Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam dwa problemy ze swoim m30b35

1. jak jest zimny zapala praktycznie od razu jak przejade sie po miescie musze go dluzej krecic

2. jak jade na wolnych obrotach na 1 biegu czasem szarpie autem a czasem jest wszystko ok

Opublikowano

gaz czy benzyna na tej 1?

a jak Ci nie odpala na ciepłym dobrze to może czujnik położenia wału? spróbuj najpierw przeczyścić, może pomoże

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Z tego typu szarpaniem walczę od baaaardzo dawna. Zacznij od podmiany przepływki(nie namawiam od razu do kupna, bo ceny nie zachęcają), bo u mnie wyleczyło to 90% problemu. Niestety czasem nadal strzeli kangura, co jest bardzo wkurzające.
Opublikowano
takie uroki gazu..co do tego ciężkiego palenia na ciepłym silniku obstawiam czujnik połozenia wału

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
witam mam dwa problemy ze swoim m30b35

1. jak jest zimny zapala praktycznie od razu jak przejade sie po miescie musze go dluzej krecic

 

Ogladałeś stan kopułki i palca?

Opublikowano

Problem z odpalaniem na ciepłym... tak jak koledzy poprzednio pisali może to być faktycznie czujnik położenia wału, ale to raczej ciężko zdiagnozować, bo jak padnie to w ogóle odpalać przestanie. Ja bym jeszcze obstawiał czujnik ciśnienia paliwa - u mnie jest to taki mały cylinderek na wężyku paliwowym, tuż przed listwą wtryskową.

 

Co do sprawdzenia kopułki i palca... zrób to wizualnie - jeśli są bardzo czarne styki (mocno wypalone) wewnątrz i sam palec też jest czarny lub mocno wypalony to do wymiany, lub możesz ewentualnie spryskać kontaktem i spróbować przejechać je z wyczuciem śrubokrętem, jeśli będzie poprawa to już wiesz gdzie jest przyczyna "kangurków" i do dzieła ;)

 

Diagnozowanie przez forum ma to do siebie, że ciężko coś powiedzieć w 100% bo nie widzisz auta i nie można zobaczyć czy są jakieś dodatkowe objawy przy tych kangurkach - np. zalewanie paliwem i czarny dym z rury. U mnie przyczyną takiego zachowania był sparciały wężyk odpowiedzialny za odpowietrzanie zbiornika paliwa... naprawa trwała 5 minut, a wężyk z 10 zł ;)

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano
jestem zielony w temacie, jakbys mogl jak sprawdzic stan kopulki i palca czy to wogole jest sprawne?

 

Miałem kiedyś podobne objawy - na gorąco strasznie nie chciał odpalać. Okazało się że winna była pęknięta kopułka. Dodatkowo pryz niskiej temperaturze i wilgoci z rana nie palił na wszystkie cylindry.

 

Kopułkę masz z przodu silnika, wchodzą do niej przewody zapłonowe. Zdejmujesz to i sprawdzasz od środka stan 6 metalowych styków oraz końcówkę palca rozdzielacza zapłonu. No i samą kopułkę na okoliczność pęknięć. Jak już będziesz miał zdjęte to warto chociażby przeczyścić te styki i palec drobnym papierem ściernym. Całość trwa max godzinkę jak pierwszy raz robisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.