Skocz do zawartości

318i Rozcięta guma sworznia


siny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wczoraj odebrałem wahacze z regeneracji (sworznie +tuleje febi). Dzisiaj zauważyłem na gumie sworznia rozcięcie długości 2-3mm :mad2: powstałe prawdopodobnie przy wprasowywaniu, bo słyszałem że to nie łatwa robota w e36. Co z tym zrobić? Łatka do dętek załatwi sprawę? Nie zamierzam inwestować w nowy.

Pozdrawiam

 

edit: przy naciśnięciu na gumę lekko wychodzi smar, więc nie mogę tego tak zostawić. Dostanie się piach, woda i będzie po herbacie. Poradźcie coś, bo dziś chciałem zamontować wahacze, a szkoda żeby nowe części się niszczyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łatanie tej może być problematyczne.. wszak możesz spróbować na łatkę od dętki tylko małą... wyjmij gumkę umyj dokładnie odtłuść i przetrzyj papierem ściernym. później klej dopiero.

 

najrozsądniej byłoby przełożyć gumkę z innego sworznia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:duh: jak można aż tak być skąpym.. kolega kiedyś się przejechał na regenerowanym wahaczu w audi, wyskoczył sworzeń. Szkody: urwane przewody hamulcowe i błotnik wraz z nadkolem do wymiany. Na bezpieczeństwie nie powinno się oszczędzać. Nie wydaje mi się, żeby była gigantyczna różnica między nowym wahaczem a jego regeneracją. Naklej łatkę, później będziesz co tydzień pod auto wchodził i zaglądał czy się trzyma... więcej takich pomysłów. Brawo, trzeba było poloneza kupić tam wszystko jest tańsze
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego silver86 prosiłem o radę tylko w jednej sprawie, o której pisałem wyżej. Nie oszczędzam na częściach. Wydawało mi się rozsądnym wprasowanie nowych sworzni w dobrym serwisie skoro wahacze są w porządku. Czyż nowe kompletne wahacze też nie są prasowane? Reszcie kolegów dziękuję; temat wyczerpany. Zmienię gumkę i po sprawie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:duh: jak można aż tak być skąpym.. kolega kiedyś się przejechał na regenerowanym wahaczu w audi, wyskoczył sworzeń. Szkody: urwane przewody hamulcowe i błotnik wraz z nadkolem do wymiany. Na bezpieczeństwie nie powinno się oszczędzać. Nie wydaje mi się, żeby była gigantyczna różnica między nowym wahaczem a jego regeneracją. Naklej łatkę, później będziesz co tydzień pod auto wchodził i zaglądał czy się trzyma... więcej takich pomysłów. Brawo, trzeba było poloneza kupić tam wszystko jest tańsze

 

akurat w bmw e36 jest to dobre że nie trzeba wymieniać całych wahaczy wymienia się sworznie tylko trzeba zakładać dobre części i wtedy jest wszystko ok a poza tym jeżeli chodzi o zawieszenie w audi to tam zakłada się tylko nowe części i żadna regeneracja tam nic nie daje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.