Skocz do zawartości

Stacyjka do 316i Compact ??? Pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem głąb ws samochodów i od razu się przyznaję:) w niedziele rano nawaliła mi stacyjka- wyjęłam kluczyk silnik działał:/ jak włożyłam kluczyk to nie dało się go przekręcić:/ manewr ze zduszeniem przez za wysoki bieg odłączył silnik ale wszystkie kontrolki nadal świeciły- więc odłączenie akumulatora i zadziałało tak, że przynajmniej nic nie chodziło i mogłam pójść spać. rano podłączyłam akumulator, ale samochód się nie zrestartował- kontrolki świeciły jak tuż przed zapłonem, stacyjka ani w jedną ani w drugą, zlot samozwańczych mechaników i nadal nic. W poniedziałek mechanik przyjechał, spiął przez jakąś kostkę, odpalił, kazał jechać samej pod warsztat(60km) bo z blokadą nic się nie zrobi i on się prowadzić nie podejmuje- jak się kierownica zblokuje to "ręczny i modlitwa" a teraz mi mówi, że on takiej stacyjki w warszawie dostać nie może i że muszę sama kupić. jak się zapytałam co konkretnie muszę kupić to odpowiedział: no... taką samą, przecież chyba wyraźnie mówię....:/

 

Moje pytanie do Was jest następujące: Czego konkretnie mam szukać jeśli to co on pokazał do kupienia to: stacyjka z długim drążkiem, jakąś kostką? i blokadą?- chyba dobrze zapamiętałam- nawet nie wiem o co konkretnie mam się pytać przy zakupie:( a Becia jest mi pilnie potrzebna :( aha imobilajzer(nie wiem jak się pisze więc napiszę tak) też tam jest i coś chce z jakąś pestką? majstrować,,,

Może ktoś poratować? Może wiecie, gdzie w wawie "to" dostanę? Pomocy!

Opublikowano
Jaka samokrytyka :D głąbem to można nazwac Twojego mechanika ,znajdż specjalistę od dorabiania kluczyków wyjmie bębenek stacyjki i go naprawi bo to w nim tkwi problem.Jeżeli uzna że uszkodzenie jest nie do naprawienia wtedy dokupisz wkład stacyjki z kluczykiem przełożysz pestkę immo do drugiego kluczyka i będzie oki.Jedyny dyskomfort to że jeden kluczyk będzie do odpalania drugi do zamków.
Opublikowano

Dzięki :lol:

ale ja jednak podrążę temat; co z tą sztycą czy jak jej tam? Macie jakiegoś swojego zaufanego mechanika w wawie? Mechanik jak mu pokazałam zdjęcia to stwierdził, że muszę kupić wszystkie bo bez "pomacania" to on nie wie, i że dopiero jak będą wszystkie to się wybierze:/

Opublikowano

Po pierwsze: zmien mechanika, bo ten za chwile Ci cos zepsuje.

Samo to, ze bal sie, ze kierownica sie zablokuje, a pomimo to kazal Ci jechac do warsztatu, swiadczy o jego profesjonalizmie.

Gdybys nie miala zadnego rozsadnego, to pogadaj z uzytkownikiem anjinsan.

Ewentualnie: Ursus, Malinowa 6 - naprawiam tam wszystkie moje BMW od wielu lat i jestem zadowolony.

Po drugie: kazdy warsztat zajmujacy sie naprawianiem zamkow samochodowych powinien sobie z tym poradzic.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Jak kolega napisał poszukaj w polecanych i zadzwoń dosyc często spece od dorabiania kluczy przyjeżdżdżają do awaryjnego otwierania jeśli nie chcesz jeżdzic obawiając się że kierownica zablokuje.Fachowiec przyjedzie zdemontuje zabierze naprawi i będzie oki.Z tego mechanika zrezygnuj bo co to już nawet nie mechanik a mężczyzna który nie radzi sobie z tak prostymi rzeczami :mrgreen: Obejrzyj ten filmik i sama zdemontujesz wkład stacyjki zawstydzisz tego głąba
oddasz wkład do naprawy i bedzie dobrze :cool2:
Opublikowano

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie posty. Becię zabrałam od "mechanika" jestem w trakcie szukania nowego:P Po filmiku pt. Jak wykręcić stacyjkę doszłam do wniosku że magik jakiś potrzebny, bo inaczej nie da rady- mojej stacyjki nie da się przekręcić ani o milimetr w którąkolwiek stronę:/ więc zostaje magik który to wszystko wymieni:/ dzięki za wsparcie, namiary na mechaników, filmiki i linki bardzo przydatne :handshake:

P.S. dodam tak na marginesie, że się bałam... że jak baba wejdzie na forum samochodowe; w dodatku bardzo niekumata baba; to ją wyśmieją, odeślą do psze pana majstra i tyle.... A tu TAAAAAAAAAKIE zaskoczenie pozytywne:):):) Jeszcze raz dziękuję :clap:

Opublikowano
Pewnie gdybyś była mężczyzną to posłalibyśmy Cię na drzewo i odesłali do szukajki :8) No chyba że się podszywasz :shock: Co do wyjęcia całego mechanizmu stacyjki to potrzebny dobry punktak i mały przecinak żeby odkręcic śruby ,ponieważ mają stożkowe łebki i żadnego klucza czy śrubokręta użyc nie można .U mnie były na tyle oporne że musiałem wykręcic kolumnę kierownicy i dopiero w imadle rozebrałem całośc .Powodzenia :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.