Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi na w sumie proste pytanie, dlatego proszę o pomoc.

Jaki powinien być kąt otwarcia klapki w przepustnicy przy maksymalnym dodaniu gazu? Ściągnąłem ostatnio gumę od przepływomierza i zobaczyłem, że jak ręcznie dodaje gazu na maxa to klapka otwiera się na ok. 45-70 stopni, gdzie aby powietrze miało maksymalny przepływ powinna się otworzyć chyba do 90 stopni? Pytam, bo obiawy są takie, że auto mimo uszczelnionego kolektora ssącego, braku kata, kompresji po 14 na każdym z cylindrów nadal słabo przyspiesza. W szczególności zamula na dolnych partiach obrotów. Na kompie nie ma żadnych błedów (sprawdzany w serwisie BMW).

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
Tak tak, filtry nowe, pompa paliwa też. W momencie kiedy chce ruszyć z buksowaniem kół, auta zawyje, pociągnie tak jakby ze sprzęgła i po 3 sekundach zacznie normalnie przyspieszać. Może to być wina dyfra np? Proszę o jakieś info na temat przepustnicy, bo wydaje mi się że może za mało się otwierać...
Opublikowano
Trochę to właśnie tak wygląda, z tym że przy mocnym przyspieszaniu i szybkiej zmianie biegów też by było czuć ślizganie się tarczy, a tu nic takiego się nie dzieje.
Opublikowano
Ktoś coś może doradzi odnośnie tej przepustnicy? A czy jest możliwość że dyferencjał go trzyma jeżeli coś z nim byłoby nie tak?
Opublikowano
a jak to jest z dyferencjałem? czy jak jest zużyty czy jakoś inaczej uszkodzony to może nie przekazywać odpowiednio mocy na tylnią oś? Nie wiem, szukam już gdzie się da... jest taka możliwość?
Opublikowano

uszkodzony dyfer z pewnością byś słyszał,jeżeli jest cisza to znaczy OK

być może,jednak sprzęgło ma jakiś uślizg

albo za dużo wymagasz od tego silnika?

Opublikowano
No właśnie. silnik przeszedł remont bebechów (pierścienie, głowica, uszczelniacze) a to ciągle lipa. Coś go trzyma i nie wiadomo co...
Opublikowano
Ostatnio mialem przepustnice na wierzchu bo ją czyscilem ale prawde mowiąc nie zwrocilem na to uwagi.Raczej na bank przy pelnym gazie obie klapki powinny byc na plasko otwarte.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.