Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam takowy problem wymienilem wachacz tylny prawy kompletny i zalozylem uzywany po tym zauwazylem ze przy chamowaniu najpier blokuje mi lewe tylne kolo pewnno dlatego ze cylinderek dlugo nie byl uzywany no i poczasie se rozciekl wiec postanowilem wymienic na nowy przy okazji wymienialem jeszcze tuleje wahacz i lozysko ale z prawej strony oczywiscie robili mi to w warsztacie gdy odebralem auto to abs naprawili ale przy hamowaniu auto sciaga na lewo oczywiscie kierownica skerca w lewo. auto po drodze normalnie nie sciaga. gdy odlaczylem abs okaalo sie ze najpier blokuje lewe przednie kolo nawet gdy nie naciskam mocno, wiec pojechalem na przeglad okazalo sie ze przednie kola rowno hamuja zas tylne prawe (nowy cylinderek) slabo hamuje wiec mechanik znowu wymienil cylinderk tlumaczac ze moze jest nowy uszkodzony woiec teraz mam 2 nowe tylne cylindeki zamienilme bebny i to nic nie dalo dalej sciaga. dziwi mnie ten test wyszlo ze przód rowno chwyta a na drodze jest inaczej co to moze byc? prosze pomozcie
Opublikowano
witam!proponuję ci odpowietrzyć jeszcze raz układ hamulcowy!!.bo jak przed wymianą wahacza miałeś w porządku to może jest żle odpowietrzony :wink: .a jak odłączyłeś abs bo ja w swojej e30 nie mogę.pozdro
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
uklad napewno jest dobrze odpowietrzony 2 razy mi go odowietrzali w mojej obecnosci wszystkie 4 kola abs mozna odlaczyc w 3 sposoby pierwszy wyciagnac bezpiecznik od pompy drugoi to wyjac przekaznik od abs yrzeci to odlaczyc jakis czujnik przy kol to tez sie powinno wylaczyc dziwi mnie to ze reczny z tylu chwyta rowno na tescie zas tylny nozny prawy slabo a to jest dziwne zr tam z tylu jest trojnik i cisnienei idzie takie samo na oba cylinderki oba teraz sa nowe. no ale czemu podczas jazdy blokuje przednie prawe a na teszie przos rowno chwyta???
Opublikowano
posprawdzaj stan okładzin klocków, zacisków,tarcz.jeżeli to nieto to może pompa.ja tylko tyle mogę ci poradzić :oops: .czekaj na inne odpowiedzi :D .a co do ręcznego...niewiem jak ty ale ja mam z tyłu tarcze i bębnowe.po wciśnięciu nożnego hamują tarcze,gdy ciągne ręczny łapią bębny.właśnie dlatego nazywa się awaryjny :mrgreen: .gdy cos się stanie z głownym układem hamulcowym,zawsze można wychamować ręcznym.dzięki za abs :wink: .pozdro
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
jak zriobisz to dasj znac co bylo przyczyna mam u siebie podobny problem ale mi sciaga z wiekszych predkosci ale kierownica nie skreca sama , gdzie mozna sprawdzic czy hamulce czasami nie lapia nierowno ? stacja diagnostyczna ?
Opublikowano
tak na stacju diagnostycznej dis tez jade sprawdzic na inna stacje bo stacja stacji nie rowna i sie okaze co jest grane bo dziwia mnie te wyniki produ ze rowno a w praktyce ot lewy przos odrazu sie zatrzymuje co do klockow to byly wymienieane okladziny sa dobre ale to sie stalo z dnia na dziae jak mi wymienili ten cylinderek i lozysko od teog czasu sciaga a oni nie wiedza jaka przyczyna mam jutor jechac jeszcze wymienic szczeki w prawym kole zoabczymy czy pomoze pewno nie. no i sprawdze jescze tylne zawieszenie na stacji bo moze cos slabo dokrecili i sie rusza i temu sciaga. zobaczymy bede probowal dalej tylko ze kazda wizyta u mechanika kosztuje a efektow nie widac....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.