Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ma ktoś jakiś patent na szybkie zdemontowanie dyferencjału albo sposób na dobranie się do śrub które mocują go do belki? Tam jest strasznie kiepski dostęp a ja nie mam zbyt dużego zaplecza narzędzi.
A co to, a co to tak gna, tak bokiem, tak bokiem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tem nie miałem problemu, ale dojście tylko z kanału... By sobie ułatwic trochędostęp to możesz odkręcić mocowanie tylne dyfra (ta poduszka do karserii) i jak masz odkręcony wał od dyfra to on ci zejdzie trochę do tyłu... Można różniesz odkręcić belkę i starać się ją opuścić kilka cm. (uważaj na przewód łączący zbiorniki).
Opublikowano
Pierwszą próbę zdjęcia go miałem już w Sobotę,ale po tym jak musiałem uciąć 2 śruby od pół osiek nie chciało mi się już walczyć z tymi śrubami od góry co są przykręcone... ale dzięki za radę porozkręcam całą resztę i zobaczę może łatwiej będzie tam podejść z kluczem.
A co to, a co to tak gna, tak bokiem, tak bokiem
Opublikowano
Odkręc poduszkę dyfra jak kolega radzi a następnie unieś tył auta z obydwu stron ,belka trochę opadnie i dostęp będzie łatwiejszy .Uprzedzam odkręcic to pikuś trafic tymi czterema śrubami przy przykręcaniu jest wiele trudniej.
Opublikowano
Odkręc poduszkę dyfra jak kolega radzi a następnie unieś tył auta z obydwu stron ,belka trochę opadnie i dostęp będzie łatwiejszy .Uprzedzam odkręcic to pikuś trafic tymi czterema śrubami przy przykręcaniu jest wiele trudniej.

 

 

Czemu jest trudniej to skręcić ?

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Opublikowano
Czemu jest trudniej to skręcić ?
przykręcałeś ? jeśli tak to sam czy ktoś Ci pomagał ? duża czy mała głowa ? zmieniałem sam z małej na dużą i pomimo mojej wielkiej cierpliwości i samozaparcia kląłem jak szewc :oops:Trzeba wszystkie śruby wkręcac po trochu i nie ma opcji wkręcenia jednej do końca a kolejnych potem ,trzeba sukcesywnie każdą jedna kolejno po jednym obrocie.
Opublikowano

nie no pytam bo dopiero będę robił tzn zdejmował i modyfikował ;] albo kupie zmodyfikowaną do e30 jakie pasuja dyfery ? no to będe miał misje Dzięki ;]] dobrze że przekladnolem te tematy bo chcialem zakladac xDD bym dostał okrzan xD :PP Dzięki jak będe mial jakieś problemy to zapytam sie ponownie xD

 

Np. ten Dyfer

http://moto.allegro.pl/dyfer-duza-glowa-e30-bmw-3-76-super-stan-igla-i1811105142.html

Jak oceniacie go ? ;>

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Opublikowano
do e30 jakie pasuja dyfery ?
dyferencjały :D pasują mała głowa czyli typ 168 - e36 compact ,e30 316 , 318 ,320 .typ 188 e30 325,324td. po zmianie dekla od e28 518 , 520 ,524td ,525 , 528. e34 518,520 ,524 ,525tds wybór dosyc duży możesz szalec z przełożeniami :8)

Dyfer z linku zajebisty tylko pytanie pod jaki motor ? do ceny dolicz jeszcze cenę zakupu dekla +/- 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździło w sensie przyśpieszało, bo komfort jazdy powyzej 100km/h na krótkim dyfrze nie jest za ciekawy (przy tej prędkosci ja miałem u siebie 3100obrotów, a na 4,1 mam jakieś 2700-2800). Fakt, gorzej sie zbiera i czuć to od 3 biegu ale nie ma tragedii...
Opublikowano
ja już jestem po zmianie miałem oryginalny dyfer od e30 318is i zmieniłem na taki sam tylko od e36. Różniły się tylko tymi flanszami co wychodzą na półosie trzeba było je podmienić bo nie pasowały do półosi. Wyjmuje się je bardzo łatwo jak by ktoś pytał trzeba je tylko podważyć i same wyjdą. A i jeszcze klucz na śruby do wymiany oleju był inny w e36 14 a w e30 12.
A co to, a co to tak gna, tak bokiem, tak bokiem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja już jestem po zmianie miałem oryginalny dyfer od e30 318is i zmieniłem na taki sam tylko od e36. Różniły się tylko tymi flanszami co wychodzą na półosie trzeba było je podmienić bo nie pasowały do półosi. Wyjmuje się je bardzo łatwo jak by ktoś pytał trzeba je tylko podważyć i same wyjdą. A i jeszcze klucz na śruby do wymiany oleju był inny w e36 14 a w e30 12.

Ale piszesz chyba o dyfrze z e36 compact...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.