Skocz do zawartości

[E8x] Tunel srodkowy / Podlokietnik -zaslepka zawiasu


mtothaj

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety zeby zamontować tą blachę trzeba zdjąć tunel. Sprawdź też czy masz tą zdejmowaną klapkę w tunelu (bo po jej zdjęciu właśnie przykręca się podłokietnik do tej blachy). Jak nie to kupowanie tego elementu nie ma sensu. Przykręca się ten element na 2 śruby (w 1 jest nagwintowany otwór w samym nadwoziu - potrzebna śruba) a w 2 do innej balchy od ręcznego (śruba i nakrętka).

[...]

AAAAA

Jeszcze 1 przepraszam - trochę się zapomniałem.

Generalnie gratuluję montażu bo warto, zgadzam się z Tobą - jest o wiele wygodniej

 

Dzięki, z podlokietnikiem jest bez watpienia wygodniej, i nawet tak nie do konca profi zamontowany jak u mnie trzyma sie dobrze, ale teraz jak wiem ze brakuje mi tej blachy stanowiacej podparcie podlokietnika to zaczelo mi to przeszkadzac. Jak widac u mnie przygoda z podlokietnikiem to jak jakas fobia przesladowcza :norty:

 

W wolnej chwili podjade do ASO zamowie graty i przymierze sie do montazu. Ogladalem zdjecia montazu tej blachy m.in. na tej stronie http://www.bmwfaq.com/f31/actualizado-el-brico-del-reequipamiento-del-apoyabrazo-571326/ i tak sobie mysle ze chyba jest szansa jej wsadzenia bez zdejmowania tunelu. Sa tam cztery otwory dostepowe - z tylu tunelu, oraz z gory: otwory widoczne po zdjeciu 1) mieszka recznego, 2) zaslepki z wejsciem AUX oraz gniazdem zapalniczki i 4) przykrywki pod ktora dokreca sie ta srube. Zwazywszy ze dodatkowo tunel sprezynuje moze sie okazac ze jest wystarczajaco miejsca by wsadzic ta blache oraz ja nastepnie przykrecic.

 

Mam jeszcze pytanie - w ktorym dokladnie miejsu przykreca sie blache stanowiaca podparcie podlokietniak do podlogi? Mozesz opisac to na przykladzie ponizszego zdjecia?

http://www.subirimagenes.com/privadas-p1030361-1309411.html

 

Kurcze nie myślałem że tak się tym przejmiesz.

Jeżeli masz zdjęcie ze zdjętym tunelem tam gdzie jest ten moduł to prześlij -ja Ci zaznaczę te punkty mocowania. Jak nie to opiszę to tak:

1. pierwsza śruba jest przy takiej grubej blachy przy dźwigni ręcznego. NIe wiem ale być może po zdjęciu mieszka ręcznego będziesz widział to miejsce. Jest tam otwór na śrubę - UWAGA ta blacha jest w pionie - nie w poziomie.

2. druga śruba jest w podłodze obok modułu airbag (o którym pisałeś) Wyobraź sobie że zdjąłeś tunel i siedzisz w miejscu kierowcy. To ten punkt jest pomiędzy modułem a siedzeniem pasażera i pomiędzy deską rozdzielcza a modułem czyli na rogu tego modułu (jakieś 2-3 cm obok w podłodze).

Kurcze byłaem taki podjarany jak to montowałem że zapomniałem zrobić jakiekolwiek zdjęcie - szkoda :-( ale na obronę robiłem to zupełnie sam i jakoś rąk było mało :-)

Wydaje mi się że teoretycznie można to zamontować bez zdejmowania tunelu ale sądzę że będzie to b trudne. NIe polecam, szczególnie na trudny dostęp do właśnie tego mocowania o które pytasz. A przy okazji jeszcze coś porysujesz albo ułamiesz. NIe to że nie wierzę w umiejętności ale z doświadczenia wiem że własnie jak się tak chce sobie ułatwić to coś pójdzie nie tak zwykle a potem człowiek sobie pluje w gębę.

NO zrobisz jak będziesz chciał.

Gdyby co oferuję skromną pomoc -chociaz wydaje mi się że sobie poradzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 114
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeżeli masz zdjęcie ze zdjętym tunelem tam gdzie jest ten moduł to prześlij -ja Ci zaznaczę te punkty mocowania. Jak nie to opiszę to tak:

1. pierwsza śruba jest przy takiej grubej blachy przy dźwigni ręcznego. NIe wiem ale być może po zdjęciu mieszka ręcznego będziesz widział to miejsce. Jest tam otwór na śrubę - UWAGA ta blacha jest w pionie - nie w poziomie.

2. druga śruba jest w podłodze obok modułu airbag (o którym pisałeś) Wyobraź sobie że zdjąłeś tunel i siedzisz w miejscu kierowcy. To ten punkt jest pomiędzy modułem a siedzeniem pasażera i pomiędzy deską rozdzielcza a modułem czyli na rogu tego modułu (jakieś 2-3 cm obok w podłodze).

Kurcze byłaem taki podjarany jak to montowałem że zapomniałem zrobić jakiekolwiek zdjęcie - szkoda :-( ale na obronę robiłem to zupełnie sam i jakoś rąk było mało :-)

Wydaje mi się że teoretycznie można to zamontować bez zdejmowania tunelu ale sądzę że będzie to b trudne. NIe polecam, szczególnie na trudny dostęp do właśnie tego mocowania o które pytasz. A przy okazji jeszcze coś porysujesz albo ułamiesz. NIe to że nie wierzę w umiejętności ale z doświadczenia wiem że własnie jak się tak chce sobie ułatwić to coś pójdzie nie tak zwykle a potem człowiek sobie pluje w gębę.

NO zrobisz jak będziesz chciał.

Gdyby co oferuję skromną pomoc -chociaz wydaje mi się że sobie poradzisz.

 

Domyslam sie ze ta sruba w podlodze jest w miejscu zaznaczonym biala linia po prawej strony zdjecia, a ta przy recznym jest widoczna na tym samym zdjeciu po jego lewej stronie:

 

http://img838.imageshack.us/img838/2683/5698280p1030364.th.jpg

 

Widze ze o ile do tej przy recznym jest dobry dostep to do tej w podlodze faktycznie moze byc niewesolo z dostaniem sie:

 

http://img594.imageshack.us/img594/4808/5698294p1030367.th.jpg

 

Chyba jedyna nadzieja to dostac sie przez otwor mieszka recznego bo cos nie wierze by przez modul airbag falo rade sie dostac przez tyl tunelu.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż poszedłem do garażu poruszać, nie lubię mieć inaczej niż ma być, ale nie rusza się, no ale jeśli przez blachę z parę groszy miałoby się coś wyłamać to lepiej to dołożyć. Obawiam się że to się przykręca do podłogi za tym sterownikiem i bez zdejmowania tunelu a przynajmniej jego poluzowania się nie obejdzie.Ty masz sprawę prostszą bo chcesz zmienić listwy to i tak trzeba to zrobić ja już to przerobiłem i powtórka z rozrywki. No ale cóż jak to mówią chytry dwa razy traci, było jechać do ASO założyli by człowiek by nie wiedział jak i byłoby ok, ale z drugiej strony to jednak za cenę z ASO jest podłokietnik gałka i uchwyt od ręcznego a ile radości z każdej części :lol: .

 

No niestety cos za cos, chyba rowniez bede musial sie zaczac doktoryzowac w zakresie luzowania tunelu :roll:

Apropo tych czesci, ponizej ceny jakie dostalem od czescidobmw.pl:

 

51169147054 - OE BMW 38 zł

07119903844 - OE BMW 2 zł

51127070202 - OE BMW 4 zł

64509123157 - OE BMW 2,50 zł - ta pozycja jest dostępna tylko w opakowaniu zbiorczym 10 szt.

07119905135 - OE BMW 2 zł - ta pozycja jest dostępna tylko w opakowaniu zbiorczym 10 szt.

 

Napisalem tez do BMW User, u niego o tyle lepiej ze te srubki mozesz kupic osobno na sztuki, wiec sumarycznie wychodzi troche taniej, ale i tak z wysylka trzeba liczyc pewnie 70-90 PLN zaleznie od tego ile tych nakretek / srubek wezmiesz.

 

Z listwami to wiadomo jaka jest sytuacja - trzeba najpierw je dostac a to moze jeszcze troche potrwac. Doszedlem do wniosku ze interesuja mnie jedynie te ze szlifowanego alu wiec moze sie okazac ze jeszcze sobie troche poczekam zanim trafi sie wlasciwy zestaw na sprzedaz...

 

Natomiast wracajac do tego podlokietnika to nie widze innej mozliwosci niz zrobic to mocowanie tak jak powinno byc z fabryki, generalnie denerwuja mnie tego rodzaju niedorobki, pytanie tez jak sie sprawy maja w zakresie bezpieczenstwa przy tym naszym montazu - w koncu podlokietnik jest tuz nad modulem airbag :D

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz zdjęcie ze zdjętym tunelem tam gdzie jest ten moduł to prześlij -ja Ci zaznaczę te punkty mocowania. Jak nie to opiszę to tak:

1. pierwsza śruba jest przy takiej grubej blachy przy dźwigni ręcznego. NIe wiem ale być może po zdjęciu mieszka ręcznego będziesz widział to miejsce. Jest tam otwór na śrubę - UWAGA ta blacha jest w pionie - nie w poziomie.

2. druga śruba jest w podłodze obok modułu airbag (o którym pisałeś) Wyobraź sobie że zdjąłeś tunel i siedzisz w miejscu kierowcy. To ten punkt jest pomiędzy modułem a siedzeniem pasażera i pomiędzy deską rozdzielcza a modułem czyli na rogu tego modułu (jakieś 2-3 cm obok w podłodze).

Kurcze byłaem taki podjarany jak to montowałem że zapomniałem zrobić jakiekolwiek zdjęcie - szkoda :-( ale na obronę robiłem to zupełnie sam i jakoś rąk było mało :-)

Wydaje mi się że teoretycznie można to zamontować bez zdejmowania tunelu ale sądzę że będzie to b trudne. NIe polecam, szczególnie na trudny dostęp do właśnie tego mocowania o które pytasz. A przy okazji jeszcze coś porysujesz albo ułamiesz. NIe to że nie wierzę w umiejętności ale z doświadczenia wiem że własnie jak się tak chce sobie ułatwić to coś pójdzie nie tak zwykle a potem człowiek sobie pluje w gębę.

NO zrobisz jak będziesz chciał.

Gdyby co oferuję skromną pomoc -chociaz wydaje mi się że sobie poradzisz.

 

Domyslam sie ze ta sruba w podlodze jest w miejscu zaznaczonym biala linia po prawej strony zdjecia, a ta przy recznym jest widoczna na tym samym zdjeciu po jego lewej stronie:

 

http://img838.imageshack.us/img838/2683/5698280p1030364.th.jpg

 

Widze ze o ile do tej przy recznym jest dobry dostep to do tej w podlodze faktycznie moze byc niewesolo z dostaniem sie:

 

http://img594.imageshack.us/img594/4808/5698294p1030367.th.jpg

 

Chyba jedyna nadzieja to dostac sie przez otwor mieszka recznego bo cos nie wierze by przez modul airbag falo rade sie dostac przez tyl tunelu.

 

 

Nie załatwisz tego przez otwór mieszka, nie załatwisz tego przez otwór od tyłu, jeżeli już to po podniesieniu tunelu być może od strony fotela pasażera. Jeżeli tunel uniesie się na tyle żeby to przykręcić i jeżeli fotel przesunie się na tyle żebyś mógł użyć klucza.

Nastaw się z góry na zdjęcie tunelu -to nic strasznego.

Ale wcześniej spróbuj zrobić to bez zdejmowania (jeżeli się uda to SUPER), ale przy najmniejszym oporze nie kombinuj zdejmij tunel i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli te zdjęcia robiłeś sam i udało Ci się podnieść tak tunel to widzę realną szansę. :-)

 

Niestety fotki nie moje a z internetu. Bede musial poszukac na forum jak wyglada zdejmowanie tunelu, bo nie jestem przekonany czy bedzie mozliwe podniesienie tunelu na tyle by wkrecic ta srube w podloge. Swoja droga to sruba wkrecana w podloge ma jakas podkladke? Bo widze ze na ilustracji w Real Oem sa dwie - jedna krotsza z podkladka druga dluzsza bez podkladki.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli te zdjęcia robiłeś sam i udało Ci się podnieść tak tunel to widzę realną szansę. :-)

 

Niestety fotki nie moje a z internetu. Bede musial poszukac na forum jak wyglada zdejmowanie tunelu, bo nie jestem przekonany czy bedzie mozliwe podniesienie tunelu na tyle by wkrecic ta srube w podloge. Swoja droga to sruba wkrecana w podloge ma jakas podkladke? Bo widze ze na ilustracji w Real Oem sa dwie - jedna krotsza z podkladka druga dluzsza bez podkladki.

 

tuta masz jak zdjec tunel :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=161&t=150009

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ma

 

Sorry za upierdliwosc w drazeniu tematu, ale jeszcze sie zapytam o ta srube przytwierdzajaca ta blache do okolic hamulca recznego - potrzebna jest ta dluzsza sruba bez podkladki czy ta krotsza z podkladka?

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm słuchaj z tego co pamiętam to potrzebne będą 2 śruby i 2 nakrętki

1. śruba - do przykręcenia blachy w podłogę.

2. śruba oraz nakrętka samozaciskowa - do przykręcenia blachy do tej grubej blachy od ręcznego

3. śruba samozaciskowa - do przykręcenia tunelu do tej blachy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm słuchaj z tego co pamiętam to potrzebne będą 2 śruby i 2 nakrętki

1. śruba - do przykręcenia blachy w podłogę.

2. śruba oraz nakrętka samozaciskowa - do przykręcenia blachy do tej grubej blachy od ręcznego

3. śruba samozaciskowa - do przykręcenia tunelu do tej blachy

 

W dniu dzisiejszym doszedl do mnie zestaw podlokietnikowy, przy okazji polece BMW User za blyskawiczna realizacje zamowienia oraz mozliwosc kupowania tych nieszczesnych srubek na sztuki:

 

http://img46.imageshack.us/img46/166/p1000153p.th.jpg

 

Jak widac zamowilem zarowno dluzsze jak i krotsze srubki jako ze do konca nie jestem pewien ktorych uzyc - okazuje sie ze obie maja podkladki, ta krotka ma takie wyciecie na dole:

 

http://img850.imageshack.us/img850/5451/p1000154g.th.jpg

 

Pamietasz moze czy trzeba uzywac tych krotszych z wycieciem czy tych dluzszych srub do montazu tego uchwytu?

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na 100% ale z dużym prawdopodobieństwem powinno być tak.

-dłuższa śruba w podłogę

-krótsza śróba w blachę (+ nakrętka- teraz sprawdziłem to powinna być taka blaszka a nie nakrętka) - sam się tego nie dopatrzyłem wcześniej.

Kiedyś przy okazji to poprawię. Ty też skręcaj i się nie przejmuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na 100% ale z dużym prawdopodobieństwem powinno być tak.

-dłuższa śruba w podłogę

-krótsza śróba w blachę (+ nakrętka- teraz sprawdziłem to powinna być taka blaszka a nie nakrętka) - sam się tego nie dopatrzyłem wcześniej.

Kiedyś przy okazji to poprawię. Ty też skręcaj i się nie przejmuj

 

Serdeczne dzieki za szybki i jak zawsze pomocny odzew.

Tak sie sklada ze te blaszki tez kupilem (3 sztuki - tak na wszelki wypadek :norty: ). Kojarzysz na co naklada sie te blaszke - na ten uchwyt recznego czy tez na ta gruba blache przy recznym do ktorego trzeba przykrecic uchwyt?

Tez mi sie wydaje ze dluzsza sruba powinna isc w podloge a w ta blaszke wchodzi ta krotsza z wycieciem :cool2: .

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na 100% ale z dużym prawdopodobieństwem powinno być tak.

-dłuższa śruba w podłogę

-krótsza śróba w blachę (+ nakrętka- teraz sprawdziłem to powinna być taka blaszka a nie nakrętka) - sam się tego nie dopatrzyłem wcześniej.

Kiedyś przy okazji to poprawię. Ty też skręcaj i się nie przejmuj

 

Serdeczne dzieki za szybki i jak zawsze pomocny odzew.

Tak sie sklada ze te blaszki tez kupilem (3 sztuki - tak na wszelki wypadek :norty: ). Kojarzysz na co naklada sie te blaszke - na ten uchwyt recznego czy tez na ta gruba blache przy recznym do ktorego trzeba przykrecic uchwyt?

Tez mi sie wydaje ze dluzsza sruba powinna isc w podloge a w ta blaszke wchodzi ta krotsza z wycieciem :cool2: .

 

 

niestety tego nie wiem bo tej blaszki nie kupiłem. Chętnie odkupię 1szt.

Tą i czarną nakrętkę też bym odkupił hehe :-)

Oczywiście jeżeli nie będą Ci potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety tego nie wiem bo tej blaszki nie kupiłem. Chętnie odkupię 1szt.

Tą i czarną nakrętkę też bym odkupił hehe :-)

Oczywiście jeżeli nie będą Ci potrzebne

 

W profilu nie masz uzupelnionej miejscowosci, natomiast jesli jestes z Warszawy badz jest Ci tu po drodze, to moge Ci oddac jedna blaszka + jedna czarna nakretke gratis. W razie czego to odezwij sie na wiadomosc prywatna po weekendzie - powinienem byc wtedy juz po (probie :norty: ) montazu :cool2:

 

PS. apropo tej sruby wkrecanej w podloge, wedlug Google translator na tej stronie hszpanskiej z ktorej wklejalem zdjecia napisali:

'put it under the power cables and so does not need to screw it, because with the side and above is sufficient' (tlumaczenie hiszpanski na angielski) - jak rozumiem chodzi im o to ze tak naprawde nie trzeba przykrecac tej balchy do podlogi i calosc dobrze sie trzyma bedac przykrecona do blachy recznego i z gory przez podlokietnik. Natomaist zamieszczam to jako ciekawostka przyrodnicza - montaz ma byc profi a to oznacza ze ten uchwyt powinien byc przykrecony do podlogi.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A cena w ASO tak jak piszesz 2 koła dużo.

 

Zapytalem u BMW Usera o komplet listw do tych naszych E81 (czyli 5 elementow - bez listew drzwi tylnich i bez popielniczki) - cena to 1270 PLN za calosc.

Przyznam ze przy tym poziomie cenowym mysle ze nie ma sensu czatowac na jakies uzywki po 900 PLN, tutaj ma sie nowki i gwarancje ze wszystko bedzie pasowalo itp.

Teraz tylko pozostaje kwestia znalezienia wolnej kasy :norty:

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te numery części to wszystko co potrzeba do tego uchwytu ?. Głupio mi teraz bo wprowadziłem Cie w błąd pisząc że tak się montuje, ale usprawiedliwię się, gościu przysłał mi cały tunel z dokręconym podłokietnikiem i przysięgał się że trzeba tylko odkręcić i tak samo przykręcić. No niby się trzymało ale nie jest tak jak powinno być, no cóż całe życie trzeba się uczyć. Listwy myślę że bierz te od Usera, zawsze można trochę poczekać aż finanse pozwolą zaszaleć, masz gwarancję że są nie porysowane, a to bardzo ważne, i możesz kupić w każdej chwili . Jak są metalowe to stają się bardzo wyeksponowane we wnętrzu i każdą ryskę widać.Moje są za niewielkie pieniądze bo cały komplet w sumie za chyba 700 zł, ale to był fart sam pewnie bym ich nie kupił bo już orientowałem się ile sobie cenią i podejrzewałbym że nie są ori. Ale nie ma co żałować do twojego nie pasują bo muszą być dopasowane do kierownicy i gałki, myślę że tylko szlifowane aluminium. Bardzo ładnie rozjaśnią dość ponury środek i nadadzą mu trochę szlachetności. Ciekaw jestem twojej opinii jak zamontujesz, ale ja z tego doposażenia jestem najbardziej zadowolony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te numery części to wszystko co potrzeba do tego uchwytu ?. Głupio mi teraz bo wprowadziłem Cie w błąd pisząc że tak się montuje, ale usprawiedliwię się, gościu przysłał mi cały tunel z dokręconym podłokietnikiem i przysięgał się że trzeba tylko odkręcić i tak samo przykręcić. No niby się trzymało ale nie jest tak jak powinno być, no cóż całe życie trzeba się uczyć. Listwy myślę że bierz te od Usera, zawsze można trochę poczekać aż finanse pozwolą zaszaleć, masz gwarancję że są nie porysowane, a to bardzo ważne, i możesz kupić w każdej chwili . Jak są metalowe to stają się bardzo wyeksponowane we wnętrzu i każdą ryskę widać.Moje są za niewielkie pieniądze bo cały komplet w sumie za chyba 700 zł, ale to był fart sam pewnie bym ich nie kupił bo już orientowałem się ile sobie cenią i podejrzewałbym że nie są ori. Ale nie ma co żałować do twojego nie pasują bo muszą być dopasowane do kierownicy i gałki, myślę że tylko szlifowane aluminium. Bardzo ładnie rozjaśnią dość ponury środek i nadadzą mu trochę szlachetności. Ciekaw jestem twojej opinii jak zamontujesz, ale ja z tego doposażenia jestem najbardziej zadowolony.

 

Jeszcze nie montowalem ale na moje oko potrzebna jest 1 sztuka kazdej z ponizszych czesci:

9 Uchwyt podłokietnika 51169147054

11 Nakrętka samozabezpieczająca M6 64509123157

12 Śruba sześciokątna M6X12-SC-U1-8.8 07119905135

13 Śruba z podkładką M6X16-U1-ZNS3 07119903844

14 Nakrętka M6-ZNS3 51127070202

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=UK51&mospid=51382&btnr=51_6741&hg=51&fg=35&hl=115

 

IMO caly 'zestaw' powinien wygladac tak:

http://img546.imageshack.us/img546/9186/p1000156l.th.jpghttp://img832.imageshack.us/img832/5708/p1000159k.th.jpg

 

Czyli potrzebujesz sam uchwyt, nakretka do przykrecenia podlokietnika, dluzsza sruba do wkrecenia w podloge oraz krotsza sruba i blaszka do przykrecenia uchwytu do grubej blachy przy recznym. W moim odczuciu tak jak mamy teraz zamontowany jest niby ok, ale podlokietnik czasem troche trzeszczy jak sie kladzie na nim reke i czuje sie pewna niestabilnosc - byc moze efekt placebo wynikajacy z samej swiadomosci ze cos jest nie tak. Bezdyskusyjne natomiast jest to ze dopiero z podlokietnikiem zrobilo sie wygodnie - nie dziwie sie ze pomimo wczesniejszego braku zaslepki nie zdecydowales sie go wymontowac.

Co do listew to 100% racji, jest pewnosc ze sa niepodrapane, zaczepy cale, ze beda pasowac itp. Zgoda ze przy tych gratach co mam obecnie zamontowane to szlifowane aluminium to jedyny wzor ktory naprawde bedzie pasowac. Z tego co jeszcze pisalem z gosciem to powiedzial ze postara sie dac jeszcze odrobinke lepsza cene - dla mnie mysle ze te lsitwy to juz bedzie ostatnie doposazenie jakie zrobie wiec trzeba niestety przelknac ten koszt i zrobic to raz a dobrze.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy podłokietnik zyska na stabilności nie wiem ale myślę ze trzeba ten uchwyt bezwzględnie dołożyć. Jak zdjąłem tylną zaślepkę i poświeciłem do środka to dziób podłokietnika jest bezpośrednio nad sterownikiem chyba poduszki albo może nawet kilku . Myślę że w razie jakiegoś gwałtownego manewru opierając się na podłokietniku można go wyłamać , wtedy dziobem rozwali się ten sterownik i może głownie ten uchwyt po to jest. Ech no jakoś to ogarnę ale na pewno to zrobię, podłokietnika się nie pozbędę musi być. Też myślę ze modyfikacje trzeba zakończyć, w elektronice nie mam zamiaru grzebać bo po pierwsze nie jest to takie proste i byle kto tego nie zrobi a po drugie w przypadku odsprzedaży kupujący bardzo nieufnie podchodzi do takiego auta, trzeba znaleźć amatora który co nieco o tym wie, ale tacy na nasze auta nawet nie spojrzą. Szkoda wyrzucać kasy, autkiem bardzo dobrze mi się jeździ to co mi najbardziej przeszkadzało wymieniłem i jest ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy podłokietnik zyska na stabilności nie wiem ale myślę ze trzeba ten uchwyt bezwzględnie dołożyć. Jak zdjąłem tylną zaślepkę i poświeciłem do środka to dziób podłokietnika jest bezpośrednio nad sterownikiem chyba poduszki albo może nawet kilku . Myślę że w razie jakiegoś gwałtownego manewru opierając się na podłokietniku można go wyłamać , wtedy dziobem rozwali się ten sterownik i może głownie ten uchwyt po to jest. Ech no jakoś to ogarnę ale na pewno to zrobię, podłokietnika się nie pozbędę musi być. Też myślę ze modyfikacje trzeba zakończyć, w elektronice nie mam zamiaru grzebać bo po pierwsze nie jest to takie proste i byle kto tego nie zrobi a po drugie w przypadku odsprzedaży kupujący bardzo nieufnie podchodzi do takiego auta, trzeba znaleźć amatora który co nieco o tym wie, ale tacy na nasze auta nawet nie spojrzą. Szkoda wyrzucać kasy, autkiem bardzo dobrze mi się jeździ to co mi najbardziej przeszkadzało wymieniłem i jest ok.

 

Proba montazu odbyla sie dzisiaj - niestety bez powodzenia. Z zalozenia nie chcialem sciagac tunelu, a po zdjeciu podlokietnika i wszystkich zaslepek itp. stalo sie ewidentne ze nie ma mowy aby ten uchwyt tam nawet wsadzic co dopiero dokrecic bez demontazu tunelu. Montaz zamierzam przeprowadzic rownoczesnie z montazem listw ozdobnych w ASO - skoro i tak trzeba zdjac tunel to w ten sposob upiecze sie dwie pieczenie przy jednym ogniu, a dodatkowo nic nie zostanie urwane / polamane.

Na ten czas sobie wszystko dokladnie obejrzalem i stwierdzam ze nie ma wiekszego ryzyka zeby przy obecnym nie w pelni profi montazu bez tego uchwytu cos sie urwalo - calosc trzyma sie oprocz tych czterych srub dodatkowo na cztery zatrzaski podlokietnika wchodzacego w tuenl oraz jest wzmocnione tylnia zaslepka tunelu. Oczywiscie idealnie nie jest widac ze ten dziubek sie troche ugina w dol jak sie dociska pdolokietnik - pod warunkiem ze ktos na nim nie bedzie siadal to IMO bedzie ok ;) ale docelowo trzeba to poprawic.

 

Jeszcze Cie zapytam - wspominales kiedys ze sa dostepne lepsze mieszki recznego. Kojarze ze mozna kupic taki z perforowana skora pod raczke i ogolny wystroj ///M-pakiet ale czy sa jakeis lepsze mieszki ze zwyklej gladkiej skory w miejscu tej seryjnej ceraty? Wiem, mialo juz nei byc doposazen :D

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałeś to: oferta nr 2152817687 piszą ze stan idealny cena też. Aczkolwiek wydaje mi się że listwa przy wnęce jakby przygięta ale możne to tylko złudzenie i odbite światło. Mieszka do ręcznego nie ma perforowanego tylko uchwyt, mieszek jest z gładkiej skóry. Ten

oferta nr 2098862167 jest chyba taki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałeś to: oferta nr 2152817687 piszą ze stan idealny cena też. Aczkolwiek wydaje mi się że listwa przy wnęce jakby przygięta ale możne to tylko złudzenie i odbite światło.

 

Wrzucalem juz do tego link - przedewszystkim sa z anglika. Poza listwami na drzwi nic innego z tego zestawu nie bedzie do naszych aut pasowac.

 

Mieszka do ręcznego nie ma perforowanego tylko uchwyt, mieszek jest z gładkiej skóry. Ten

oferta nr 2098862167 jest chyba taki.

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=UK31&mospid=51383&btnr=34_1405&hg=34&fg=30

Widac ze sa tylko zwykle w roznych kolorach i jeden secjalnie pod auta z kierownica ///M - ciekawe czy to taki jak ten do ktorego wkleiles linka czy jeszcze cos innego.

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz gdzieś fotki jak wygląda Twoje auto po wszystkich modach?

 

Hej,

Szczerze mowiac to przez ta pogode (ciemno / brundo) nie mialem okazji zrobic, pozatym chcialem poczekac ze zdjeciami jak juz wszystko bedzie ogarniete, lacznie z tymi listwami wewnetrznymi. Na obecna chwile vs stan wyjsciowy doszlo co ponizej:

 

• Skórzana sportowa kierownica z chromowanymi wstawkami

• Skórzana sportowa gałka dźwigni zmiany biegów z chrom ringiem

• Skórzany uchwyt dźwigni hamulca ręcznego z chromowaną wstawką

• Podłokietnik środkowy

• Felgi BMW Starspoke (wzór 140) 16”

 

Niby duzo tego nie ma i sa to zupelnie podstawowe rzeczy natomiast naprawde odmienily auto, przy czym wszystkie mody wyszly bardzo rozsadnie kosztowo :cool2:

W sumie po tych zmianach calkiem polubilem to auto ;)

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.