Skocz do zawartości

Pslowik

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525d 2005r

Osiągnięcia Pslowik

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. odgrzeje temat troche Czy ktos sie umoze uporal z tym pufaniem ?? Sprawa jest taka ze jak jest ustawione na 0.3mm VVT to auto pufa i jak w inpie spogladam na hmmm nie wiem czy to sa dawki korekty paliwa czy cos innego analog 2 to na cylundrze 7 dochodzi miedzy 1,20 do max 2,50 w plusie... przy ustawieniu na 0.8 mm VVT jest o niebo lepiej cyliner 7 plus 0.12 czyli wszystkie cylindry zblizone, ale wtedy przy ruszaniu nie ma plynnej i szybkiej reakcji na dodanie gazu. Bywa rowniez ze nieraz BMW dziala na wolnych i nagle przebierze... i zaraz chodzi ok. ale to Pufanie :(( Drodzy koledzy czy to wogole mozna zwalczyc??? :/
  2. powiem tak wczoraj nagle znowu zaczelo pufac, i patrze w Disa a tam znowu ustawione na 0.3 mm przestawilem na 0.8mm i znowu spokoj... wiec nie wiem co i jak ??:/ a TY kolego opanowales to na stale??
  3. czesc witaj dziekuje za odpowiedz aczkolwiek nie bardzo rozumiem ctzn ustawia sie lift :) dlaczego wiec fabrycznie bylo 0,3mm?? niby valvetronici same sie reguluja tak ?? wiec dlaczego ustawial sie na 0,3 a nie np 0,8 skoro wtedy rowniej auto dziala?
  4. ja jestes w stanie mi mniej wiecej wytlumaczyc co i jak to znaczy ze bylo fabrycznie za 0.3mm ustawione a teraz na 0.8mm??
  5. Koledzy drodzy A wiec bylem dzis w klinika bmw i Pan Radek podniosl mi velvetronika z 0.3mm na 0.8mm i niby jest lepiej nawet bardzo dobrze. Tylko pytanie moje czy tak noze byc???
  6. zostawilem u nich 3500 zl :( niee umie nie ma roznicy jak zatkam prawa rure... na wolnych obrotach ona jest zupelnie zimna nie leca spaliny przez nia... umnie dziwne ze niera obr podnosi na 700 i trzyma z 30 min i nagle ni stad spadna na 500-550 co do bledow nie mam zadnych ani zadna kontrolka nie zapala sie..
  7. kkx5 Kordelasinski niby robil cos z valvetronikiem ale koncze z tym panem przygode.. Mam dosc czuje sie zbywany i nie chca podjac sie tego problemu. Umowilem sie z Panem z firmy klinika bmw on twierdzi ze na 99% to sprawa valvetronika.
  8. Ale najdziwniejsze jest to ze jak dodam lekko gaz to wszystko ustępuje, auto śmiga rewelacyjnie. Nawet na postoju bywa ze nie ma tego dźwięku chodzi równiutko, a czasem tak pucha chociaż na tym nagraniu to mocniej słychać niż w rzeczywistości;) ale denerwujące to na maxa to jest v8;( Dodam ze odpialem przeplywomierz i auto kurcze rowniotko idealnie pracuje hmmm czyzby przeplywomierz??
  9. sprawdzilem kolego spaliny leca tylko i wylacznie z lewej rury :( prawa na postoju ziiiimna kazdy stawia na wypadanie zaplonu lub vanos :( ale niby Kordelasiński twierdzi ze jest ok a tu takie jaja :(( http://puchanie.bmw.750.li.patrz.pl http://bmw.750.li.puchanie2.patrz.pl
  10. Witam serdecznie Chciałem zapytać Was drodzy forumowicze co moze być przyczyną bądź od czegoto zależy, że na postoju np na biegu jałowym N stojąc za autem z rury wydechowej jest tskie puch puch puf puf cieżko to określić. W silniku brak jakich kolwiek błędów. Robiłem teraz uszczelniacze u Kordelasińskiego i ponoć cewki ok kable świece także. Są chwile że nie ma tego dźwięku z rury i wtedy mruczy pięknie. Często również podnosi sobie obr do 700 a momentami ladnie trzyma 500-550 Nie wiem czy to może jakaś usterka coś z vanosem? Nie siem od czego zacząć jakis punkt zaczepienia? Byłbym bardzo wdzieczny za pomoc. Rozważam również aby wybrać się do kliniki bmw ale daleko mam ponad 200 km w jedna strone. Pozdr.
  11. RCA nie wepniesz bezposrednio w radio! musisz zastosowac konwerter HI LOW. i dopiero z niego RCA do wzmacniacza.
  12. niestety owe filtry kompletnie nie pomagaja ojj a co do pinow nie pamietam :/ gdzies mialem rozpiske ja mam nawi professional
  13. Kolego ja mam sygnal wziety bezposrednio z radia ale uwazaj niestety E60 to wredne auto pod tym wzgledem mozesz miec zaklocenia roznego rodzaju ja raz mam raz nie mam ale juz zaniechalem... najbardziej alternator slychac nieraz
  14. u mnie jest 525d automat i jakos wiatrach nie dziala wentylator kolego?? i nie sadze aby dzialal od razu... bo po co?? Może to być uwarunkowane zagrzaniem auta czy temperaturą zewnętrzną, w automacie wiatrak ma do schłodzenia nie tylko silnik i płyn chłodniczy ale i tez olej z skrzyni biegów wiec pracy ma do wykonania więcej. Sprawdź czy włącza się wiatrak jak masz włączona klimę. Powinien jak tego nie robi to może masz coś spieprzone z stopniowaniem pracy wentylatora. oczywiscie ze przy klimatyzacji sie zalacza i pracuje prawidlowo...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.