Skocz do zawartości

316i compact- Dylematy odnośnie nieseryjnych foteli


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Planuję w pierwszej połowie przyszłego roku wymienić fotele u siebie z przodu, gdyż te co mam, noszą już widoczne ślady zużycia. Uznałem, że jeśli już wymieniać siedzenia, to w sumie na coś co będzie lepiej trzymać niż seryjne fotele (czytałem że nawet sportsitze średnio trzymają, a o vaderach nie ma mowy). Z racji na to, że mam compacta, muszę mieć opcję przechylenia fotela do przodu, by kogoś posadzić na tyle- dlatego też zwykły kubełek odpada (acz myślałem nad zaprojektowaniem sanek odchylanych na zawiasie w przód :D ). Znalazłem za to takie o to fotele: http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1021 . To sklep ode mnie z miasta, więc mogę podjechać i je obejrzeć. I tu pojawia się pierwszy dylemat- co o nich myślicie? Jak na razie auta używam do jazdy na co dzień (i tak jak na razie pozostanie), a fotele sportowe po prostu mi się podobają, poza tym lubię jak jestem dobrze utrzymywany na miejscu (za komentarze w stylu "sportowe siedzenia do compacta 1.6 blablabla?!" dziękuję :) ).

Kolejnym problemem, nad którym się zastanawiam jest montaż. Wymyśliłem już jak przykręcę fotel sam w sobie, ale problem pojawia się przy zapięciu pasów- będę jeździł na seryjnych, więc muszę gdzieś przykręcić klamrę. Jednak z tego co czytałem, w e36 pasy są pirotechniczne- tak jest na 100%, czy mogę mieć "nie-pirotechniczne" (szczerze mówiąc, to nie wyglądają na pirotechniczne- klamra jest na zwykłej stalowej lince w gumowej koszulce)? Bo jeśli mam zwykłe, to prostu zamontuję zwykłą klamrę do mocowania fotela w podłodze i po sprawie. Lecz jeśli są pirotechniczne, to uniemożliwia to montaż nie-seryjnych foteli, bo bez pirotechnicznych pasów nie zadziała poduszka, tak? Jest jeszcze sprawa tej maty w siedzeniu pasażera, ale ją można ominąć diodą czy opornikiem z tego co wyczytałem, więc to nie problem.

 

Najbardziej nurtuję mnie problem tych pasów pirotechnicznych, bo on warunkuję możliwość wykonania tej modyfikacji.

 

Pozdrawiam, KArol

http://img837.imageshack.us/img837/3526/5vk4.jpg
Opublikowano

każde bmw e36 z poduchami ma pirotechniczne napinacze pasów.stanowi on z klamrą jeden element i jest przykręcony do wózka fotela śrubą na klucz 16.były 2 rodzaje tych napinaczy przed i po liftingu.można porównać na allegro.ale zasada działania jest taka sama.podczas wystrzału klamra jest ściągana w dół o jakieś 10 cm.właśnie na lince o której piszesz.

fotele moim zdaniem dobre ale do wyczynowej jazdy-nie wygodne do częstego wsiadania nie wspomnę o twardości.zawsze można rozmontować fotel oparcie i siedzisko osobno i oddać do tapicera aby obił jakimś ciekawym materiałem

PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano

W sprawie wygody tych foteli muszę podjechać i usiąść na nich w sklepie, to będę wiedział na 100%.

 

A jakby w całości jakoś przełożyć tą klamrę, razem z tym systemem pirotechnicznym? Przykręcić to do sanek nowego fotela, czy "stojaka", do którego będzie przykręcony?

http://img837.imageshack.us/img837/3526/5vk4.jpg
Opublikowano
no właśnie to miałem na myśli-trzeba napinacz przymocować do nowego fotela.
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.