Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
[]=OO"]Podejrzewam ze on nie ma problemu tylko ze przy predkosci 90 km/h jest mniejsze spalanie na biegu 4

 

To akurat niemożliwe.

 

heheh nie mam żadnego probleu kolego z 5 biegiem :lol: to zrób test:

jedz na 4 biegu 90km/h i spróbuj pokonać jakieś wzniesienie... wystarczy ze musiniesz gaz i auto sprawnie przyspieszy... na 5 biegu dasz gazu i auto niechętnie bedzie sie zbierać i ekomizer pięknie sie wychyli w prawą stronę :cool2: wystarczy ze jadąc ze stałą prędkością odpuscisz lekko gaz i juz masz ekonomiczną jazde... radze obserwować ekomizer bo to bardzo fajny wynalazek :cool2: poza tym poniżej 2 tys obr to się nie jeździ na wysokich biegach bo... może szybko dwumas sie odezwać :cool2:

Opublikowano

Czyli zasadniczo 5 bieg w aucie niepotrzebny :wink: :D :D :D :D

 

poza tym poniżej 2 tys obr to się nie jeździ na wysokich biegach bo... może szybko dwumas sie odezwać :cool2:

 

Nie zgodzę się. Owszem jazda na ZBYT niskich obrotach gdzie pojawiają się już szarpania w układzie napędowym bardzo szybko załatwią dwumas, ale nie popadajmy w skrajności - jeśli nie targasz jakiś przyczep ani nie wozisz nie wiadomo jakich ładunków to jednostajna jazda po trasie z prędkością rzędu 80-90 km/h nie jest za niska na 5 bieg i auto wtedy zawsze spali mniej niż na niższym biegu.

Takie moje zdanie, pozdrawiam :)

Opublikowano
kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie od tego jest forum :cool2: jezeli bardzo Ci zalezy kolego by obalic teze przeze mnie przedstawiona wykonaj test o ktorym pisalem powyzej i sam sie przekonaj :cool2: pozdrawiam :)
Opublikowano
No to może ja obalę twoją tezę. Mam automat i piąty bieg jest włączany już przy 70 km/h. Oczywiście mogę zbić na 4 bieg ale ekonomizer wtedy pokazuje od 0,5 do 1 litra więcej na spalaniu.
Opublikowano
No to może ja obalę twoją tezę. Mam automat i piąty bieg jest włączany już przy 70 km/h. Oczywiście mogę zbić na 4 bieg ale ekonomizer wtedy pokazuje od 0,5 do 1 litra więcej na spalaniu.

 

po pierwsze mamy inne silniki po drugie automat a manual to całkowicie inna sprawa a po trzecie widze ze jestes po "czypsie" wiec masz nieporównywalnie wiecej niutonów na niskich obrotach niż m47 seryjne :cool2:

 

a tak w ogole to co ja mam tu sie spierać :lol: niech każdy jeździ jak chce ja mam opracowaną swoją technike jazdy i uważam ze jest optymalna dla 136km jakie generuje m47

Opublikowano
No to może ja obalę twoją tezę. Mam automat i piąty bieg jest włączany już przy 70 km/h. Oczywiście mogę zbić na 4 bieg ale ekonomizer wtedy pokazuje od 0,5 do 1 litra więcej na spalaniu.

 

po pierwsze mamy inne silniki po drugie automat a manual to całkowicie inna sprawa a po trzecie widze ze jestes po "czypsie" wiec masz nieporównywalnie wiecej niutonów na niskich obrotach niż m47 seryjne :cool2:

 

a tak w ogole to co ja mam tu sie spierać :lol: niech każdy jeździ jak chce ja mam opracowaną swoją technike jazdy i uważam ze jest optymalna dla 136km jakie generuje m47

 

Myślę że twoje argumenty nie mają nic do rzeczy, po to tworzy się wyższe przełożenia żeby zredukować ilość obrotów a co za tym idzie - spalanie.

Więc skoro można zredukować obroty to się to robi aby auto mniej paliło. Ja żałuje ze nie mam skrzyni 6 biegowej takiej jak jest na przykład w E90 czy E60.

Można zrobić test. Wrzucić na tempomacie 90 km/h przejechać 100 km na 4 biegu i 100 km na 5 biegu i zobaczyć jakie będzie spalanie na dystrybutorze.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.