Skocz do zawartości

Antek_amb

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i '96 M52B25

Osiągnięcia Antek_amb

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Brak spryskiwaczy reflektorów - dziury są. Trochę to psuje efekt
  2. Witam Chciałbym wymienić olej w skrzyni w mojej e39 523i. Jaki warsztat w Kujawsko-pomorskim polecacie? Może jakiś w województwach ościennych? Jaki jest przybliżony koszt takiego zabiegu?
  3. Wszyscy nie mają. Mój kolega w 520 nie ma
  4. U mnie nie było wogóle świateł drogowych. Do wymiany był sterownik swiateł. Koszt ok 100zł
  5. Witam Od jakiegos czasu mam problem z przełączaniem się instalacji z benzyny na gaz. Na początku zimy zawsze rano jak auto się rozgrzewało to w momencie przełączania na gaz auto się dusiło i zaczynał piszczeć przełącznik tak jakby nie było gazu. Po paru minutach, jak sie dogrzał, mogłem przełączyć gaz ręcznie i było ok. Podjechałem do gazownika i podniosłem temperaturę przy której się przełącza na gaz. Pomogło to na jakiś czas. Teraz auto zawsze rano piszczy i aby przełączyć ręcznie na zasilanie gazem silnik musi byc prawie całkiem rozgrzany. Gazownik rozkłada ręce i nie wie co dalej. Auto to BMW e39 523i, instalacja sekwencyjna KME Diego G3. Auto już kupiłem z ta instalacją i nie wiem jaki przebieg na gazie, układ chłodzenia silnika jest raczej sprawny - grzeje w aucie, jest strumień w zbiorniku wyrównawczym. Prosze o pomysły bo cały czas jeżdżę na benzynce, a to boli :mad2:
  6. Bardzo dziękuję. Swoja drogą niezła cena za ten siłownik :duh:
  7. Witam Mam podobny problem ale u mnie jest do wymiany cała ta część (silniczek i linka). Nie działa rownież tempomat, też pewnie ta część za niego odpowiada. Czy ktoś zna może jej numer?
  8. Antek_amb

    lampy zwykle a xenony

    o ringach się nie wypowiem ale zamiast żarówek H7 możesz włożyć zestaw HID choćby z allegro
  9. Witam Mam 523i z 96 roku w automacie z sekwencją (instalacja w aucie od 4 lat). Żadnych problemów. Zalewam i jeżdżę. W mieście przy dynamicznej jeździe potrafi wziąć nawet 20 litrów gazu. Co do komfortu, to ostatnio miałem okazję pojeździć prawie nowym Volvo XC60 i mogę stwierdzić że praca zawieszenia, tłumienie nierowności i dziur w e39 wcale nie jest gorsze.
  10. Witam Mam radio z automatyczna redukcją szumów ale bez regulacji zasięgu. Antenę 100cm Hustler. W trybie ASC radio łapie dużo ledwo zrozumiałych rozmów i ich nie odfiltrowuje. Pomyślałem, że zasięg jest za duży i się robi syf. Czy kupno krótkiej anteny (do 40 cm) pomoże w tym przypadku? A może poprostu obiąć tego Hustlera? Sprzedawca twierdzi, że radia sprawdza przed wysylką i wszystko jest ok. Dzięki za rady
  11. WItam Wczoraj podjechałem na autobahn i jeszcze raz spróbowałem. Jechałem przez dłuższy czas na benzynie. Udało się rozpędzić do 210 km/h i pewnie by poszedł jeszcze ale nie było miejsca. Także cały ten temat to chyba jednak fałszywy alarm, nie wiem czy poprzednio były jakies niekorzytne warunki czy coś innego :duh: . W każdym bądź razie dziękuję za odpowiedzi.
  12. Ja mam interfejs ale umiem obsłużyć tylko INPĘ - wystarczy?
  13. Jechałem na gazie i na benzynie. Prędkość taka sama. Zredukowałem wciskając "guzik" pod pedałem, skrzynia w trybie D
  14. Witam Czy BMW z automatami miały założony ogranicznik prędkości? Jechałem ostatnio na autostradzie (w Niemczech ) i chciałem sprawdzić ile pojedzie moje autko. Mam skrzynię automatyczna. Rozpędzanie szło sprawnie aż do owej granicy ok. 185 km/h. Na najwyższym biegu miał jakieś 3-3,5 tys. obrotów i nie chciał iść dalej. Było to dla mnie dziwne ponieważ miałem duzo słabsze auta i jechały 190 - 200 km/h. Dzięki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.