Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, od niedawna mam swoją pierwszą e30, od samego początku brakowało jej mocy z dołu. Dziś zaczęła przerywać poniżej 2000 obrotów, coś zaczęło stukać(jakby przepalony kolektor, jakby jakaś nieszczelność w układzie wydechowym była) i zaczął kopcić, jeszcze w niej nic nie robiłem prócz rozrządu, co może być przyczyną tego ? przewody / świece ? z góry dzięki pzdr.
Opublikowano
Przy odłączonej powinien więcej palić - ale może się tak stać, że będzie pracował równo. Znajomy w jakimś francuzie to przerabiał - wciągał mu 4 litry wachy więcej.
Opublikowano

Nie ma żadnej różnicy przy odłączonej sądzie czy przepływomierzu.

Po odłączeniu silniczka krokowego gaśnie niemalże od razu.

Zmieniłem także gumą między przepływomierzem, a kolektorem ssącym na nową, bo tamta miała małą dziurę, ale to także nic nie pomogło.

 

Nie mam już pojęcia co to może być, czujnik temperatury może ? Bo jak się nagrzeje to trochę równiej pracuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.