Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam może wy mi pomożenie bo mechanicy z którymi pracuje rozkładają ręce. Auto posiada instalację gazową manualną na komputerze. Powiedzmy że wyjeżdżając z domu do pracy jest idealnie ale jeżeli już odpalam auto wracając z pracy to czasami ale nie zawsze mam taki problem że po przełączeniu na gaz nie pali na ostatni cylinder. Mam wymienione świece, kopułkę z palcem, kable. jeszcze mogę dodać że wyskakiwał mi błąd sądy lambda co przy gazie jest raczej normalne ale stwierdziłem że może jest już zużyta więc tez ja wymieniłem i nić nie pomaga a toważyszy temu duże spalanie tylko gazu bo na benzynie jest norma 9l a gaz około 13l. Byłem już u gazownika i niby mam wszystko dobrze wyregulowane a ostatnio zastał mnie strzał w kolektor. Więc jeżeli ktoś miał może coś podobnego albo słyszał o czymś takim będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Z góry dzieki.
Opublikowano
gdybym jeździł tylko po mieście to bym się zgodził na takie spalanie ale to jest takie uśrednione spalanie kiedyś miałem trochę ponad dychę. A nie mam stożka bo gaz nie lubi powietrza i tak już mam zmniejszony dolot powietrza o 50%.
Opublikowano
może to też być wina przewodów WN.Ajeżeli nie chcesz mieć problemów z gazem to załóż sobie blosa.napewno znajdziesz dużo informacji na ten temat na tym forum albo na forum lpg.koszt około 300zł na allegro a założysz sobie sam wystarczy poczytaći skończą sie Twoje problemy z lpg.miałem blosa u siebie w siudemce.jak założyłem to wydawało mi się,że mam 300km.zamiast 200.polecam a do gazownika pojedziesz tylko go wyregulować
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano
blos nie jest nielegalny.przepisy mówią jasno.-każda instalacja musi być sterowana elektronicznie bo niby ekologia i bezpieczeństwo. w praktyce oznacza to minimum silnik krokowy do gazu sterujący dawką mieszanki.blos ma inną zasadę działania typowo mechaniczną ,gdzie elektronika tylko przeszkadza w działaniu.więc bieżesz silnik krokowy, wybebeszasz środek i montujesz samą obudowę wraz z podłączoną wtyczką. w ten sposób masz niby sterowanie elektroniczne i auto przejdzie każdy przegląd bez problemu.chyba,że będziesz się chwalił diagnoście,że masz blosa.ja jeździłem kilka lat z blosem i atrapą silniczka nigdy na przeglądzie nie miałem problemów
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.