Skocz do zawartości

Run flat


lukaszw147

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tez mieszkam na wyspach i dwa lata wstecz zlapalem sporego gwozdzia w runflacie podjechalem do warsztatu i zrobili od reki bez zadnych problemow opona po naprawie nie stracila zadnych wlasciwosci jezdnych pozdr.

 

A gdzie Ci zrobili uszkodzona i za ile?

 

Robilem w BT Tyres koszt z wywazeniem 15f.pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam wiedzy na ten temat ale w logicznym rozumieniu grunt to nie przegrzac oponki czyli nie jezdzic zbyt szybko na przebitej i nie robic nia zbyt duzych dystansow,cala reszta to standardowa procedura naprawiania opony jak kazdej innej,ona ma tylko boki wzmacniane.

Jak normalna opona jest przebita i sie ja naprawi to tez nie widac roznicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i error powrocil, tak jak mnie przestrzegano.. Jedna rzecz, ktora mnie wkorza, ze komputer nie pokazuje ktore kolo ma problem. No coz jedziemy do BMW i zobaczymy co w trawie piszczy.. Jakie powinno byc cisnienie z przodu i z tylu w tych oponkach?
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i error powrocil, tak jak mnie przestrzegano.. Jedna rzecz, ktora mnie wkorza, ze komputer nie pokazuje ktore kolo ma problem. No coz jedziemy do BMW i zobaczymy co w trawie piszczy.. Jakie powinno byc cisnienie z przodu i z tylu w tych oponkach?

Jak drzwi otworzysz to nie pisze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do ASO, jedz, tam już zacierają rączki. Pewnie się wahają czy ci zaproponować update całego softu bo "coś się wysypało" (pewnie moduł od pomiaru ciśnienia :lol:), czy od razu wymianę sterownika z powodu błędu złego ciśnienia w oponie. :mad2:

 

Znajdź fragment w instrukcji dotyczący kalibracji ciśnienia w oponach, czy coś takiego. Komputer dokonuje pomiaru ciśnienia na podstawie tego jak szybko się kręcą koła. Jeżeli w jednym nie ma powietrza - kręci się wolniej - wywala błąd ciśnienia w oponach. Dane porównuje z tymi z kalibracji. Teraz jak po naprawie napompowali ci inne ciśnienie niż to które było przy kalibracji, to komp wywala błąd. Podjedź na stację, posprawdzaj ciśnienia, będziesz miał jasność. Potem kalibracja kompa i gites.

 

A prawidłowe ciśnienia powinieneś mieć na tabliczce przy drzwiach kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sie BMW nie popisali, podjechalem na stacje a tam w kazdym kole inne cisnienie :shock:

 

Wedlug tej tabelki:

 

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/cisnienie.JPG

 

 

Z przodu ustawilem na 2.7 a z tylu 3.3. Skasowalem error i czekam. Dobrze czytam? A moze z przodu ustawic 2.8?

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.