Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem jak w temacie. W lewej lampie zaparowała mi sama brewka oraz lewy halogen zderzak m-pakiet.

 

Jest sposob jakis oporcz kupna nowej lampy? :norty:

 

Już probowałem suszarką ale nic nie daje, nie ma żadnego odpowietrzacza do brewki, jest tylko do lampy. Zresztą widziałem już nie jedną e60 z takim samym problemem...

 

Myślałem nad minimalnym rozwierceniem wysuszeniem suszarką i zaklejeniem tej minimalnej dziurki, co wy na to???

 

Co do halogenu jak by ktoś mógł to niech porzuci pomysł.

 

Pozdrawiam! :cool2:

Opublikowano
Nie ma innego wyjścia jak podmiana brewki na nową. Istnieje jeszcze możliwość uszczelnienia ale jeśli się to uda to i tak będzie krótkotrwale.
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Hmm brewki miałeś kolego na mysli chyba cała lampe;P

A dajmy na to ze zalatwiłbym sobie od poliftowej komplet, musze cos zmieniac w module swiateł itd czy beda smigac poprostu PLUG AND PLAY ?:)

 

Chodzi mi po glowie jeszcze to rozwiercenie, bo bardzo mnie irytuje to zaparowanie...

Opublikowano

Mea Culpa -> przyjmuję na klatę chodziło o lampę ;)

Aczkolwiek na forum BMW 5-series - jest DIY - chłopcy rozdziewiczają lampę od góry i zmieniają diody na inny kolor zatem idzie ją odparować.

 

Ja swoją rozwierciłem ale musisz pamiętać że trzeba to zrobić tak aby w żaden sposób woda się do niej nie dostawała ani na postoju ani podczas jazdy (zawirowania powietrza i wprowadzanie wody w szczeliny)- znalazłem takie miejsce ale efekt jest następujący: bardzo słabe odparowanie - para nadal się skrapla a kiedy już jest dobrze zawsze pojawia się deszcz i ciągnie wilgoć :) i tak w kółko. Do tego polecam może u ciebie się uda przedmuchanie sprężonym powietrzem.

 

Podmiana lamp: zależy z którego roku masz auto bo może się okazać że moduł świateł będziesz potrzebował.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

No ja mam przed liftem 2003r.

 

Masz moze foty ze swojego zabiegu przewiercania ? Chodzi mi o konkretne miejsce no i druga sprawa to co zrobiles poźniej z ta szczeliną?

 

Narazie bym sprobował taki myk pozniej jak bedzie kasa to wymienie na poliftowe bo to i tak w planach miałem:P

 

Pzdr! :cool2:

Opublikowano

To było ZBYT spontaniczne by pamiętać o fotkach - siedziałem na ogrodzie i brat stwierdził że ...ujowo wygląda ta brewka zaparowana (zdążyłem się przyzwyczaić). Poszedł do garażu i przyniósł wiertarkę (w zasadzie wkrętarkę) z małym wiertłem - zastanowiliśmy się gdzie i voilla ;) sprzęt poszedł do użycia a co mi tam to tylko samochód. Poniżej zdjęcie poglądowe (nie moje - zapożyczone z alledrogo):

- kolor biały miejsce gdzie wierciliśmy - około 0,5cm od górnej krawędzi pod lekkim skosem by ewentualna woda opadowa spod uszczelki nie wpływała do środka. SZCZELINY nie zaklejałem gdyż chciałem póki ciepło jeździć aby odparowywało w miarę temp.

- kolor czerwony - osłonka z uszczelką która należy ściągnąć zanim dokonasz przewrotu ;)

Dlaczego tam wierciłem:

- z przodu zrezygnowałem ale byłoby najlepiej bo woda miała by "splływ" ale istnieje ryzyko że będzie się lać na klosze od wewnątrz pokapie na soczewkę i coś jeszcze popali.

- od góry i przy krawędziach zachodzi prawdopodobieństwo że podczas jazdy lub na postoju gdy pada deszcz woda będzie wchodzić i narobi jeszcze więcej syfu.

 

Padło na to:

http://img837.imageshack.us/img837/6042/17233210723.jpg

 

Obejrzałem swoją jeszcze raz i mniej więcej 3/4 wody odparowało - muszę to częściej traktować sprężonym powietrzem

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Dzieki kolego! :norty:

 

Pod skosem od dołu w gore tak? czy na odwrót?

 

Jak wywierce i suszarką da rade?

 

Mam na placu tira i sprezone powietrze w razie czego :lol:

 

Wyjme ją w sobote bo u mnie pada codziennie ostatnio a musi byc ciepło na taki zabieg :cool2:

Opublikowano
Pod skosem, od dolu w gore, zeby woda nie naleciala.
Raz BMW, zawsze BMW.
Opublikowano
Dokładnie tak - tyle że w tym miejscu trzeba dobrze przypatrzeć się ponieważ na tej "wysokości" jest podwójna warstwa tworzywa więc skod nie może być zbyt "ostry" - raczej łagodny ale jak wspomniane zostało z dołu do góry.
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Chyba ta wkładkę to sobie można upchnąć..... nie będę mówił brzydko gdzie... zamiast w lampie ;)

A na poważnie - brewka jest hermetycznie oddzielona od pozostałej części lampy więc nie widzę możliwości ani sensu wkładania tego gdziekolwiek.Dlaczego tak twierdzę - bo u mnie dosłowni stała woda (skroplona para) i nie potrafiła znaleźć ujścia.

Przez mikropęknięcia na krawędziach lampy taka wkładka nie wyciągnie ani 5% , a poza tym gdzie niby ją zamontować na lampie ;) ??

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

nie to nie.... to możecie sobie lampy wsadzić w ...... :wink: :wink:

Kiedyś SERWISowym sposobem (bodajże Hondy) na zaparowane lampy były takie wkładki/woreczki wyciągające wilgoć - a ile by to dało to nie mam pojęcia bo nie próbowałem bo nie mam tego problemu!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Siemanko.

Udało mi sie odparować 3/4 lampy :norty:

Ale zeszło mi sie z tym długo , musiałem przewiercic tam gdzie pokazywałes i mniej wiecej na środku.

Odrazu inaczej wygląda. Mając juz lampe na wierzchu jutro pofatyguje sie po ringi bo nie swieci mi jeden.

Moze polecicie które z allegro sa godne uwagi??? Chciałbym jakies z tej serii białych markerów czy jakoś tak...

 

Pozdrawiam!!!

Opublikowano

no ja bym chyba takiej partyzantki ie odważył się zrobić :roll: :roll: :roll:

 

ale jak już nic do stracenia labo zaparowana i wymiana na nową to może czemu nie :twisted: :twisted: :twisted:

------- /// M ---------
Opublikowano

Hehe co miałem do stracenia jak parowała prze chuk... Teraz jest prawie idealnie ...

 

Dobra wracając do ringów ledowych, które z allegro polecacie??? bo jutro chce jechac do wwa i kupic bo chce załozyc lampy gdyz potzrebuje samochodu:)

Opublikowano
A ja zamiast wiercić ,wymontowalem tą brewkę ,wycina się spokojnie nożykiem i wychodzi ,nawet dosyć łatwo,wytarłem do sucha i zastanawiam się czy wcisnąć brewkę z powrotem na silikon czy klej do szyb ,poczekam do jutro może ktoś podpowie
Opublikowano

tego to bym się nie podjął ;)

 

Postawiłem brykę na pełnym słońcu (zazwyczaj w dzień stoję w garażu) i voilla ponad 90% odparowało :) Nie jest źle - i wcale wywiercenie nie jest zbytnio widoczne - trzeba się mocno wpatrzyć.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
zakleiłem silikonem ,z zewnątrz nie widać ingerencji z tyłu troszkę trzeba usunąć jak wyschnie ,ale umyłem dziś auto i jest dobrze ,za to ta druga nie robiona troszkę zaparowała ale w słońcu odparowała, poczekam trochę i jak ta rozmontowana wytrzyma to biorę się za drugą ,swoją drogą te parowanie to nagminna wada e 60 ,
  • 4 lata później...
Opublikowano
Odświeżę temat. Ma ktos jakieś zdjęcie gdzie te otworki można wykonać? Mam sporo wody w brewce....chociaż zaznaczcie miejsce w ktorym wykonać te dziurki ;) na jakimś zdjęciu z neta.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Jeśli nie ma innego sposobu na odparowanie brewki to też poproszę o dokładne miejsce na wiercenie otworu.


Bez wyjmowania reflektora?

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.