Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Raz jadąc zabrakło mi paliwa, kumpel przywiózł 3 litry, ale samochód juz nie chciał odpalić. Podejrzenie padło na pompe, gdy tam zajrzałem aż byłem zdzwiowiony ze samochod nie wy**** w powietrze :) O to co zastałem po wyjęciu pompy:

 

 

http://www.bankfotek.pl/thumb/1039552.jpeg

http://www.bankfotek.pl/thumb/1039553.jpeg

http://www.bankfotek.pl/thumb/1039554.jpeg

 

Co sie dzieje i co mam z tym zrobić? Zakładam ze pompa i tak do wymiany

Dodam jeszcze ze zaizolowałem ten przepalony kabelek wyczyściłem itd i po 2 próbach odpalenia samochodu i ponownym wyjęciu pompy kabelek izolacja była nadtopiona...

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Spalone przewody sa od zwarcia niesprawnej pompy. W kazdym razie pompa, przewody i piny do wymiany.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
kup cały komplet wraz z pływakiem itd.Musisz wymienić całość

 

ok rozumiem :) Chciałbym jeszcze tylko zapytać czy ta pompa bedzie pasowała do mojego modelu bo z wygladu jest wszystko tak samo jak u mnie mimo ze to jest od "is" "http://allegro.pl/bmw-e36-pompa-paliwa-paliwowa-1-8is-i1736069008.html"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.