Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem ze skrzynią automatyczną, nie mogę włączyć biegu P (nie chodzi o to, że lewarka nie mogę przesunąć ale w położeniu na maxa do przodu P nie działa). Na początku skrzynia czasem nie załapywała biegu P (po ruszeniu lekko dźwignią było ok), potem trzeba było mocno włączać P, następnie wręcz uderzać w wajchę aby P weszło. Teraz już nic nie pomaga. Po przesunięciu lewarka na max do przodu lampka przy lewarku świeci się na P, natomiast na zegarach żadna się nie świeci. Auto nie odpala w takiej pozycji, dopiero jak przełączę na N mogę odpalić. Dodam jeszcze, że sama skrzynia podczas jazdy chodzi ok, przełączanie między R, N, D, S zachodzi tak jak powinno, tylko na P ciężko się przesuwa. Idzie to jakoś wyregulować? coś przesmarować? Proszę o podpowiedzi.

http://images49.fotosik.pl/975/60a9396869fca886med.jpg

http://images39.fotosik.pl/968/5c54c458dacbfa90med.jpg

Opublikowano
Sprawdż sobie pod samochodem dzwigienke,bo wychadzi na to że dzwignia wchodzi na miejsce i załącza lampke ,natomiast na liczniku nie zaświeci zanim ten sygnał nie przyjdzie ze skrzyni,czyli pozyzja P nie wchodzi do końca.Nie chce skłamać ale po stronie pasażera pod samochodem przy skrzyni jest to cięgiełko,moze czymś głupim ktoś uwadził i skrzywiło sie przez co jednoznacznie skróciło i nie wbija dokładnie pozycji P.Połóz sie pod samochod podniesiony poprawnie lub na kanale obejzyj to ciegiełko(od lewarka do krzywki przy skrzyni.Skoro w czasie jazdy wszystko pracuje poprawnie to tylko tam szukaj przyczyny.Przy lewarku nie ma co gmerać bo lampka przy nim świeci,czyli wchodzi na swoje miejsce.Stawiam na błachą usterke. :cool2: POzdr
Opublikowano

A ode mnie tak na przyszłość to jak coś w aucie nie działa jak trzeba, to nie uderzamy, nie szarpiemy tylko od razu zabieramy się za naprawę, w twoim przypadku naprawa powinna być prosta, ale gdyby przez zlekceważenie objawów i wbijanie biegu na siłę skrzynia uległa poważnej awarii to nie byłoby tak słodko i sam wpakowałbyś się w duże koszta. Albo jakbyś np. uszkodził wybierak zmiany biegów, on też nie jest taniutki.

Jak coś nie działa tak jak powinno to naprawiamy albo do mechanika bo na siłę nic nie będzie działało na dłuższą metę :cool2:

Daj znać jakie efekty po naprawie i co było dokładnie przyczyną (dla potomnych).

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Problem został zlokalizowany i naprawiony.

Zatarła się linka która idzie od wajchy zmiany biegów do skrzyni. Sam wybierak już wcześniej był naprawiany przez poprzedniego właściciela. Koszt wymiany linki i jakiś tam części w wybieraku z robotą 270 zł. Robione w Insidecar w Bydgoszczy ul. Biedaszkowo.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.