Skocz do zawartości

320d zderzaki itd mpakiet i bez


mikan

Rekomendowane odpowiedzi

mam dylemat, manowicie, wczoraj przy parkowaniu rozwalilem zderzak przez wystające z zza krawężnika 4 centymetrowe śruby, była psiarnia, druk w zarządzie dróg wypełnie z ich ubezpieczenia itd, zderzak używka 200zl + malowanie - ALE dowiedziałem się, że niby jak chce kręcić swoje 320d na 190 koni to lepiej będzie jak założę zderzak z mpakietu, bo większy otwór wlotu powietrza niż zwykly zderzak, wiadomo że wiecej chłodnego powietrza to lepiej, w większych modach zakładaja nawet FMIC jak ma ta 330d 300 koni, ja narazie chce zrobić koło 190 potem może wstawic silnik 3.0d ten 231 koni, nie wiem. Skupiam się co na chwilę obecną. To też zastanawiam się czy nie zalożyc tego od mpakietu, pomijam ze specjalnie mi się niepodoba, i że musze wtedy zalożyc też tył mpakiet, i co tam jeszcze potrzeba, i to że zarzucą mi przy sprzedaży ze nieorg zderzaki itd i ze pewnie dachowanie z wodowaniem. Chodzi mi tylko o potwierdzenie czy do 190 koni okolo przy 320d powinien byc ten mpakiet czy niekoniecznie?

bo z tego co zauważyłem a mogę się mylić to mpakiet, inne zdzeżaki, przód inne halogeny, tył musze znaleźć z pdc bo mam, progi nie wiem czy są inne, i kiere bez poduchy od mpakietu albo o mki jeśli jest inna niz mpakiet, poduche przeloze.

Proszę o opinie lub przemyślenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie do wirusa nie ma sensu zmieniac zderzaka na m-pakiet :P to dalej rodzinny sedan a nie bolid f1 zeby ci robilo roznice ile zasysa powietrza. Spokojnie zostan na oryginalnych zderzakach. Wirusowane 330d jezdza na normalnych zderzaka a tam pewnie jeszcze wiecej powietrza potrzeba i nic im sie nie dzieje.

 

wróć :P tu jeszcze nie chodzi ci o wlot powietrza, bo wlot powietrza to taka mala szparka na przednim pasie pod plastikiem :P bardziej bedzie widac chlodnice i IC i to o chlodzenie moze chodzic a nie o zasys powietrza ale to niczego nie zmienia. Nie ma potrzeby zmieniac zderzaka

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, chodziło mi o chłodzenie powietrza ... :) tak mi się obiło o uszy, że zdmik płaci to zastanawiałem się nad zmianą, wiem że jezdzą 330d, tyle że ja chce moje 320d krecic, i jak bedzie kiedys 330d to tez chcę kręcić, a że teraz mam okazje to się zastanawiam, bo po co potem mam zmieniać, sam widziałem że wiele podkręconych fur ma zderzaki inne wlaśnie pod wiekszy ic, i wtedy zwykly zderzak nie daje rady, stad moja rozterka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja całkiem poważnie pytam ...napisałem że mi się mpakiet niepodoba, chodziło o kwestie modów i ic, bądź większego ic

wiem że zwykłe jeżdżą ale jeśli chce pakować wtryski od 535 i kręcić a wyjściowo od silnika 231 konnego, zapytałem na zapas po prostu, bo jest okazja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale to inna sprawa jak chcesz wrzucac wiekszy IC, chociaz np. wiekszy IC jest w 330d niz 320d a oba auta maja te same zderzaki. Tam jest tyle miejsca ze bez problemu wsadzisz wiekszy, zalezy jeszcze czy masz z przodu wentylator czy tylko ten z tylu no ale wszystko do zrobienia jest :) jak pogooglasz to dasz rade znalezc zdjecia i opis procedury jak ludzie zakladali wieksze IC.

Skoro ci sie m-pak nie podoba to go nie zakladaj mimo ze bedziesz auto czipowac ;) z chlodzeniem problemu nie bedzie jak osprzet silnika zwiazany z chlodzeniem jest sprawny.

 

http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-series-e46-e90/completed-project-intercooler-upgrade-53487.html

temat dla ciebie :) jak widac tutaj ma m-pakietowy zderzak ale nie wiem czy on zostawia wiecej miejsca na takie mody w stosunku do zwyklego. Poczekaj na wiecej odpowiedzi.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj oryginalny. Jak dla mnie takie dokładanie samych zderzaków to lypa, a skoro i Tobie się to nie podoba to chyba sprawa jasna.

Poza tym w M47N IC jest z prawej strony, a nie na środku, więc ten wlot w zderzaku z M-pakietu nie robi żadnej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do normalnej jazdy seryjna szpara wystarcza

natomiast podczas pałowania (np na torze) w upalne dni spuchnie jak nic,

ja osobiście dorzuciłbym sobie natrysk ale z racji na nasz klimat przy dobrych wiatrach użyłbym go może parę razy w roku dla szpanu bo nie doprowadzam do zadyszki auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym w M47N IC jest z prawej strony, a nie na środku

gratuluje "wiedzy"...

 

 

Skąd wiesz czy po wypadku dobrze wszystko poskladali?

 

Ta, to może być to :-).

Wydawało mi się, że u mnie ic jest bardziej kwadratowy niż podłużny i że jest właśnie bliżej prawej strony, ale widzę, że muszę się przyjrzeć ponownie :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta, to może być to :-).

Wydawało mi się, że u mnie ic jest bardziej kwadratowy niż podłużny i że jest właśnie bliżej prawej strony, ale widzę, że muszę się przyjrzeć ponownie :oops:

A może u ciebie jest kwadratowy założony z Audi i bardziej po prawej stronie :mrgreen:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.