Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy ma ktoś może doświadczenie w powyższym temacie? chciałbym uzyskać informację czy wgniecenie jak na poniższym zdjęciu można usunąć bez ponownego lakierowania, samochód mam w 100 % nielakierowany dlatego nie chciałbym ingerować w powłokę. Jest to najprawdopodobniej efekt kopnięcia w samochód, przedni prawy błotnik,lakier nie popękany. Dzięki za pomoc

 

http://img30.imageshack.us/img30/3734/20110822094607.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No faktycznie z naprawą bez lakierowania całego elementu może być problem, tego się już nie wyciągnie.

Może jak radzi bakukamil wymienić na taki sam w kolorze albo na razie to zostawić .

 

Albo w ostateczności zrób zdjęcia i do sprzedaży pokażesz co było robione, ja tak zawsze robie.

 

A u siebie mam drzwi do lakierowania :mad2: :mad2: :mad2: bo jakiś zazdrosny kut..s kluczem przerysował mi drzwi :duh: :duh:

 

A autko funkiel nówka 35000km :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

------- /// M ---------
Opublikowano
w autoreducie w smarcie chcieli malować tylko wycinek błotnika to już coś :D

 

lepiej sie na pewno nie da :cool2:

------- /// M ---------
Opublikowano
Mi się wydaje że można to naprawić bez lakierowania. Jest taka metoda, ale robią to tylko wysokiej klasy fachowcy. Natknąłem się w internecie na warsztat Car Dent Poland w Przybysławicach, który ponoć zajmuje się tym od lat, zresztą obejrzyj ten film:
Opublikowano

Metoda, metodą, ale to jest na rancie :( Wróżbitą nie jestem zadzwoń do tego człowieka - 501371298 - pracuje w Wawie, ( honda na parowcowej ) podjedziesz, zobaczy i oceni. pozdr.

 

P.S. mi już 2 razy ogarniał wgniotki ale na prostych elementach...

Opublikowano
Mi się wydaje że można to naprawić bez lakierowania. Jest taka metoda, ale robią to tylko wysokiej klasy fachowcy. Natknąłem się w internecie na warsztat Car Dent Poland w Przybysławicach, który ponoć zajmuje się tym od lat, zresztą obejrzyj ten film:

 

 

na prostym elemencie bez problemu , ale autor ma wgniotkę na przetłoczeniu i najtańsza naprawa to wymiana na element pod kolor , kolejna ciut droższa to używka do malowania , zamiennik do malowania (lub bez jak kto woli :mrgreen: ) , oryginał do malowania ... no i jeszcze jedna metoda , ale na przednim błotniku bym się w to raczej nie bawił ...

Kamil
Opublikowano

Spróbuję przedzwonić pod podany numer i się umówić, dzięki. Miałem jeszcze podjechać do Firmy gdzie po obejrzeniu zdjęć stwierdzili że może się uda : www.puller.com.pl.

 

Podjechać warto i popytać bo może będę miał oryginalny element :D

pozdrawiam

Opublikowano
To jest na rancie i na 100% tego nie wyciągną, chyba że chcesz mieć ślad po "łyżkowaniu", czyli wtedy do lakierowania. Jeśli nie zależy ci na kosztach, to w smart-plus wyciągną ile się da, a potem pomalują miejscowo. Jednak koszt będzie prawdopodobnie wyższy niż tradycyjne lakierowanie i stracisz przez polerownie w tym miejscu charakterystyczną fabryczną "łuskę" powłoki lakierniczej. Trzy lata temu tez miałem fioła na punkcie oryginalnej powłoki lakierniczej, ale po czasie wolę mieć o 120 mikronów więcej, ale dobrze polakierowane tradycyjną metodą, niż punktowe sprayowe dzierganie smart plus za chorą kasę.
Opublikowano
Oczywiście, że są mierniki do aluminum, sam mierzyłem swoją takim. Z jednej strony końcówki masz do stali z drugiej do aluminum. Nie da się oszukać :D
Opublikowano

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania to świetna sprawa (też korzystałem z firmy Puller w Warszawie po wgniotce), efekt doskonały, a wartość auta nie spada, no i sporo taniej, w moim przypadku 300zł.

 

Warunkiem jest brak pęknieć w lakierze bo wtedy lipa :)

Opublikowano
Metoda, metodą, ale to jest na rancie :( Wróżbitą nie jestem zadzwoń do tego człowieka - 501371298 - pracuje w Wawie, ( honda na parowcowej ) podjedziesz, zobaczy i oceni. pozdr.

 

P.S. mi już 2 razy ogarniał wgniotki ale na prostych elementach...

 

 

znalazłem jego adres strony http://www.bezlakieru.pl/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jasne że są - mam taki i Audi A8 alu - sprawdziłem bez żadnego problemu

 

http://www.metrison.pl/ab400.php

 

polecam

ten wyglada na bardzo profesjonalny sprzęt

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wiadomo że fabryka to nigdy nie będzie, ale biorąc pod uwagę że to rant i nikt inny nie chciał się za to brać bo ryzyko pęknięcia lakieru jest duże, a ja chciałem pominąć lakierowanie bezwypadkowej fury, to jestem bardzo zadowolony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.