plus ubezpieczenie na rok?
  7. A no i jeszcze jestem ciekaw jak to jest bo w momencie zakupu dowód rejestracyjny tego samochodu jest na kogo innego,a nie na mnie..
  8. Witam, Może tutaj ktoś z was mi pomoże odpowiedzieć na pytania odnośnie samochodów RHD. Otóż oczywiście są kuszące ceny tych samochodów na Polskim rynku. Teraz moje pytanie. Jeśli załóżmy kupie samochód co ma kierownice z prawej strony i posiada on ważny przegląd techniczny MOT i ubezpieczenie to mogę się nim poruszać jako nowy właściciel po Polsce? I do jakiego czasu? Podobno w Polsce można ubezpieczyć samochód na brytyjskie tablice to również jest prawda czy imaginacja ludzi? Jeśli już mam taki pojazd to mogę zrobić w Polsce przegląd techniczny MOT (która bodajże się robi co roku). Nie wiem jakim cudem,ale czytałem,że ludzie już jeżdżą ileś lat samochodami RHD po Polsce.Tylko przedłużają badanie techniczne i ubezpieczenie,a tablice oczywiscie sa brytyjskie. Może ktoś mi podpowiedzieć jak to jest. Byłbym baaaardzo wdzięczny. Proszę nie odsyłać mnie na fora typu "angiliki" Z góry dziękuje!
  9. Zmienione na inne koła i dalej to samo. Chyba jest to jakaś wada konstrukcyjna. W swoim e38 730 z 1998 roku miałem identycznie i nikt się nie mógł poznać o co chodziło.
  10. Ponawiam temat. Kupiłem nowe tarcze nowe klocki i nadal jest to samo. Czyli napewno nie są to tarcze ani klocki. Miałem kiedyś e38 i takie same były objawy nikt nie mógł do tego dojść, aż w końcu sprzedałem 7ke bo nikt nie był w stanie zweryfikować usterki. Może jednak ma ktoś pomysł skąd taki objaw się bierze? Oczywiście trzęsie się kierownica wyłącznie jak sie hamuje.
  11. Ja mam tarcze boscha założone i klocki boscha. Obowiam sie,ze ten dzisiejszy bosch to tandeta nie to co kiedys. Rada jest taka by wymienic tarcz i klocki? Czy starczy wymienic klocki?
  12. Witam, Mam zatem od jakiegoś czasu problem,że trzesie mnie sie kierownica przy hamowaniu. Na poczatku trzesla sie powyzej 100km/h... kazali wywazyc kola.. zrobilem to i pomoglo. Jednak jak hamuje w momencie kiedy uklad hamulcowy jest nagrzany to zaczyna sie trzesie kierownica tak,ze wyrywa kierownice z rak. Jedni mowia,ze to tarcze inni,ze klocki jeszcze inni,ze zupelnie co innego,ze to moze byc wada ukladu kierowniczego. Co warsztat to inna opinia. Mial ktos taki problem? Prosił bym o pomoc dzieki
  13. mam 525i benzyna skrzynia manualna. Z górnej pokrywy nie cieknie bo przeczyściłem dwa dni temu i nic. W każdym razie wczoraj rozmawiałem z mechanikiem bmw powiedział,że te silniki biorą olej i to nie jest jakoś coś strasznie złego i wycieki no cóż jak na 12 letni samochód to nie ma się co dziwić. Chyba,że Ci wysadzi cały olej na zewnatrz to już nie dobrze. Górną pokrywę obudowy filtra oleju kupie profilaktycznie i wymienię na przyszłość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.