Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Problem występuje zarówno na pb jak i na lpg tylko na nagrzanym silniku(wskazówka na górze) po kilkuminutowym postoju. Po przekręceniu kluczyka pięciosekundowe falowanie tak do 1500 i gaśnie. Trzeba szybko przygazować żeby nie zgasł i potem już jest dobrze. Nadmieniam ,że w czasie jazdy na na luzie nie ma i nigdy nie było problemu falujących obrotów. Dzięki z góry i pozdrawiam
Opublikowano

częste przyczyny falowania oraz gaśnięcia silnika

 

1 - nieszczelność dolotu

2 - sonda lambda

3 - przepływka

 

dokładnie sprawdź szczelność przy silniczku krokowym jak popękane gumy wywal i kup nowe a bedzie działać :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.