Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Panowie

siedze czytam i czytam i nic konkretnego nie wyczytałem jak pada pytanie co tylko kazdy zaraz wyskakuje z benzyna zeby kupić i zagazowac dla mnei to jest paranoja

 

chciałbym kupić 740d e38 i czytam jedni pisza tak drudzy tak czy one sie psuja tak jak pisza czy jak to wkońcu jest z tymi autami

nie chodzi mi o to ze ile pali czy pali tak czy tak chce 740d ale potrzebuje waszej pomocy jak to jest faktycznie z tym silnikiem bo nie chce kupic i zaraz remontowąć silnik

czy moglibyście powiedziec jak to wkońcu jest z tymi samochodzikami

 

 

samochód naprawde jest fenomenalny i ponadczasowy mam Alfe romeo 159 tez miała sie psuć i co jeżdze jeżdze i nic sie niedziej

 

wiec prosze was o wyrozumiałoas i rady

dzieki

Opublikowano

Moj dobry kolega mial 740d i duzo na ten temat rozmawialismy. To bylo kilka lat temu i auto bylo kupione jako 3 latek w idealnym stanie. Auto juz wtedy kupil z dosc pokaznym przebiegiem, teraz to na sztuke z 300-400 tys to chyba nie ma co liczyc. Mowil ze, wiele rzeczy bylo w tym aucie podwojne i adekwatnie kosztowalo. Kolega auto sprzedal jak zaczela sypac sie elektronika w jednej z turbin (niewymienna). W gre wchodzila tylko wymiana, wszedzie zalecano mu wymiane obydwu turbin. Auto ma bardzo wysoki moment obr, daje po tylku skrzyni, bo jest na granicy jej wytrzymalosci. Sporo opowiadal, jak nikt nie chcial sie podjac odpowietrzenia ukladu po tym jak skonczylo mu sie paliwo...

 

IMO, odpowiedz sobie na pytanie, po co Ci taki silnik w 7er? Chcesz oszczedzic? Wtedy 3.0d wydaje sie rozsadna opcja. Serwis v8 w dieslu wyposazonego w 2 turbiny to potrafi byc droga sprawa. Jest calkiem sporo elementow, ktore nie wystepuja w zamienniku, a pamietaj ze silnik nie byl zbyt popularny, wiec z czesciami uzywanymi moze byc problem.

 

Jesli ja chcialbym auto, ktorej nie jest drogie i klopotliwe, to bralbym w kolejnosci 2.8, 3.0d, 4.4. Benzyniaka zagazujesz, jesli nie ma juz instalacji, to masz wieksza szanse na rozsadny przebieg.

 

Pamietam, ze na forum 7er, ktos pisal, ze przez 3 lata przerobil wszystkie typowe usterki, lacznie ze wspomianymi turbinami, ale ponoc byl zadowolony...

Opublikowano

theded dzieki za wyczerpującą odpowiedź

 

czemu akurat ta 7-ka nie wiem może właśnie ten duży diesel 560 moment no nie wiem o samo paliwo i spalanie nie chodzi tym sie nie martwię po prostu nie moge znaleśc fajnej 2.8 l a 4.4 nie chce no i zawsze byłem zdania ze jak diesel to musi być duży no i mam taki dylemat odnosnie kłopotów tego silnika nie chce wiecznie biegać za mechanikiem tylko cieszysć sie z jazdy wychodzi na to że będzie trzeba zacisnac kieszeń i kupić e65 ale tu tez z tym komutrem nie tak coś jest co znaczy ze jak jest ,,update" zrobione to już problemy znikneły jak mam to rozumieć

-update można zrobić w kazdej i juz nie mam problemów z soft warem

-czy poprostu update to tylko te po 2003 roku

 

wracajac do e38 no ten samochod zawsze mi chodził po głowie od momentu jak zobaczyłem go w filmie transporter :norty: :cool2: :twisted: jest ten samochłod ponad czasowy ma juz tyle lat a dalej budzi respekt i zainteresowanie a jak jeszcze sie w nia włozy troche fele na rancie itd to juz wogóle piekna :norty:

 

z tego co piszesz i w innych materialach odpada mapowanie tego auta bo ja znalazłem firme co by mi z niej zrobila 700 momentu i 300 pare koni ale widze ze to odpada ,,sweietnie "

 

i tak teraz nie wiem co mam kupic potrzebuje duzy samochód i co mam sie do A8 przesiaść tourega czy do czego masakra ...

Opublikowano

chciałbym kupić 740d e38

To trzeba było o tym pomyśleć przynajmniej 5 lat temu. Dzisiaj możesz już tylko kupić przypudrowaną skarbonkę bez dna. Inaczej mówiąc; nikt o zdrowych zmysłach nie powinien kupować 10 letniego v8 w dieslu...

Opublikowano
2.8 jest bez sensu :P Bo pali jak 4.4, a nie jeździ.
Bez przesady...jeździ i to calkiem fajnie...mam też przecież 740il E32 i to auto jest po prostu odrzutowcem ale 2.8 w E38 daje całkiem przyzwoite osiagi...ja nie narzekam,jestem bardzo zadowolony.Pozdrawiam.
Opublikowano

hmm powiem tak :) jeździłem e39 z 2.8 i byłem przekonany że coś jest nie tak :P bo to się ledwo odpychało. 2.8 jeździ baaardzo zacnie w e30 :D

Dlatego mówie jak dla mnie bez sensu w 7, ale jeżeli komuś odpowiada to ok :) poza tym do tego autka jakoś bardziej mi pasuje v8 :D ale ja mam pierdo*ca na punkcie v8 :P takze moja opinia moze nie być to końca obiektywna.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
hmm powiem tak :) jeździłem e39 z 2.8 i byłem przekonany że coś jest nie tak
Musialo być coś nie tak bo E39 daje sobie nieźle radę z 2.0 zatem jak muliło się na 2.8 to napewno coś było nie tak...a E30 nie bylo z tymi silnikami...były E36.Każdy ma inne wymagania ale E38 z 2.8 ma od 0 do 100 8.6 sek czyli całkiem nieźle...ale jak już wspomniałem,kazdy oczekuje czego innego i dyskusja na ten temat to nieskończoność.Pozdrawiam.
Opublikowano

Mój kumpel ma e30 z 2.8 :P wiem że swapownia. To jeździ nieziemsko.

 

Masz racje nie ma co się kłócić. Ale dla mnie 2.2 w e39 jest jak 2.8 w e38 :P bez sensu. No ale każdy ma swoje poglądy i mówie jeżeli tobie odpowiada to ok, dla mnie zasłaby. I wlaśnie 4.0/4.4 uważam że optimum. Spalanie akceptowalne, a do tego prawie rakieta :D

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Nie...no pewnie,że 740ką jeździ się lepiej...bez dwóch zdań...ale 2.8 jest OK.Poza tym ceny E38 tutaj w Norway z silnikiem 4.4 i jeszcze po lifcie to wydatek około 100 tyś PLN...trochę mnie nie stać :cry2: A ta 2.8 trafila sie naprawde po okazyjnej cenie i do tego w idealnym stanie technicznym.Jak będę kiedyś zmieniał to pomyślę o mocniejszym silniku a teraz cieszę się z tego co mam...naprawdę się cieszę :mrgreen: tym bardziej,że to moja pierwsza E38.A do poszalenia jak jestem w PL mam swoją E32 740iL.Pozdrawiam.
Opublikowano
No to klasa. To tobie ma się podobać a nie mnie :P. Mi za to troszkę brakuje pod butem i tak myśle czy by sobie v12 niesprawic :P

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.