Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam mały problem. W aucie mam BiXenon Dynamic jadąc wczoraj wieczorem zauważyłem że xenony co jakiś czas migają jak stroboskop , stanąłem pod blokiem oglądałem, huśtałem autem i święcą normalnie, sprawdziłem przewody do przetwornic i też ok. Efekt ten występuje zarówno na przełączniku A jak i normalne na mijania, a komputer nie pokazuje żadnych błędów. Tydzień temu wracałem z nad morza 600km jadąc nocą i tego nie było. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być.

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano
Może sie żarnik przepala...?

Też tak mi przemknęło ale wtedy by zmieniały by kolor na fioletowawy a są normalne białe. Defakto nawet ciężko mi zauważyć czy to jeden miga czy oba ale wygląda że oba. Jak jadę to przypominam HID-owców z allegro :mad2:

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano

jak mrygaja to może tez być ich koniec albo problem z przetwornicami.

 

Mrygały oba na raz czy tylko jeden?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Pierwsze słyszę żeby HIDY mrugały , skąd takie stwierdzenie ???

 

Kolega ma założone w e39 i non stop problem z mruganiem (nie umieją zaskoczyć) niekiedy trwa to z 10 minut. Ponadto na wielu forach jest opisany częsty problem z chińskimi hidami właśnie w postaci częstego mrugania.

 

jak mrygaja to może tez być ich koniec albo problem z przetwornicami.

 

Mrygały oba na raz czy tylko jeden?

 

No właśnie ciężko zdiagnozować czy oba bo stałem chyba z 10 minut przed autem i ani jeden nie mrygnął, a wczoraj wieczorem jak jechałem wydawało się że oba. Poczekam do wieczora wezmę brata żeby jechał przede mną i zobaczymy. Mam nadzieję, że to rzeczywiście tylko palnik bo gdzieniegdzie piszą że może być taki objaw padania. Wyczytałem gdzieś też że może taki objaw dawać klękający akumulator. Tak więc narazie w pierwszej kolejności sprawdzenie która żarówka, potem zamiana miejscami i kontrola przetwornic. Powiedzcie jeszcze bawić się z wyjęciem palnika przez ten otwór w nadkolu czy lepiej od razu go odkręcić.

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano
Tylko nie zakładaj kolego chińskich żarników, tylko philipsy po palą przetwornice, mi spalił obie przetwornice żarnik Xenotec

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Najpierw to kolego zamień jeden palnik z drugim. Zobaczysz czy zmieni się miganie czy dalej tak samo będzie. Może to styk, może przetwornica a może jeden z palników jak zamienisz stronami to będziesz widział czy jest różnica czy jej niema.
Opublikowano

Marks ja nie generalizuje że wszyscy tak mają po prostu znam taki przypadek. Ty się starasz zrobić dobrze ale inni to olewają, kupi byle co i zakłada dla szpanu. Ale wracając do tematu

Najpierw to kolego zamień jeden palnik z drugim. Zobaczysz czy zmieni się miganie czy dalej tak samo będzie. Może to styk, może przetwornica a może jeden z palników jak zamienisz stronami to będziesz widział czy jest różnica czy jej niema.

Jak napisałem wyżej tak właśnie zamierzam zrobić tylko muszę zdiagnozować czy miga jeden czy dwa bo jak się okaże że dwa to i tak będę musiał kupić na próbę jeden palnik aby wykluczyć przetwornicę.

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Kolego argentorat, jak udalo Ci sie rozwiazac problem?

 

U mnie jeden xenon zaczal ostatnio mrugac podczas jazdy. Na poczatku mrugal raz na jakis czas (myslalem, ze moze cos nie styka i sprawdzalem polaczenia), ale dzisiaj podczas jazdy mrugal jak stroboskop az zgasl calkiem i komputer pokazal blad swiatel. Po ponownym odpaleniu auta zapala sie znowu ale sytuacja z mruganiem sie powtarza.

 

Koledzy,

Czy u Was zarniki tez tracily swoj zywot w podobny sposob? Czy moze byc to tez problem z innym elementem, np. przetwornica?

 

Czy przy wymianie zarnikow trzeba odlaczac akumulator? Czy przy zgaszonym silniku i wylaczonym zaplonie moze porazic prad podczas grzebania w lampie? Jesli tak to jak sie zabrac za wymiane tych zarnikow?

 

Zagladalem dzisiaj do lampy i zarowka, a raczej jej metalowa obudowa jest przymocowana taka sprezyna/zapinka. Jak sie to odpina?

 

Co myslicie o ponizszych zarowkach (moze ktos je juz sprawdzal):

http://allegro.pl/bmw-x5-e70-zarowka-bi-xenon-d1s-osram-blue-5000k-i1967675342.html

http://allegro.pl/bmw-e90-philips-xenonowy-zarnik-nowy-oryginalny-i2021159058.html

http://allegro.pl/bmw-3-e90-zarowka-xenon-philips-d1s-gwarancja-rok-i2014163090.html

Opublikowano

Kolego jeśli chodzi o żarówki to polecam sprzedawce"Xenon Serwis" i te żarówki za 240zł, natomiast jeśli nie podajesz prądu na przetwornice, to nic nie ma prawa cię porazić, poza tym przewody są solidnie zabezpieczone. Może to być problem również z przetwornicą, aczkolwiek stawiam bardziej na żarnik, pamiętaj wymieniamy raczej 2szt.

A do wymiany nie potrzeba zdejmować koła, nadkola czy czegoś jeszcze, chyba, że wolisz sobie życie utrudniać, żeby wypiąć żarówkę to ci na pamięć nie powiem, ale nie jest to jakieś mega trudne, na pewno dasz sobie radę.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Kolego argentorat, jak udalo Ci sie rozwiazac problem?

 

U mnie jeden xenon zaczal ostatnio mrugac podczas jazdy. Na poczatku mrugal raz na jakis czas (myslalem, ze moze cos nie styka i sprawdzalem polaczenia), ale dzisiaj podczas jazdy mrugal jak stroboskop az zgasl calkiem i komputer pokazal blad swiatel. Po ponownym odpaleniu auta zapala sie znowu ale sytuacja z mruganiem sie powtarza.

 

Koledzy,

Czy u Was zarniki tez tracily swoj zywot w podobny sposob? Czy moze byc to tez problem z innym elementem, np. przetwornica?

l

U mnie robi się tak co jakiś czas, sprawdzałem przetwornice i są ok. Zjawisko to występuję tylko po odpaleniu auta ale nie zawsze i przejechaniu przez ok 5 minut potem świeci normalnie. Żarówka miga jak stroboskop niekiedy się wyłączy lecz za chwilę świeci normalnie raz lewa raz prawa żarówka. Nie wiem czy to może być żarówka bo w poprzedniej e39 jak siadała żarówka to świeciła na fioletowo.

Rozważam też akumulator przy rozruchu daje słabe napięcie i przez krótki okres wychodzą takie jaja. Z jakiś miesiąc temu kodowałem sobie funkcję w aucie i przez godzinkę grało radio i był na samym zapłonie i aku klęknął, auto nie odpaliło notabene wszystkie kontrolki paliły się normalnie, radio dalej grało. Podłączyłem pod prostownik i naładowałem i nie zauważyłem przez jakiś czas migotania. Tak więc obstawiam aku bo jak wiadomo w BMW jeżeli dzieje się coś z elektryką trzeba zacząć od sprawdzenia aku.

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano

Dzisiaj zamieniłem żarniki miejscami, żeby się upewnić, że problem jest z żarówką. Spokojnie można się do nich dostać bez zdejmowania koła. Po wyjęciu tego zepsutego okazało się, że ma on wewnątrz taki biały nalot. Przy okazji zrobiłem parę zdjęć. Widać na nich jaki jest dostęp do lampy od strony nadkola oraz oba żarniki (dobry oraz zepsuty).

 

http://img833.imageshack.us/img833/1422/img9433u.jpg

http://img443.imageshack.us/img443/5442/img9431ek.jpg

http://img710.imageshack.us/img710/398/img9429p.jpg

http://img689.imageshack.us/img689/1867/img9426i.jpg

http://img823.imageshack.us/img823/4941/img9423c.jpg

http://img441.imageshack.us/img441/4624/img9421y.jpg

http://img811.imageshack.us/img811/4753/img9413k.jpg

Opublikowano
No i jak problemem jest żarówka

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano
Zgadza się. Tą uszkodzoną żarówkę miałem w lewej lampie i właśnie ona mrugała. Po przełożeniu do prawej lampy, mruga prawa. Widać również na zdjęciach, że coś jest z nią nie tak. Jeśli chodzi o barwę to obie świecą identycznie. Przynajmniej ja nie widzę żadnej różnicy.
Opublikowano

Palnik jest nieoryginalny ( może być różnie albo będzie słabo świecił, albo spali przetwornice, albo będzie OK ) Niewiem czy ten gośc wie co sprzedaje, bo na zdjęciu jest ULTRABLUE który ma temp. 6000k.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.