Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegow

 

Po krotce historia. Pewnego dnia naszlo mnie na sprawszenie rolek, paskow wieloklinowych i kola pasowego w aucie. Rolka posrednia klekotala a napinacz paska lekko szumial, kolo pasowe zadnych drgan czy pekniec. Przy okazji zauwazylem pekniecie na pasku klimy - jeden rowek. Zakupilem wiec rolke i oba paski CONTI zeby autku zrobic dobrze (nagorliwosc jest gorsza od faszyzmu). Wymiana wszystko cyka jak trzeba. Zrobilem 450km do Polski odpalam po postoju a tu nagle pojawia sie dzwiny dzwiek ni to pisk ni to skrzek raz tak raz srak - trwa moze z sekunde. Szczena mi opadla ... podjechalem wiec do jednego mechanika ktory stwierdzil ze to cos w napedzie paska, zapewne napinacz juz slaby i dlatego z nowym paskiem piszczy. Do domu zamowilem napinacz z rolka, wymiana dalej to samo. Wiec kolejny pasek glowny tym razem BOSCH ... chwila ciszy a w zasadzie pierwszy start ... pozniej to samo. Dzwiek bywa tak dziwny ze sam zglupialem przelecialem auto od spodu nic nie dmucha, auto pali i jezdzi wiec nie gary ... wzialem spryskiwacz z woda popsikalem pasek odpalam dzwiek inny wiec to na 100% zrodlo. Tylko co ? Macie jakies pomysly bo ja juz nie wiem czego sie chwycic ... dodam ze wszystkie rolki umylem cleanerem. Moze teraz wszystko jest za suche ?

Opublikowano

to obawiam się, że będziesz musiał kupić jeszcze jeden pasek(ten dłuższy - główny). Ten od klimy może zostać. Tym razem pojedź do ASO BMW i kup oryginał.

Problem polega na tym, iż oryginalny pasek pokryty jest takim meszkiem (włoskami) na powierzchni wieloklinu a zamiennik są normalne (gładkie).

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano

Witam,

 

Tomaszf, u mnie tak samo, przy starcie silnika i przy jego wyłączaniu/gaszeniu. Sprzedawca, od którego zakupiłem auto twierdził, że trzeba napinacz/rolkę zmienić. Daj znać czy u Ciebie zmiana na oryginalny pasek coś dała, to oszczędzę zakupów różnych pasków.

 

Silnik taki jak u Ciebie, M47N '03.

 

Pzdr,

wilku

Opublikowano
to obawiam się, że będziesz musiał kupić jeszcze jeden pasek(ten dłuższy - główny). Ten od klimy może zostać. Tym razem pojedź do ASO BMW i kup oryginał.

Problem polega na tym, iż oryginalny pasek pokryty jest takim meszkiem (włoskami) na powierzchni wieloklinu a zamiennik są normalne (gładkie).

 

No i tu Ci powiem ze orginalny pasek jak to zwiesz byl to wlasnie Contitech bo sprawdzalem przed wymiana co tam siedzi. Dlatego ciezko mi zrozumiec o co kaman.

Opublikowano
Kwestia napinacza. Mam to samo po wymianie obu paskow na nowe. Piska przy starcie i gaszeniu, ale na 100% wina napinacza bo glupi wymienilem sama rolke zamiast z napinaczem. Na krotko to psiknij silikonem, ale i tak objawy powroca.
Opublikowano
ostatnio przerabialem u siebie ten krotki pisk przy starcie i gaszeniu silnika Wymienilem dlugi pasek na conti nie bylo poprawy chociaz ten stary byl juz lekko wyciagniety Pasek od klimy nie bo byl sciagniety i tez piszczalo Wymienilem napinacz na nowy INA i tez to samo Rolki ok bo byly sprawdzane Zaczelismy psikac wd-40 na kola pasowe i okazalo sie ze pisk dochodzil od kola pasowego wspomagania Pojechalem zobaczyc nowe kolo zeby porownac bo byla mozliwosc i moze z dwa milimetry stare kolo bylo bardziej starte Oczyscilem i przejechalem stare kolo lekko papierem sciernym,wlozylem stary napinacz,nowy pasek zostal i jak na razie bez piskow Jak zacznie piszczec to juz wiem co i bedzie trzeba wydac ok 120zl na nowe kolo wspomagania :|
Opublikowano
Kwestia napinacza.

 

Na pewno nie bo jak widzisz w tresci napinacz w komplecie czyli rolka i budzik zostaly wymienione. Swoja droga ile pierdzielenia sie z tym jest ehhhhh .... zamowiony pasek w aso .... angole tez cos pisza o innym conti dla bmw a na pozostaly rynek. Jutro bedzie to sie przekonamy. Napisze jak rezultat.

 

Sent from my Milestone using Tapatalk

Opublikowano

No wiec dla wszystkich zainteresowanych ... tak jak napisal kolega matimisztal TRZEBA KUPIC PASEK W ASO (ok 50 euro).

Pasek jest z Contitech ale od srodka z meszkiem koloru jasno szarego ... moj poprzedni conti "na zamiane" nie ma tego meszku (tak samo jak i kolejny bosch). Wiec mimo, ze producent ten sam produkt nie jest taki sam. Czasem po prostu nie da rady oszczedzic :(

Pozdro i mati dzieki za wskazowki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.