Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
normalnie odkręcić kluczem, czujnik znajduje się pod kolektorem ssącym zaraz za obudową filtra oleju. czujnik niebieski temp do komputera-jest on pierwszy, czujnik czarny-temp na zegar. Do czarnego jest słaby dostęp,nie wiem czy nie trzeba kolektora zwalać,ale to żaden problem.
Opublikowano

odłączasz linkę od przepustnicy,zdejmujesz przewód od przepustnicy, zdejmujesz przewody od kolektora tj paliwowe przy serwie,podciśnieniowe przy serwie i od przepustnicy i następnie odkręcasz kolektor.Chyba wszystko napisałem,ale dokładny opis jest w sam naprawiam BMW E34.

Ale do pierwszego czujnika nie trzeba ściągać kolektora.

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.