Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj odebrałem wahacze z regeneracji (sworznie +tuleje febi). Dzisiaj zauważyłem na gumie sworznia rozcięcie długości 2-3mm :mad2: powstałe prawdopodobnie przy wprasowywaniu, bo słyszałem że to nie łatwa robota w e36. Co z tym zrobić? Łatka do dętek załatwi sprawę? Nie zamierzam inwestować w nowy.

Pozdrawiam

 

edit: przy naciśnięciu na gumę lekko wychodzi smar, więc nie mogę tego tak zostawić. Dostanie się piach, woda i będzie po herbacie. Poradźcie coś, bo dziś chciałem zamontować wahacze, a szkoda żeby nowe części się niszczyły.

Opublikowano

łatanie tej może być problematyczne.. wszak możesz spróbować na łatkę od dętki tylko małą... wyjmij gumkę umyj dokładnie odtłuść i przetrzyj papierem ściernym. później klej dopiero.

 

najrozsądniej byłoby przełożyć gumkę z innego sworznia.

Opublikowano
:duh: jak można aż tak być skąpym.. kolega kiedyś się przejechał na regenerowanym wahaczu w audi, wyskoczył sworzeń. Szkody: urwane przewody hamulcowe i błotnik wraz z nadkolem do wymiany. Na bezpieczeństwie nie powinno się oszczędzać. Nie wydaje mi się, żeby była gigantyczna różnica między nowym wahaczem a jego regeneracją. Naklej łatkę, później będziesz co tydzień pod auto wchodził i zaglądał czy się trzyma... więcej takich pomysłów. Brawo, trzeba było poloneza kupić tam wszystko jest tańsze
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano

Panowie żadne łatki i silikony tego nie załatają. Ten element pracuje!

Jeździj aż padnie i założ nowy. Ja nie słyszałem zeby problemem było wprasowanie sworznia w wachacz od e30 i e36

Opublikowano
Kolego silver86 prosiłem o radę tylko w jednej sprawie, o której pisałem wyżej. Nie oszczędzam na częściach. Wydawało mi się rozsądnym wprasowanie nowych sworzni w dobrym serwisie skoro wahacze są w porządku. Czyż nowe kompletne wahacze też nie są prasowane? Reszcie kolegów dziękuję; temat wyczerpany. Zmienię gumkę i po sprawie.
Opublikowano
:duh: jak można aż tak być skąpym.. kolega kiedyś się przejechał na regenerowanym wahaczu w audi, wyskoczył sworzeń. Szkody: urwane przewody hamulcowe i błotnik wraz z nadkolem do wymiany. Na bezpieczeństwie nie powinno się oszczędzać. Nie wydaje mi się, żeby była gigantyczna różnica między nowym wahaczem a jego regeneracją. Naklej łatkę, później będziesz co tydzień pod auto wchodził i zaglądał czy się trzyma... więcej takich pomysłów. Brawo, trzeba było poloneza kupić tam wszystko jest tańsze

 

akurat w bmw e36 jest to dobre że nie trzeba wymieniać całych wahaczy wymienia się sworznie tylko trzeba zakładać dobre części i wtedy jest wszystko ok a poza tym jeżeli chodzi o zawieszenie w audi to tam zakłada się tylko nowe części i żadna regeneracja tam nic nie daje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.