Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powodów stukania, pukania i walenia w tych samochodach jest multum.

Pierdylion tulejek na wózku, dyfer, gumowy łącznik na wale, umierający docisk sprzęgła, dwumas, tuleje na wahaczach no i wspomniana wada fabryczna z wyrywającym się wózkiem z budy itd.

Każdy opisuje na forum podobne symptomy a źródeł może być mnóstwo różnych, dlatego nikt nie odpowie, że jak drży to wymień tuleję nr 7 i po sprawie. Niestety złotego środka nie ma.

Fura na kanał kolega w samochodzie odpuszcza sprzęgło na zaciągnietym ręcznym, a Ty patrzysz i nasłuchujesz. Innej metody nie ma. Ewentualnie jakieś szarpaki i posprawdzać co się da.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podpora aby walilo to musi byw wyrwana inaczej to tylko lozysko wiec jak ma walic?

Mysle ze kazde e46 ma to walenie. Wystrczy zobaczyc ze wal sie rusza o 1cm przy puszczaniu sprzegla wiec jest tam luz jakis to sie przenosi na dyferencjal.

Ja mam tuleje nr wymieniona a i tak wali, zawieszenie tez naprawiance po Monachium bo sie wyrwalo.

 

Pozostaje wiec:

- swap skrzyni biegow

- wymiana tylej dryfta

- swap dryfta

 

Ale czy warto :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.