Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

mam pytanie odnośnie przełożenia dyferencjału. Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na forum dlatego zakładam nowy temat.

 

mianowicie, po swapie silnika z m43b16 na m50b20v samochód nie ma takiego przyśpieszenia jak w dawcy. :( :( :( Silnik został zmieniony, wszystko bardzo ładnie pracuje oprócz napędu. :( Skrzynia biegów została z 1.6i (ta od 2.0i miała zepsute synchronizatory, na obydwóch skrzyniach te same oryginalne numery), dyferencjał też został z 1.6 (kwestia braku czasu zmiany z 2.0), wał także z 1.6i, wał z 2.0 był grubszy i nie podeszedł (mocowania skrzynia-dyfer). Tak więc, jaki był by najlepszy dyfer i skrzynia do mojego auta, nie zależy mi na prędkości, wolał bym lepiej przyśpieszać. :D :D :D

 

POZDRO

 

 

Ps. nie rozumie wogóle tych cały przełożeń i dużych i małych głów. :-? :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Opublikowano
A jak z układem wylotowym? Rury i tłumiki z 1.6???
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
A jak z układem wylotowym? Rury i tłumiki z 1.6???

 

NIe, wszystko od 2.0i.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Opublikowano
Na skrzyni o 1.6 powinienes miec dobrego kopa na dole ale mniejszą vmax jak sie pomyliłem prosze mnie poprawić

 

a dyfer?? może to jest przyczyna tego spowolnienia??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Opublikowano
Jutro wyśle film jak on się zbiera.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Opublikowano
załóz dyfer 2.95 od dołu rakieta bedzie

Kuba kompromitujesz się :oops: na 2,93 do setki będzie przyśpieszał 2 dni a prędkośc maksymalna będzie oscylowała w okolicach 250km/h :D żarcik

Opublikowano

Na mniejszym przełożeniu jak fabryczne będzie słabiej przyśpieszał ale V-max będzie większy i spalanie po mieście większe.Dlatego utarło się powiedzenie długi dyfer.

Na wyższym przełożeniu niż fabryczne uzyskasz lepsze przyśpieszenie ,mniejszy V-max częściej będziesz zmieniał biegi i w trasie trzymał silnik na wyższych obrotach co także wiąże się z ekonomią.

Opublikowano
Na mniejszym przełożeniu jak fabryczne będzie słabiej przyśpieszał ale V-max będzie większy i spalanie po mieście większe.Dlatego utarło się powiedzenie długi dyfer.

Na wyższym przełożeniu niż fabryczne uzyskasz lepsze przyśpieszenie ,mniejszy V-max częściej będziesz zmieniał biegi i w trasie trzymał silnik na wyższych obrotach co także wiąże się z ekonomią.

 

 

a jeszcze takie pytanie: Co oznaczają te przełożenia? Czy te np. 2.95 to są 2.95 obroty wału to daje jeden obrót koła?? czyli krótko mówiąc np. jeżeli byśmy mieli dyfer 3.0 to 3 obroty wału to jeden obrót koła??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
  • 1 rok później...
Opublikowano
z 2,0 powinien być dyfer 3,45 więc zupełnie sensowny do codziennej jazdy i auto powinno się zbierać. Najkrótszy fabryczny dyfer był w czterocylindrówkach z automatem i miał przełożenie 4,45 i na nim Vmax jest w okolicach 175 km/h ale auto wyraźnie lepiej się zbiera. Da się jeździć po mieście, ale w trasie jest mało wygodny. Jeśli auto nie idzie bardziej bym szukał jakichś usterek przy robieniu swapa. Podłącz najlepiej auto do kompa, może się okaże że jakiś błąd sondy lub coś w tym stylu. Wszystkie rurki przy kolektorze ssącym sprawdzone? Nie ma żadnych nieszczelności?
Opublikowano
Pytanie co kolega ma za dyferencjał - przecież od skrzyni do tyłu 1,6 a 2.0 to to samo, a jemu wał nie pasował...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.