Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

moze ktos mi pomoze. mam zalozona intalacje gazowa sekwencje stag 4, spalanie gazu wynosi 11l na trasie przy 120km/h, w miescie siega nawet 16l. benzyny pali litr mniej. podlaczajac komputer do intalacji gazowej czas wtrysku benzyny wynosi ok. 5ms, gdzie wg danych z autodaty powinno wynosic 2-3ms na biegu jałowym.

do tej pory wymienilem sonde lambde, czujnik temperatury, świece, kopulke, przeplywke przekladalem z innej 316stki (bez gazu, sprawna) i nadal to samo.

prosze o pomoc bo koncza mi sie pomysly.

Opublikowano
Powinno być 500-600 obr. Wg mnie wina elektroniki z sekwencji. Ogólnie e30 na sekwencji nie jest polecane, za dużo rzeczy wychodzi nie tak i będzie wychodzić. Ja bym tą sekwencję wywalił i wsadził normalną instalację.
Opublikowano
Wiem, bo jeśli jest pomieszane w dawkowaniu to i na benzynie i na gazie będzie żarł jak smok.
Opublikowano
dodam jeszcze ze silnik kreci sie tylko do 5300obr/min. czy moze to byc wina popychaczy?? czy wymiana popychaczy i dzwigienek cos pomoze, czy trzeba walek tez wynmienic?? czy to moze miec taki wplyw na spalanie??
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam... ja taki sam problem jeżdżąc równo nie przekraczając 120km\h w trasie wychodzi mi +/- 12/14l na 100km. silnik ma równe obroty czyli te 700 ale jak mu kopne w gaz to się zastanawia co ma zrobić i po 2 sekundach wkręca się na obroty ale z bólem to robi silnik technicznie jest sprawny jest to silnik z bardzo minimalnym przebiegiem który jest udokumentowany i wynosi na dzień dzisiejszy 146.tyś a silnik kuleje i nikt mi w mojej okolicy nie możne mi pomóc. wiec osobiście jak bym miał więcej $ to bym w ta e30stke wsadził M50B25 ;] i palila by tyle samo a większa frajda z jazdy bo by w końcu przyspieszała ;] Pozdrawiam ;]
Opublikowano (edytowane)

@Mendaa - musi Cie nie lubić :)

 

EDIT: nie chce mi sie dublować postów -> moje m40 1.8 kiedy akurat mam cięższą nogę przepala jakieś 10 litrów. 7 jest zdecydowanie trasą, ale też nie jakoś ślamazarnie. Potrafi zejśc do 6 z małym kawałkiem, ale tego raczej nie można nazwać jazdą. Gaźnikowe audi b2 znajomego też zamykało się w 10, w trasie jakieś pół do litra więcej od trasowego spalania buni(czyli 7.5 - 8). Więc o co c'mon?

Edytowane przez dtmfan
Opublikowano
duże spalanie: sonda landa i jest taki czujnik temperatury co ssanie załancza mogl ulec awarii
Opublikowano

tez mam 1.6 i az pluje mieszanka.

nie wiem diagnostyka kosztuje 50 zl jedz gdzies gdzie robia tylko i wylacznie bmw komputer powinien wskazac co jest nie tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.