Skocz do zawartości

rafal2

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 150KM

Osiągnięcia rafal2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wymontowalem EGR raz jeszcze i pare razy go poruszylem na prasce i zaczal chodzic otwiera sie i zamyka chodzi ok :)
  2. Dzis wymienilem zawor sterujacy turbina i jak reka odjal auto smiga jak zle strzal w 10 :) Tylko co do zaworu EGR stoi w miejscu wstawialem nowy zawor sterujacy EGR i nic chyba trzeba wymienic. Tylko teraz pytanie co mi da ze go wymienia cichsza praca silnika? bo chodzi moim zdaniem dosyc glosno i twardo jak na ten motor. Slyszalem ze niektorzy go zaslepiaja ale po co??? Czy ktos zna ten temat???
  3. Auto jest slabe. Podcisnienie sprawdzalem na biegu jalowym 1bar podczas jazdy dochodzi do 1.3 1.4bara + cisnienie atmosferyczne 1bar czyli wszystko jest chyba dobrze. A jak sprawdzic turbo czy z nim jest wszystko ok bo wydaje mi sie ze wczesniej bylo lekko slyszalne tzn swist a teraz tego nie slychac za bardzo. Czy trzeba wymontowac turbine czy mozna to jakos zdjagnozowac na aucie. Czy problemem moze tkwic w przeplywce lub EGR bo on sie wogole nie otwiera a jest wyczyszczony taki jak i zaworki nim sterujace. Co dalej robic????
  4. A jak mam sprawdzic czy one sa dobrze podłączone czy jest gdzies jakis rysunek schemat tego podlaczenia. A tak wogole po czyszczeniu EGR i tych zaworków dzis wyjechalem i jest jakis przymulony na kompie wyszedl mi blad 4530 regulacja ciśnienia doladowania i niewiem czy czegos tam nie pochrzanilem. Wężyki przemieniałem i podczas jazdy jest to praktycznie nie wyczuwalne. Czy mogła przy okazji sypnąc sie turbina albo jakis jej osprzet???
  5. Wczoraj sprawdziłem zawór EGR i z tego co zauważyłem nie chodzi tzn. grzybek który jest w środku stoi cały czas w miejscu i na wolnych obrotach i na większych . Czy moze to byc przyczyna głośnej twardej pracy silnika. Dodam że zawór był czyszczony dokładnie. Zdejmując wężyk ciśnieniowy jest lekka zmiana w pracy silnika ale na lepsze. Prosze o podpowiedż czy zmieniac EGR a moze zaworki podcisnieniowe z tym ze one też były czyszczone tzn filterki na nich.
  6. Na biegu jalowym. A co do poduszek to jeszcze nie sprawdzalem musze to zrobic. A jak sprawdzic wtryski tylko na kompie ? Czy moze byc inna przyczyna jakas pompa zawor itp?
  7. Bmw zakupilem jakis miesiac temu iw wydaje mi sie ze silnik pracuje ciut za głośno i za bardzo w srodku jest to odczuwalne pod wzgledem drgan. Co moze byc przyczyna co sprawdzac po kolei. Ostatnio czyscilem egr oraz zaworki cisnienia doladowania. Dodam ze auto jest w automacie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.