Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co potrzeba zeby zrobic remont kapitalny silnika? pytam bo trafila mi sie okazja kupic tanio tloki z pierscieniami - nowki, tylko nie wiem co jeszcze trzeba i jakie sa u was koszty robocizny

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
tanio - mozesz zdradzic cene :mrgreen:

 

potrzeba jeszcze kilka uszczelek - pasowałoby zagladnac do głowic i rozrzadu - zobaczyc w jakim stanie jest wał ...... uszczelnic wszystkie wycieki itp...

 

ze kilka uszczelek to i ja wiem ;) tanio to znaczy 340 zl za szt

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
starych silnikow nie oplaca sie remontowac - no chyba ze to jakis S ze stajni BMW

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
starych silnikow nie oplaca sie remontowac - no chyba ze to jakis S ze stajni BMW

ja tylko zapytalem co potrzeba a nie czy sie oplaca bo to akurat sam stwierdze

pozdrawiam

mavic

Opublikowano

Witam.

Chcesz robić remont 540? Pytam bo sam jeżdżę takowym i jestem ciekawy ile km można nim bez remontu nastukać.

Robiłem taki remont w rekinie z silnikiem 1,8 M10 i koszt części wyszedł mi 2000-2500tys. Były to wszystkie uszczelki, simmeringi, pierścienie, panewki, uszczelniacze, płyny. Podejżewam że koszt czegoś takiego w M60 jest ze 3 razy wyższy. Ostatnio chciałem wymienić uszczelki pod pokrywami zaworów i doliczyłem się ich w sumie 6 :-)

 

Pozdrawiam

Krzysiek
Opublikowano

Robiłem taki remont w rekinie z silnikiem 1,8 M10 i koszt części wyszedł mi 2000-2500tys. ... Podejżewam że koszt czegoś takiego w M60 jest ze 3 razy wyższy.

 

czyli wyszlo, ze ok 7500 tys ... teraz tylko pytanie w jakiej walucie ?

 

(rozumiem, ze to literowka byla ;) )

zh
Opublikowano
Ostatnio chciałem wymienić uszczelki pod pokrywami zaworów i doliczyłem się ich w sumie 6

Jest ich tam 4 :D a tak po zatym to ja na 3.0V8 zrobiłem coś ok 720tkm i wszystko było ok i non stop na syntetyku .

www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
To jeszcze dolicz uszczeleczki na każdą śrubę. Chyba 12 na stronę, czyli razem 24 + twoje 6 = 30 uszczelek do samej pokrywy dekli.
Opublikowano
Akurat te uszczelki pokrywy to ja moge sobie sam wymienic, chyba tutaj niewiele sie dowiem.

pozdrawiam

mavic

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akurat te uszczelki pokrywy to ja moge sobie sam wymienic, chyba tutaj niewiele sie dowiem.

 

Zależy w jakim masz stanie silnik. Oprócz tłoków, pierścieni, tulei i korbowodu możesz zastanowić się nad przeglądem (szlifem) wału, panewkami, pompą oleju, wszystkimi uszczelnieniami, głowicami (uszczeniacze, popychacze, szlif gniazd), rozrządem...

Ogólnie jest tego ogrom i szczerze dziwię Ci się, że chcesz się za to zabrać. Ale jak robić, to porządnie...

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.