Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wczoraj sprawdziłem zawór EGR i z tego co zauważyłem nie chodzi tzn. grzybek który jest w środku stoi cały czas w miejscu i na wolnych obrotach i na większych . Czy moze to byc przyczyna głośnej twardej pracy silnika. Dodam że zawór był czyszczony dokładnie. Zdejmując wężyk ciśnieniowy jest lekka zmiana w pracy silnika ale na lepsze. Prosze o podpowiedż czy zmieniac EGR a moze zaworki podcisnieniowe z tym ze one też były czyszczone tzn filterki na nich.
Opublikowano
Skoro piszesz, że jak zdejmiesz wężyk to jest poprawa na lepsze to znaczy, że jest z nim coś nie tak. Powinieneś odczuć spory brak mocy podczas jazdy. Sprawdź czy masz dobrze podpięte te wężyki.
Opublikowano
A jak mam sprawdzic czy one sa dobrze podłączone czy jest gdzies jakis rysunek schemat tego podlaczenia. A tak wogole po czyszczeniu EGR i tych zaworków dzis wyjechalem i jest jakis przymulony na kompie wyszedl mi blad 4530 regulacja ciśnienia doladowania i niewiem czy czegos tam nie pochrzanilem. Wężyki przemieniałem i podczas jazdy jest to praktycznie nie wyczuwalne. Czy mogła przy okazji sypnąc sie turbina albo jakis jej osprzet???
Opublikowano
Turbo na pewno się nie rozsypało, sprawdź podciśnienie, bo zapewne w tym tkwi problem, trzymaj schemat:http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=AS71&mospid=47635&hg=11&fg=45.
Opublikowano
Auto jest slabe. Podcisnienie sprawdzalem na biegu jalowym 1bar podczas jazdy dochodzi do 1.3 1.4bara + cisnienie atmosferyczne 1bar czyli wszystko jest chyba dobrze. A jak sprawdzic turbo czy z nim jest wszystko ok bo wydaje mi sie ze wczesniej bylo lekko slyszalne tzn swist a teraz tego nie slychac za bardzo. Czy trzeba wymontowac turbine czy mozna to jakos zdjagnozowac na aucie. Czy problemem moze tkwic w przeplywce lub EGR bo on sie wogole nie otwiera a jest wyczyszczony taki jak i zaworki nim sterujace. Co dalej robic????
Opublikowano
Dzis wymienilem zawor sterujacy turbina i jak reka odjal auto smiga jak zle strzal w 10 :) Tylko co do zaworu EGR stoi w miejscu wstawialem nowy zawor sterujacy EGR i nic chyba trzeba wymienic. Tylko teraz pytanie co mi da ze go wymienia cichsza praca silnika? bo chodzi moim zdaniem dosyc glosno i twardo jak na ten motor. Slyszalem ze niektorzy go zaslepiaja ale po co??? Czy ktos zna ten temat???
Opublikowano
Przed pochopną wymianą czy zaślepianiem radziłbym wymoczyć cały zawór w ropie , poczyścić oczywiście z tego co piszesz to zakładam, że sterowanie podciśnieniowe ok ( wężyki , zaworek).. Gdy to nie pomoże można szukać dalej
Opublikowano
Wymontowalem EGR raz jeszcze i pare razy go poruszylem na prasce i zaczal chodzic otwiera sie i zamyka chodzi ok :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.