Skocz do zawartości

Mateo_320

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateo_320

  • Urodziny 05.12.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E36 318 IS 1992, jest E46 330CI 2002 :)

Osiągnięcia Mateo_320

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mateo_320

    E39 540 który silnik ?

    No ok, co do zmiany na mocniejsze mi o to nie chodziło, napisałem, że chcę trochę komfortu i wygody przy podobnych osiągach ;) A co do OC, płaciłem tego roku (początek marca) i wyszło 500zł z NW ale na dwie raty, ale przy płaceniu całości wychodziło mi 469zł I mam dylemat bo szkoda sprzedawać mi mojej :D najlepiej jak by kasa na drzewach rosła dokupił bym sobie limuzynę i suv-a A co do naklejenia znaczka M5, swojego czasu szukałem ori. oznaczenia 318Ci, żeby sobie na klapę walnąć hehe
  2. Mateo_320

    E39 540 który silnik ?

    Yyy że ja porównałem 330 do 540 ? Na szczęście kolego krys32 zły nawyk kupowania auta pod wpływem emocji i napalenia się już u mnie minęły :) A właśnie apropo alternatora, pół roku temu miałem zamysł przejścia na E53 4.4 i z tego co pamiętam jedna z wad którą wymienił mi znajomy był alternator, a dokładnie to, że w przypadku jego awarii jest masakra z wyjęciem go, mowa była o E53 ale to chyba ten sam silnik i takie samo dojście osprzętu silnika ?
  3. Mateo_320

    E39 540 który silnik ?

    Do Dombrek trochę się rozpędziłeś ? może ty tak trafiłeś... po pierwsze ustaliłem że będę poszukiwał przedlift bez vanosów, po drugie jak kolega wyżej wspomniał ubezp. wyjdzie jak w mojej aktualnej czyli ok 450zł, z tym zawieszeniem to pojechałeś na maksa że za 5kkm wymiana, a z tym że od razu udam że nie zauważyłem bo 3-ką którą mam w rok wykręciłem 30tyś i puki co jedynym co zużyło się z zawieszenia to tuleje wahacza. Jeżeli już piszesz o zadbanym egzemplarzu to raczej zawieszenie powinno być :cool2: jeśli nie to targowanie ceny w dół, a jak na nic wysiłki to słowo dziękuję i szukam dalej. Aaa zapomniał bym, z ta wyścigówką to też trochę przesadziłeś, masz w opisie 540 skoro wiesz że łyka 98% aut na drogach to na pewno tak robisz wiec po co pisać że to wiejski szpan itp ? ja osobiście jadąc w trasę lubię sobie pogonić i wieśniakiem się nie czuję, każdy jeździ jak lubi... Wydaje mi się że chciałeś pokazać że stać Cie na 540 bo 20tyś jak nie więcej włożyłeś i jesteś "ktoś" a co do M5 to gdybym miał kasę na taką imprezę to bym nie pytał o 540 :mrgreen:
  4. Mateo_320

    E39 540 który silnik ?

    Siema, w końcu rozmowa ruszyła :) co do kosztów utrzymania zdaję sobie sprawę - przyjemność kosztuje. Bilet do filharmonii też trochę kosztuję, a ja miałby swoją pod domem do słuchania kiedy chce :twisted: fakt mam 330Ci ale puki co odpukać kosztów eksploatacji nie odczuwam (dzięki zakupowi nie zakatowanego egzemplarza), oleje i inne pierdółki trzeba w każdym aucie zmieniać największy koszt jaki mam z racji posiadania tego małego pocisku to mandaty..., ale wracając do tematu 530i odpada, a to dlatego że ja po roku zabawy moją pociechą, odczuwam tą moc tylko gdy odchodzę od wyprzedzanego auta tak więc w E39 mija się to z celem no i pewnie spalanie troszkę większe będzie w 5-tce bo i cięższa, wiec jak ma rosnąć to nieszczęsne spalanie przy tych cenach paliw :mad2: to jak to się mówi "jak się bawić to na całego". Będę na spokojnie przeglądał ciekawe oferty aut przed liftem, a między czasie szukał ciepłego konta i nowego właściciela dla mojej aktualnej '' ukochanej ''. Jeśli chodzi o wyposażenie to mam w planie przy zakupie w/w auta mieć odłożone ok. 10tyś. na wkład (czyt. zmiana podstawowa: oleje, filtry, paski, a także dodanie jakiś bajerów z bogatszych wersji). Proszę również o kontynuację tematu, może wyjdą na jaw jakieś nowe fakty odnośnie tego właśnie modelu. Pozdrawiam
  5. Mateo_320

    E39 540 który silnik ?

    Właśnie rozchodzi się o te vanosy, to że jest 3.5 i M5 wiem ale chodzi mi o 540 czyli 4.4 :D
  6. Mateo_320

    E39 540 który silnik ?

    Witam kolegów, moje pytanie kieruję do posiadaczy lub znających temat BMW E39 540 V8, otóż przymierzam się do zmiany swojej E46 na E39, wybór padł na 540 V8, ponieważ na mniejszą moc nie widzi mi się przesiadać :) a mam ochotę na trochę komfortu za podobne pieniądze. I mam pytanie bo czytam i czytam o tym modelu ale nie znalazłem konkretu, jaki model silnika wybrać bo wiem że było ich dwa lub trzy. Czym się różnią ? Które były bardziej wytrzymałe i mniej awaryjne ? Które były w jakich latach montowane ? Z góry dzięki za pomoc i naświetlenie tematu. Pozdro
  7. kolego aquarel, komp był jakiś miesiąc temu sprawdzany, błędów brak... na pływanie obrotów stwierdzono że może być tu winowajcą słaby akumulator, dodam że najpierw sprawdzałem u magika w swoim mieście a później jeszcze raz w ASO Świlcza i tam robili pełną diagnostykę komputerową (tak twierdzili) i nic się nie doszukali... Ale problem może być też taki że, po nieudanych próbach odpalenia dzwoniłem znowu do w/w serwisu BMW i Pan oznajmił mi że sterownika świec może na kompie nie pokazać... problemem jest też to że nikt z kompem nie przyjedzie pod dom na sprawdzenie, byłem na miejscu u komputerowca powiedział że może coś wyjdzie ale musi mieć auto zimne takie które nie zapali, a na swoją odpowiedzialność na noc pod warsztatem nie chce zostawiać wiec zostaje laweta? :duh: ścina straszna takie autko na lawecie a sąsiedzi stare renówki 19 odpalili :oops:
  8. Witam, jakiś czas temu ojciec kupił sobie bumke od znajomego, która niby miała być w cukierku... seria 7 model E66 730d 231KM silnik o ile się nie mylę M57. Rok 2005, przebieg 117 tyś. i mamy lekki problem, gdy zaczynały się chłodniejsze noce rano troszkę gorzej paliła, wiec dostała nowe świeczki oraz filtr powietrza, niby to pomogło ale czasami po odpaleniu lekko falowały obroty przez ok. 10 sek. Gdy przyszły już przymrozki ok. -7 okazało się że aku. nie wyrabia więc też otrzymała nowy. Owszem kręciła jak szalona ale gdy przyszło -20 kaput... kręci kręci, zaskakuje ale żeby zaskoczyła trzeba wypiłować akumulator do zera i to nie zawsze bo ostatnio nie zapaliła. Więc w podejrzeniu że ropka przyłapała, zapchałem do sąsiada do garażu w miedzy czasie, gdy 7-ka się ogrzewała zmieniłem filtr paliwa na nowy, po całej operacji i wypiłowaniu aku. do zera odpaliła. Pojechałem na stacje zalałem 40l ON uszlachetniacz i pojeździłem trochę żeby poszło w cały układ, rano pewny że to musiało pomóc trochę się zdziwiłem, piłowałem piłowałem i nic... :duh: macie może pomysły co może ją boleć ? Dodam że przy kręceniu rozrusznikiem zaskakuje ale żeby odpalić to masakra, a gdy już odpali to przez cały dzień pali na dotyk... Proszę o jakąś pomoc lub sugestie. Pozdrawiam
  9. co do poduszek silnika i skrzyni, wszystkie sprawdzałem, ale ostatnio odzywa się łącznik stabilizatora więc postaram się go jak najszybciej zmienić może to coś pomoże, no i muszę gdzieś na kanał podjechać sprawdzić tuleje tylnych wahaczy bo jak wcześniej pisałem w e36 miałem przez nie podobne kołysanie, a co do 18-tek kół i niskiego profilu niestety w 330 najmniejsza to 17 a, że kupiłem na 18 tak już zostanie :P
  10. tzn. ja kupiłem wsumie od takiego znajomego tą bumke, przebieg sprawdzałem z kluczyka, a czy nie bita, hmm dwoma miernikami leciałem całe auto, od normy odbiegała tylko tylna klapa, w miejscu zapasówki, przód podłużnice, słupki boczne wszystko prościutkie i brak śladów ingerencji, wszystkie osłony czy obudowy ori, wiec to że nie bita raczej pewne, nawet lekka wgniotka na masce i rysy na zderzaku nie były robione do sprzedaży :) ogólnie zakup uważam za udany :8) tylko to kołysanie... tak jak pisałem amory b.dobre a może to sprężyny ? wiecie może jak sprawdzić je bez wyjmowania ? lub jakaś tuleja z tyłu bo pamiętam że miałem podobnie w e36 i winne były tuleje wahacza górne, już sam nie wiem :(
  11. Witam, albo jestem przewrażliwiony, albo po zakupie byłem zafascynowany że nie odczuwałem i jest to norma, albo coś jest nie tak, otóż : - przy prędkościach powyżej 150km/h na wierzchołkach górek i nierównościach przy prawej stronie jezdni odczuwam efekt "kołysania, bujania" nie wiem jak to nazwać fachowo, - bardzo mocno czuć każdą łatę na nawierzchni drogi, na łączeniu asfaltów czuć jak bym wpadał w głęboką dziurę albo zawieszenie były mocno sztywne.. i jeszcze pytanko do użytkowników 330ci - wydaje mi się że auto ciut wolniej się zbiera ( spalanie bez zmian ) czy mogą to być świece lub filtr paliwa ?? - ostatnio miałem okazje jechać innym autem za swoja Bunią i silnik był jeszcze nie dogrzany ojciec przycisnął trochę, to lekko (naprawdę nie znacznie) przydymiło na czarno w tym momencie jak mi odjechał Furka z 02r przebieg akt. 119tkm według ASO w Świlczy oryginalny, zresztą przy zakupie zużycie elementów również wskazywało że przebieg jest ok, kupiłem odrazu z lawety wiec w polsce nie śmigało ( kraj pochodzenia Włochy ) ostatnio wymienione tuleje pływające wahaczy z przodu, na diagnostyce nie stwierdzono żadnych dolegliwości amory prawie jak nowe, koła przód 225/40/18 tył 255/35/18 za cenne info i porady z góry dziękuje, pozdro
  12. witam, jestem nowy wiec za złe zamieszczanie w tematach z góry przepraszam :( jakieś 2 lata temu zaczeła się moja przygoda z BMW i ku moim obawom marka ta stala sie dla mnie wyjątkowa :) zakupiłem E36 coupe z silnikiem IS które służyło mi dzielnie przez 2 lata, ostatnio rozstalem sie z moim oczkiem w głowie, ale nie zebym sie zniechęcił poprostu chęć zakupu nowszego modelu mnie do tego skłoniła :) oczywiście tylko coupe wchodzi w gre więc znalazlem pewną bawarke i czy mógł bym prosić o rozkodowanie VIN-u w celu sprawdzenia wersji itp. JK09380 z góry dzięki pozdrówki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.