Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, albo jestem przewrażliwiony, albo po zakupie byłem zafascynowany że nie odczuwałem i jest to norma, albo coś jest nie tak, otóż :

 

- przy prędkościach powyżej 150km/h na wierzchołkach górek i nierównościach przy prawej stronie jezdni odczuwam efekt "kołysania, bujania" nie wiem jak to nazwać fachowo,

- bardzo mocno czuć każdą łatę na nawierzchni drogi, na łączeniu asfaltów czuć jak bym wpadał w głęboką dziurę albo zawieszenie były mocno sztywne..

 

i jeszcze pytanko do użytkowników 330ci

 

- wydaje mi się że auto ciut wolniej się zbiera ( spalanie bez zmian ) czy mogą to być świece lub filtr paliwa ??

- ostatnio miałem okazje jechać innym autem za swoja Bunią i silnik był jeszcze nie dogrzany ojciec przycisnął trochę, to lekko (naprawdę nie znacznie) przydymiło na czarno w tym momencie jak mi odjechał

 

Furka z 02r przebieg akt. 119tkm według ASO w Świlczy oryginalny, zresztą przy zakupie zużycie elementów również wskazywało że przebieg jest ok, kupiłem odrazu z lawety wiec w polsce nie śmigało ( kraj pochodzenia Włochy ) ostatnio wymienione tuleje pływające wahaczy z przodu, na diagnostyce nie stwierdzono żadnych dolegliwości amory prawie jak nowe, koła przód 225/40/18 tył 255/35/18

 

za cenne info i porady z góry dziękuje, pozdro

Edytowane przez Mateo_320
Opublikowano
z tego co się orientuje to auta z wloch nie da rady sprawdzić w aso w Polsce jaki jest przebieg i jaka jest historia, dlatego handlarze kupują samochody z itali za grosze , z dużym przebiegiem i często powypadkowe, jak słysze sam. z wloch to już wiem że nic z tego dobrego nie będzie , makaroniarze nic nie szanują.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z tego co się orientuje to auta z wloch nie da rady sprawdzić w aso w Polsce jaki jest przebieg i jaka jest historia, dlatego handlarze kupują samochody z itali za grosze , z dużym przebiegiem i często powypadkowe, jak słysze sam. z wloch to już wiem że nic z tego dobrego nie będzie , makaroniarze nic nie szanują.

dokladnie tak. mam alfe z wloch i pamietam w jakim byla stanie na początku :cry:

Opublikowano
z tego co się orientuje to auta z wloch nie da rady sprawdzić w aso w Polsce jaki jest przebieg i jaka jest historia, dlatego handlarze kupują samochody z itali za grosze , z dużym przebiegiem i często powypadkowe, jak słysze sam. z wloch to już wiem że nic z tego dobrego nie będzie , makaroniarze nic nie szanują.

 

tzn. ja kupiłem wsumie od takiego znajomego tą bumke, przebieg sprawdzałem z kluczyka, a czy nie bita, hmm dwoma miernikami leciałem całe auto, od normy odbiegała tylko tylna klapa, w miejscu zapasówki, przód podłużnice, słupki boczne wszystko prościutkie i brak śladów ingerencji, wszystkie osłony czy obudowy ori, wiec to że nie bita raczej pewne, nawet lekka wgniotka na masce i rysy na zderzaku nie były robione do sprzedaży :) ogólnie zakup uważam za udany :8) tylko to kołysanie... tak jak pisałem amory b.dobre a może to sprężyny ? wiecie może jak sprawdzić je bez wyjmowania ? lub jakaś tuleja z tyłu bo pamiętam że miałem podobnie w e36 i winne były tuleje wahacza górne, już sam nie wiem :(

Opublikowano
Jak masz tak niski profil opony to się nie dziwię że wszystko czuć na drodze, pewnie jeszcze runflaty. Ja mam 45 i runflat = masakra na polskich drogach!!

POZDRAWIAM MANIAKÓW BMW 🙂

Z BMW od 2004roku. Na forum od 2005r.

Opublikowano

Co prawda moja maszyna to nie 330 ale mogę po dzisiejszym dniu coś powiedzieć, a raczej napisać ;)

Otóż co dzień jeżdżę do pracy przez pewną poprzeczną nierówność razem z łagodnymi muldami, które to razem powodują, że samochód robi hopka jak na karuzeli, zatrzęsie na nierówności poprzecznej i spada na kolejną nierówność i muldę - i jeśli jechałem tam więcej niż 60-70 km/h to miałem wrażenie iż wylecę z drogi gdzieś na bok a kierownicę mi wyrwie z ręki.... i do sedna: dziś wymieniłem poduszki pod silnikiem (jedna zupełnie zerwana) i pod skrzynią (również jedna zerwana) - i teraz samochód jeździ przez te nierówności jak po szynach - żadnego wrażenia braku stabilności. Tak, wiem trochę karkołomnie brzmi ten opis i teoria, ale fakty są jakie są.

Opublikowano
co do poduszek silnika i skrzyni, wszystkie sprawdzałem, ale ostatnio odzywa się łącznik stabilizatora więc postaram się go jak najszybciej zmienić może to coś pomoże, no i muszę gdzieś na kanał podjechać sprawdzić tuleje tylnych wahaczy bo jak wcześniej pisałem w e36 miałem przez nie podobne kołysanie, a co do 18-tek kół i niskiego profilu niestety w 330 najmniejsza to 17 a, że kupiłem na 18 tak już zostanie :P
Opublikowano
Jak masz tak niski profil opony to się nie dziwię że wszystko czuć na drodze, pewnie jeszcze runflaty. Ja mam 45 i runflat = masakra na polskich drogach!!

 

Zgadzam się ja wprawdzie nie mam runflatów tylko 45 ale drugi raz bym nie kupił powaznie biore pod uwage wrócenie do starego rozmiaru czyli 205/55/16 z 205/45/17

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.