Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

 

Mam takie pytanie dzisiaj zmienilem sobie zarniki + marker do ringow wyciagalem lampy, zaznaczylem sobie polozenie lamp, ale mimo to chcialbym jutro podjechac na stacje i sprawdzic polozenie czy dobrze swieca.

I tutaj nasuwa sie pytanko przy odpalonym aucie i wlaczonych swiatlach na 2 czy na Auto regulowac???

W moim drugim aucie Audi A6 podlaczalem Vaga i tam w module swiatel byla opcja jakby 0 zerowego połozenia swiatel i dopiero od tej pozycji sie regulowalo na stacji diagnostycznej.

Jak to wyglada mianowicie w BMW??

Bede bardzo wdzieczny za pomoc

 

Z pozdrowieniami Pslowik.

Opublikowano
nie ma różnicy czy będziesz regulował światła na pozycji przełącznika AUTO czy na pozycji 2 czyli światła mijania - światła po porostu muszą się świecić żeby diagnosta mógł użyć urządzenia do ustawiania świateł :D a no i w przypadku opcji dynamic koła muszą być ustawione na wprost
Opublikowano
Regulacji (białe plastikowe śruby imbusowe na lampie) wysokości i kąta świecenia można zrobić na każdej pozycji (nawet przy wyłączonych lampach :norty: ), ale efekty tych zmian będą widoczne tylko na 2 pozycjach.

 

Ja to rozumiem ze mozna bialymi i wiem ze od tego sa ale czy nie tzreba w inpie wl tego jakby polozenia zerowego?

W audi tylko i wylacznie wtedy mozna bylo regulacji dokonywac.

Opublikowano
Po tescie lampy ustawiają się zdodnie z odchyleniem czujników na wahaczach. I to możesz traktować jako pozycję zerową, dla spokoju ducha można dokonywac regulacji w kierowcą w śroku, ale to raczej pomijalna różnica. Podczas pohyleń nadwozia lampa będzie "starała" sie utrzymać w tej właśnie "zerowej" pozycji, przynajmniej w teorii bo przy oświetleniu dynamic on i tak sobie przy wyższych prędkościach podnosi lampy, przynajmniej takie mam wrażenie u mnie
Opublikowano

Panowie a takie pytanie

po odpaleniu na Auto swiatla oczywiscie wykonuja ruch na rol szybko i do gory pomalutku ustawiaja powiedzmy ten punkt 0.

ale podczas jazdy nie widac az tak bardzo aby sie ruszaly gora dol , w audi np jak zahamowalem one od razu szly do gory bylo to widoczne :)

chyba ze tak ma byc ze nie zauwazamy tego. bledow nie ma zadnych w module lamp.

Opublikowano
Poproś kogoś, aby Ci ładował do bagażnika jakieś ciężkie przednoty, albo żeby ze 2 osoby weszły do bagażnika, a Ty obserwuje w nocy światła np. na budynku. Test banalny, ale daje rade i widać, jak światła są korygowane.
Opublikowano
Niewiem jak w tym audi albo w E60LCI ale w przedlifcie ta regulacja jest bardzo prosta, mechaniczna i dosyć powolna. Porusza się to podobnie jak podczas testu, więc w razie wjechania w dziure czy hamowania nie będzie tego tak dobrze widać. W DIS'ie są jakieś testy typu góra dół, prawo lewo
Opublikowano
Niewiem jak w tym audi albo w E60LCI ale w przedlifcie ta regulacja jest bardzo prosta, mechaniczna i dosyć powolna. Porusza się to podobnie jak podczas testu, więc w razie wjechania w dziure czy hamowania nie będzie tego tak dobrze widać. W DIS'ie są jakieś testy typu góra dół, prawo lewo

masz racje chyba faktycznie jest to dosc wolne poniewaz nie widac tego badz ciezko zauwazyc. w A6 bardzo szybko reagowalo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.