Witam Od jakiegos czasu mam problem z przełączaniem się instalacji z benzyny na gaz. Na początku zimy zawsze rano jak auto się rozgrzewało to w momencie przełączania na gaz auto się dusiło i zaczynał piszczeć przełącznik tak jakby nie było gazu. Po paru minutach, jak sie dogrzał, mogłem przełączyć gaz ręcznie i było ok. Podjechałem do gazownika i podniosłem temperaturę przy której się przełącza na gaz. Pomogło to na jakiś czas. Teraz auto zawsze rano piszczy i aby przełączyć ręcznie na zasilanie gazem silnik musi byc prawie całkiem rozgrzany. Gazownik rozkłada ręce i nie wie co dalej. Auto to BMW e39 523i, instalacja sekwencyjna KME Diego G3. Auto już kupiłem z ta instalacją i nie wiem jaki przebieg na gazie, układ chłodzenia silnika jest raczej sprawny - grzeje w aucie, jest strumień w zbiorniku wyrównawczym. Prosze o pomysły bo cały czas jeżdżę na benzynce, a to boli :mad2: