Skocz do zawartości

E30 1.8 1990r / budowa na M3


Chomik007 E30

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 202
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dobrą blachę kup i do dzieła :cool2:

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co najmniej 3mm ja dla świętego spokoju dałbym 5mm :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ratować :) :!: ja tylko tam tył jak tak patrzałem to nie mam tylko mam trochę tylne nadkole 2 dziurki ;) błotniki przednie przeżarte ale kupiłem M3 wiec luzik tylko jeden jest do robienia przez blacharza a to poczeka teraz to podwozie trzeba ogarnąć :roll:

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Hmmm ale jak podłoga jest w taki stanie, ciekawe jak wyglądają tylne wewnętrzne nadkola, tam od strony wlewu....

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chomik007 żadne 3, 4, czy 5 mm blacha na wspawki max 1-1,2mm nierdzewkę spawasz do nierdzewki specjalną elektrodą bądź TIGiem, ale u ciebie spawy będą lipne bo chcesz spawać nierdzewkę ze zwykłą blacha... lepiej daj zwykłą... metodą wspawywania na zakładkę-wycinasz rdzę, dopasowujesz blachę wymiar np o 1,5 cm większy i wiercisz otwory fi 6 po obwodzie nowej blachy :D tam gdzie masz otwory spawasz punktowo do podwozia. Następnie kup albo sika flex albo app masę na spawy na pędzel i dokładnie zabezpiecz z dwóch stron :) praca monotonna ale warto ratować e30... no i wiesz co masz :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa :duh: :mad2: ok To dzięki za info :) :mrgreen: to mówisz najlepiej już szaleć i 1,5 cm kurde coś mi się wydaje że za grube he xD ? :)

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Chomik czytaj uważnie. Kolega napisałe o blasze 1 maks 2 mm grubej, a o wycinaniu ok 1,5 cm wiecej niż jest dziura......a nie grubość blachy. Jak byś daał taką blachę to by bawra ze dwie tony wazyła.....

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hee :duh: :mad2: wybacz ale wczoraj byłem nie ogarnięty. Aa wiem Evil ale ja wole sobie popytać i potem wszystkie informacje pozbierać do jednej kupy :)

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he luuzz ok :) nie można się tez popytać innych ? :D hehe :mrgreen: ty mi podaj te nazwy :) tych preparatów zabezpieczających :mrgreen:

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no przednie błotniki M3 założone tym czasowo trzeba było je naprostować i dopasować :) przygotowywane na podkład potem szpachlowanie z włóknem :) żeby nie popękało żeby równo było oczywiście sprzedawca mnie oszukał bo miał być tylko 1 w złym stanie okazało się że obydwa jeden jeszcze w gorszym było 1 cm szpachla i musiałem samemu je wyprostować / potem lakierowanie :) a to na koniec jak samochód będzie cały lakierowany to wtedy :) o to efekty pracy niestety nie mogłem zrobić zdjęć przedtem jak były w złym stanie ;/ponieważ tel padł :mad2:

 

http://images44.fotosik.pl/337/bf0363e61fb60359med.jpg

http://images37.fotosik.pl/1702/9edd4ba9970364e1med.jpg

http://images47.fotosik.pl/1479/8e3170c1d50e88bfmed.jpg

http://images40.fotosik.pl/1732/77d5de0be8d438e6med.jpg

http://images38.fotosik.pl/1730/26fd1491e0841b8dmed.jpg

http://images39.fotosik.pl/1685/435ad68c0ab5988cmed.jpg

http://images40.fotosik.pl/1732/2bce657b571eb639med.jpg

http://images35.fotosik.pl/1552/add3145116e66c30med.jpg

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo Chomiczku, nabieraj rozpędu, ciekaw jestem efektu końcowego... o ile jakieś dziwne cudo ci nie wyjdzie :D

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje że jakieś dziwne cudo nie wyjdzie bo tylko poszerzenia M3 dodaje progi przedni zderzak i tylni to jakoś przyzwoicie powinno wyglądać hmm no i bez lotki tylnej dokładki na szybę i dokładki na tylna klapę bo to już są dużeee koszta :mad2: i by wyglądało nie przyzwoicie/ Więcej będzie jak garaż w końcu się postawi grrr to za blacharkę się wezmę bo wszystko czeka ;|

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.