Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

mam pecha i padła mi chłodnica wody, dziura na dole i płyn leje się aż (nie)miło.

ciekawostki:

1) zbiorniczek wyrównawczy suchy, nie widać też ani kropelki w powrocie

2) w chłodnicy dziura na dole więc podejrzewam że też może nie mieć płynu

3) a teraz najważniejsze, temperatura na wskaźniku, ładnie idzie do połowy i stoi !!!

 

pytania, gdzie jest czujnik temperatury, i co on dokładnie mierzy ?

czy w takim wypadku czujnik może on mnie okłamywać i silnik tak naprawdę się przegrzewa ?

 

M.

[OO=( )( )=OO]

Bardzo Miły Właściciel :]

Opublikowano
w głowicy, widocznie jest tam jeszcze płyn, ale gdzie indzie może być już powietrze i ja bym tak nie testował na twoim miejscu bo popęka ci głowica
Opublikowano

co do testów, to nie robiłem tego specjalnie :evil:

 

ale info z testów może być przydatne

1) wskaźnik pokazuje prawde, tz jak stoi na środku to jest dobrze

2) zgadza się trochę płynu było, jak wysechł ten dolny wąż od silnika to temperatura skoczyła w 10 s

3) po tym jak wlazło na czerwone pole, samochód jechał w "trybie awaryjnym"- kompletny brak reakcji na gaz, nie wiem ile tak pociągnie ja dojechałem do najbliższej stacji tak ze 400m.

4) po odczekaniu i zalaniu płynem, becia śmigała az miło

5) dziś wstawiłem nową chłodnicę, więc już w ogóle ok

 

/m.

[OO=( )( )=OO]

Bardzo Miły Właściciel :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.