Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w czwartek kupilem sobie E34 540iA i wszystko bylo pieknie do soboty, kiedy to w czasie jazdy co jakis czas mi przerywala a jak dojezdzalem do swiatel to gasla, to ok. dwu minutowym kreceniu odpalala...

od 13 do 17 stala pod domem, ok 17 probowalem ja odpalic ale nie wyszlo... skonczylo sie na zawiezieniu auta na lawecie do warsztatu, ale mechanik tez nie wie co to moze byc, mowi ze silnik paliwo dostaje, iskre tez ma a nie pali :mad2:

 

Podczas tego postoju miedzy ostatnia jazda a nieudana proba odpalenia probowalem sprawdzic centralny, czy dziala z drzwi kierowcy, a ze kluczy mi nie dziala w tych drzwiach, to zdjalem boczek i zwieralem kostke kabelkiem i tak mysle czy ti nie jakis alarm sie odpalil ;/

 

Zaczynam sie powoli zalamywac, bo juz nie wiem co to moze byc...

Opublikowano
Do wymiany będą świece i do sprawdzenia skład mieszanki - kto wie czy nie trzeba będzie wymienić membramy, ale obecnie masz silnik zalany, a zalany silnik BMW jest nie do odpalenia.
Opublikowano

nie wiem czy to się na coś przyda ale sprawdz dwie rzeczy -

 

- pompe paliwa- miałem podobne objawy i mechanik tez twierdził ,ze paliwo dostaje a jednak za mało go było .

 

- znajomy kupił kiedys 540iA E34 z jakims chipem tuningowym nieznanego pochodzenia. I silnik chodził tylko przez krótki czas po kazdorazowym resecie DME . Potem objawy podobne do Twoich.

Opublikowano

jak narazie auto jest u mechanika, ktory jest nie bardzo przychylny moim sugestiom na temat tego co ma robic, mowi ze musi to sprawdzic 'po swojemu'.

W piatek lece do niemiec, wracam w poniedzialek wieczorem, jak do wtorku nic nie zrobi to chyba zabiore auto i zawioze do innego warsztatu, najchetniej bym oddal do autoryzowanego, ale po ostatniej wizycie w 'bmw inchcape' w wawie na ul. wroclawskiej mysle sobe ze sam mlotkiem bym byl skuteczniejszy niz 'autoryzowany' warsztat

juz nie wiem co mam robic ;(

Opublikowano

problem jest jeszcze taki ze zeby pokonac jakikolwiek dystans tym autem, w tym momencie wymagana jest laweta, w koncu wydam na wozenie go wiecej niz na naprawe...

juz nie wiem, kupil bym drugi silnik (troche mi szkoda bo ten ma po 12 atmosfer na kazdym cylindrze) albo drugi osprzet, ale nie wiem czy to pomoze, poprostu juz jestem zalamany

Opublikowano

Na zalanych już świecach nawet nie zaskoczy jeden cylinder.

Zalana świeca sprawia że iskra przeskakuje w cewce co nie występowało w motronicach na przewodach W/N gdzie silnik zawsze coś załapał.

Opublikowano

W silnikach V8 nie każdy się garnie do wykręcania świec. Fakt że ciężko paliła oi przestała, a pompa pracuje świadczyć może o problemie z dawką paliwa, która dla świeć może być zalewająca i w chwili obecnej są już zalane co usprawiedliwiałoby niemożność odpalenia.

Taki przypadek już miałem i zanim udało mi się rozgrzać silnik to wykręcałem je ze trzy razy. Dopiero po odpaleniu i zagrzaniu miałem mozliwość sprawdzenia co było powodem bogatej dawki.

Opublikowano
Karol powiedz temu mechanikowi żeby sprawdził cisnienie paliw na listwie od wtrysków i ew zacisną wąż powrotny paliwa zaraz za zaworkiem trzymającym cisnienie na listwie miałem kiedyś taki przypadek u kolegi w M60 i też jezdził po serwisach i warsztatach i nic to nie dało dopiero jak pojechałem do niego do Kutna posiedzieliśmy nad tym pare godzin i sprawdziliśmy wszystko co sie dało to na koniec dla próby zacisnąłem ten wąż powrotni i zaczeło wszystko działać tak jak powinno a obiawy były takie same jak u ciebie.Mam nasdzieje że to to. :D
www.klinika-bmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.