Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie do tych którzy już ten temat przerobili :wink:

Mianowicie ile jest faktycznie pracy z wymianą tego podzespołu :?: Jakie ewentualne możemy napotkać przeszkody i jak prawidłowo założyć łańcuch :?:

To tak po krótce z pytaniami :D

Opublikowano

Wyraźnie przy zimnym silniku słychac jak stuka . Jest znacznie rozciągnięty dla tego zamierzam go wymienić .

 

Naprawdę nikt nie wymieniał łańcucha :?:

Opublikowano
A po co chcesz wymieniać ?? Łańcucha sie nie wymienia, chyba że pękł. Ale wtedy to trzeba wymienic troszke wiecej rzeczy niz sam łancuch

A po to wymieniać żeby nie pękł.

Lepiej zaradzić następstwom niż je eleminować po fakcie. W końcu łańcuch zanim się urwie daje duzo wcześniej o sobie znać. Nie słyszałem o łańcuchach typu "full life" bo takich nie ma.

 

Co do samej wymiany to kłobotu wielkiego nie ma.

Sciągasz pokrywę zaworową, przedni górny dekielek, i przymierzasz się do demontażu dolnego dekla. Podczas demontażu należy uważać na uszczelkę misy olejowej, aby jej nie zerwać i kłopotem jest fragment uszczelki pod głowicą występujący pomiędzy deklami. Na niego należy uważać przy samej już wymianie łańcucha.

Kup sobie od razu uszczelki pod przedni dolny i górny dekielek, bo nie są drogie a umilają składanie i pamiętaj o smarowaniu szczeliwem wszystkich zakątków łączeń kątowych. Ploze napinacza może przysporzyć Ci trochę problemów ale na pewno sobie z nią poradzisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.