Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ktoś ostatnio zmieniał pompe wody w M5 3.6, cena wyszła 1000 PLN po znajomości w serwisie, po cena cennikowa była 1500.

Dlatego kluczem jest kupienie maksymalnie dobrego auta.

 

 

nie wiem skąd te ceny bierzecie. ja za pompe dałem chyba ok 600 zł a zregenerowac można za 200.

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano (edytowane)
Co do felg to pisałem o e36 min 17' .Chyba ze chcesz jeździć z przodu na 17' a z tyłu na 15'. Części do ///M3 są drogie w stosunku do 323,325,328i.

Więc to nie plotki .De Bmw zadzwoń do servisu a sam się przekonasz .

W przypku gdy ktoś ma dostęp do używek to może nie jest tak źle .

Określenie drogie też nie jest ścisłe .Dla jednego może to być dużo dla drugiego mało .Jedno jest pewne: Koszty będą większe niż w przypadku 325Tds :)

 

De Bmw może kup M5 od Tomasa :8) :?:

 

nie wiem jak M3 bo nei miałem ale na M5 wchodza 15 cali, M3 ma takie same hamulce wiec nei powinno być problmeu a już napewno da sie 16". co do czesci to oczywscie ze sa róznice w cenach ale nie na te cześci które sie najcześciej wymienia. Koszty eksploatacji M3 i 325 są bardzo podobne. trzeba wydac troche wiecej tego nei da sie ukryc ale różnica w ksztach jest niczym w porównaniu do tego co daje to auto. nalezy generalnie unikac szrotów bo jesli bedziesz zmuszny grzebac w silniku czy robic jakies generalne remonty to na bank Ci sie to nie spodoba.

 

Co do felg to nadal się nie zgodze ze do M3ki e36 wejdą mniejsze jak 17'stki.

Odnosząc się do kupna używanego samochodu a zwłaszcza M powera to przecież istnieje możliwość większej usterki .W końcu nie jest to auto pierwszej młodośći z przbiegiegami 100 000 -250 000 tyś km i więcej .Często użytkowane są w ekstremalny sposób przez poprzednich właścicieli .Bajki typu kipiłem ///M-kę od 90letniego dziadka z Niemiec są mocno naciągane . Mka jest bardziej kosztowna od "cywilnego Bmw" i tyle samo to że powinno się jeździć na paliwie 98 oktanowym o czymś świadczy . Zawsze można pomyśleć nad lpg :D . Na forum obiegowa opinia przecież jest taka że m3 e36 to nic specjalnego .Można zamontować gaz i jeździć szybkim i zarazem tanim autem .Przecież to nie jest e30 M3. Ja się z tym nie zgadzam .

Edytowane przez ///MacArthur
Opublikowano
Co do felg to pisałem o e36 min 17' .Chyba ze chcesz jeździć z przodu na 17' a z tyłu na 15'. Części do ///M3 są drogie w stosunku do 323,325,328i.

Więc to nie plotki .De Bmw zadzwoń do servisu a sam się przekonasz .

W przypku gdy ktoś ma dostęp do używek to może nie jest tak źle .

Określenie drogie też nie jest ścisłe .Dla jednego może to być dużo dla drugiego mało .Jedno jest pewne: Koszty będą większe niż w przypadku 325Tds :)

 

De Bmw może kup M5 od Tomasa :8) :?:

 

nie wiem jak M3 bo nei miałem ale na M5 wchodza 15 cali, M3 ma takie same hamulce wiec nei powinno być problmeu a już napewno da sie 16". co do czesci to oczywscie ze sa róznice w cenach ale nie na te cześci które sie najcześciej wymienia. Koszty eksploatacji M3 i 325 są bardzo podobne. trzeba wydac troche wiecej tego nei da sie ukryc ale różnica w ksztach jest niczym w porównaniu do tego co daje to auto. nalezy generalnie unikac szrotów bo jesli bedziesz zmuszny grzebac w silniku czy robic jakies generalne remonty to na bank Ci sie to nie spodoba.

 

Co to felg to nadal się nie zgodze ze do M3ki e36 wejdą mniejsze jak 17'stki.

Odnosząc się do kupna używanego samochodu a zwłaszcza M powera to przecież istnieje możliwość większej usterki .W końcu nie jest to auto pierwszej młodośći z przbiegiegami 100 000 -250 000 tyś km i więcej .Często użytkowane są w ekstremalny sposób przez poprzednich właścicieli .Bajki typu kipiłem ///M-kę od 90letniego dziadka z Niemiec są mocno naciągane . Mka jest bardziej kosztowna od "cywilnego Bmw" i tyle samo to że powinno się jeździć na paliwie 98 oktanowym o czymś świadczy . Zawsze można pomyśleć nad lpg :D . Na forum obiegowa opinia przecież jest taka że m3 e36 to nic specjalnego .Można zamontować gaz i jeździć szybkim i zarazem tanim autem .Przecież to nie jest e30 M3. Ja się z tym nie zgadzam .

 

czegos tu nie rozumiem, co to znaczy "nie zgodze sie" ??? wkładałeś mniejsze i nie pasowały?? ja jezdziłem całą zimę na stalówkach 15" w M5 E34 i jakoś pasowały, M3 ma takie same tarcze i klocki troche inne zaciski ale nie sądze żeby jakies koszmarnie wielkie bo i po co skoro wazy mniej. co do powaznej usterki to fakt ale czy to powinno byc najwazniejsze przy zakupie auta?? miałem już kilkadziesiąt aut i nigdy nei zaglądałem jeszcze do silnika, gdybym szedł ta droga do dziś jeździłbym punto czy innym syfem, jak padnie silnik zawsze można kupic inny za całkiem normalne pieniądze. M3 3,0 ma na zegarach napis że minimum to 95 oktanów czyli normalnie.

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

Dobra panowie bo znowu będą kłótnie!!!!

 

Dzięki za odpowiedzi :modlitwa: .Rozejrze się jeszcze i zobacze jakie są ceny M5.

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano

Do M3 3,0 najmniejsze felgi jakie wchodza to 17, ale podobno niektore szesnastki tez da rade zalozyc.

A naklejka na licznikach informuje ze nalezy tankowac PB98 (przynajmniej ja taka jezdzilem)

http://img217.imageshack.us/img217/2126/img05194nb.jpg

Opublikowano
z tymi oktanami to jest różnie moi koledzy mają 2 sztuki M3 3,0 i na obu sa naklejki że 95 minimum, ciekaw jestem od czego to zalezy. co to felg to chyba bardzo zelezy od typu felgi, miałem jedne 15 " i nie pasowały inne oryginalne od E39 pasowały bez kłopotu.
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
z tymi oktanami to jest różnie moi koledzy mają 2 sztuki M3 3,0 i na obu sa naklejki że 95 minimum, ciekaw jestem od czego to zalezy. co to felg to chyba bardzo zelezy od typu felgi, miałem jedne 15 " i nie pasowały inne oryginalne od E39 pasowały bez kłopotu.

 

Jak mają ponaklejane 95 to raczej naklejki są przelepione ze zwykłego Bmw.Odnośnie felg :Nie ciągnę wątku dalej. Wypowiedziałem się jak to jest w przypadku e36///M .

Opublikowano

Dokładnie .

850 masz fotki swojej byłej ///M-ki ??

 

Hehe ta eM-ka dopiero bedzie w przyszlosci moja :wink: Wlascicielem jest moj kolega u ktorego mam zaklepane pierwszenstwo jak bedzie ja sprzedawal :8)

Opublikowano (edytowane)

 

Jak mają ponaklejane 95 to raczej naklejki są przelepione ze zwykłego Bmw..

 

no to jest wytłumaczenie ;)

 

co do felg to już sie dowiedziałem że 16 alu wchodza bez problemu, kolega ma 1998 M3 3,2 SMG i ma opony do wyścigów na 1/4 na starych 16-stkach od E34 i nie ma problemu. moge sie założyć że odpowiednie 15" tez da sie upchnąć ale to już chyba nie ma znaczenia.

Edytowane przez Tomas_M5
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

Dokładnie .

850 masz fotki swojej byłej ///M-ki ??

 

Hehe ta eM-ka dopiero bedzie w przyszlosci moja :wink: Wlascicielem jest moj kolega u ktorego mam zaklepane pierwszenstwo jak bedzie ja sprzedawal :8)

 

Jak ma dobrą to jej nie sprzeda :D Dla mnie ///M-ka w e36 jest najfajniejszym rozwiązaniem w przypadku produktów Bmw. Lepsza może być tylko e46stka w ///M :8) no i może CSL :)

Opublikowano
z tymi oktanami to jest różnie moi koledzy mają 2 sztuki M3 3,0 i na obu sa naklejki że 95 minimum, ciekaw jestem od czego to zalezy. co to felg to chyba bardzo zelezy od typu felgi, miałem jedne 15 " i nie pasowały inne oryginalne od E39 pasowały bez kłopotu.

Na tył wejdą ale z przodu nie!!!!!

-----BMW E28 520i-----
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Na allegro jakis czas temu byla piekna e36 m3 3.2l 321HP. Samochod byl z 98 roku mial przebieg ok 90 tkm, kolor czarny a facet krzyczal za niego 60 ty zł.Ze zdjec autko wygladalo jak nowe (zdjec bylo bardzo duzo i wysokiej jakosci) . Jeszcze nigdy nie widzialem e36 m3 w takim stanie.Rzadko ogolnie sie zdarza zobaczyc zwykla e36 w takim stanie.Napisane bylo ze jest bezwypadkowe i moim zdaniem na takie wygladalo. Oczywiscie mialo klimatronik, komputer, orginalne radio itd.Cena wygorowana ale chyba warto bylo by wylozyc tyle kasy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.