Skocz do zawartości

Nie rowna praca w m30b35


PNOmi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam E30 po Swap'íe na M30B35. Nie mam kata i mam grube rurki. Do tego sportowa pompa Walbro. Na jalowym silnik nie rowno pracuje ale ogolnie chodzi bardzo dobrze, wkreca sie na obroty rowno i tak dalej. Kompresja sprawdzona i jest dobra na kazdym cylindrze. Po wymienie swieci kabli moze troche sie poprawilo a w warsztacie powiedzieli ze to moze byc przez wolny przelot. Co Wy na to wszystko?

 

Dzieki

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze byc przez wolny przelot

 

nie wiem co autor miał na myśli........ mogę jednak się domyśleć, że chodzi oto, że układ wdechowy jest gdzieś nieszczelny - najlepiej sprawdzić wszystki węże gumowe oraz połączenia tych wężów do elementów metalowych / plastikowych.

 

a przy okazji - co oznacza nie równo pracuje?

 

1. nie pali na konkrenym cylindrze przy niskich obrotach - bo to często jest związane z sterowanie iskrą lub wtyskiem

2. czy losowo pracuje nieówno - dowlony cylinder od czasu do czasu nie pali? - coś z mieszanką paliwa lub cewką

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Kurcze to juz od takich rzeczy zaczynac? Poprzedni wlasciciel robil regulacje zaworow i sprawdzal kompresje. Nie wiem na ile zawory ustawil ale kompresja na wszystkich byla ok. Silnik, jesli chodzi o jazde to jest ok, zapier...la, wkreca sie na obroty bardzi dobrze do konca.

Nie myslec o przeplywce czy krokowcu?

 

Dzieki

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przepływka to ok 300zł a i tak nie wiadomo czy będzie ok

 

a regulacja zaworów to 15 minut roboty

 

trudno określić do czego się zabrać najpierw, musiałbym posłuchać tego falowania to byłoby wiadomo czy to od źle wyregulowanych zaworów czy coś innego

wyreguluj zawory, tak jak BMW przewiduje ma być 0,35

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bywam i w wawie, ale raczej wieczorami/nocą, teraz będę śmigał do kumpla auto mu ogarnąć po coś mu padło, więc możemy się ustawić

 

0.35 nie ma inaczej, pojęcie zużytego silnika jest delikatnie mówiąc do dupy, albo silnik jest sprawny, albo do remontu, nie ma pośredniej drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przepływka to ok 300zł a i tak nie wiadomo czy będzie ok

 

a regulacja zaworów to 15 minut roboty

 

trudno określić do czego się zabrać najpierw, musiałbym posłuchać tego falowania to byłoby wiadomo czy to od źle wyregulowanych zaworów czy coś innego

wyreguluj zawory, tak jak BMW przewiduje ma być 0,35

 

Witam

 

Regulacja zaworow - wszystkie na 0,35? Rozne rzeczy wyczytalem: 0,30; 0,20. Zrobic na 0,35?

 

Dzieki

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej 0.35 podaje BMW i tak ma być 0.25 jest w m20 i nie słuchaj durnych teorii o zużyciu, starym silniku itp itd

 

sorry ale nie wiem kiedy się wybiorę do ciebie, przed świętami w transporcie mamy urwanie głowy i nie mam sił na nic więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.