Skocz do zawartości

Modernizacja Silnika , wszelkie porady mile widziane !!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Jak już wcześniej pisałem o momencie obr. Nm w E30 tak teraz chciałbym się zapytac o wszelkie modernizacje jak i przeróbki silnika . Występuje w KJSie i bądz co bądz tylno-napedówka 320 E30 jest dosyć specyficznym samochodem do KJs . Nie często sie widuje BMW w tego typu imprezach gdyż tylny napęd sprawia że samochód traci cenne sekundy przy nawrotach . Radą na ten tylny naped jest zamontowanie szpery co już uczynię na dniach . Ale nie wiem co zrobic z silnikiem . Prosze was o porady jak i linki firm które mogą mi w tym całym przedsęwzieciu.

Opublikowano

Moi sasiedzi z poludnia NJ (Azevedo Motorsports) zamiast usprawniac silnik w E30 po prostu go wymienili na silnik od E36 M3.

:cool2:

 

Jednym z innych rozsadnych usprawnien jest doladowanie juz istniejacego silnika jakas sprezarka turbo. Aby silnik wytrzymal przynajmniej 10PSI wczesniej nalezaloby wymienic jego wnetrznosci i zastapic je troche bardziej wytrzymalymi . Jest to oczywiscie dobry projekt na dlugie zimowe wieczory w cieplutkim garazu. :roll2:

Opublikowano
Zła odpowiedz mój przyjacielu . KJS jest podzielony na klasy i mój silnik miesci się w klasie do 2,0 l i niech tak zostanie . Jeżeli wstawie turbo to klasę wyżej pójdzie samochód . Chodzi mi tu o jakięś modernizacje : wałeka , sprzęgło coś w tym stylu.
Opublikowano

Ostrzejszy wałek rozrządu, lepszy dolot i kolektor wydechowy - baran. Może jakiś chip, chociaż nie wiem czy cokolwiek to da.

 

BTW, musisz mieć klatkę w swojej klasie?

Opublikowano
nie musze klatki mieć , przynajmniej narazie.

 

A jakie przeróbki są dopuszczalne? Sportowe zawieszenie, silnik? Można np. wyjąć kanapę i ogólnie odciążyć auto?

Opublikowano

proponuje przeróbke głowicy i układu dolotowego, ukłądu zasilania paliwem. Planowanie głowicy celem uzyskanie jak najmniejszej komory spalania i najwyzszego stopnia sprezania, inny wałek rozrządu(ostry), inne zawory (wieksze) inne gniazda zaworowe(wieksze), inny dolot (wiekszy), wtryski i ich sterowanie od m20b25 albo calkowita zmiana czasu i dawki wtryskiwanego paliwa, inny kolektor wydechowy(wolny)(polerowany dolot), inny wydech. Mozna by tu popisac, czysto teoretycznie...

 

 

pozdr

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moi sasiedzi z poludnia NJ (Azevedo Motorsports) zamiast usprawniac silnik w E30 po prostu go wymienili na silnik od E36 M3.

 

A mnie to wygląda ma M50, a nie M3, mylę się?

Kai
Opublikowano
Zawieszenie , klatka , modernizacja silnika , i wyprucie wszystkiego co nie potrzebne. :duh: Nikt nic nie wie o tunningu silnika ( nie chodzi mi tu o dosawę Turbo , tylko jakieś kombinacje inne).

 

jedyna opcja zeby to sie poruszalo to dol silnika od ety gora zostaje od 320 o ile masz glowice z numerem 731 na koncu - kolektor dolotowy i przepustnica, przeplywka od 2.5 - glowice obrobic (walek i dzwigienki od swiatka), przejsc na Motronica 1.3 z 325, zalozyc kompa od 325i i masz ok 200km :) i 260-280 Nm i jakies 6.5 do setki ;, mozna jeszcze sie bawic w poszukanie bardziej wypuklych tlokow i wstawienie w twoja glowice zaworow od b25. mozna zalozyc kute tloki i wal od 324td .... mozliwosci jest wiele :D

 

Pozdrawiam

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
ale wtedy nie zmieści się w klasie -do 2.0. litrów - auto ma być do KJS-ów
mozna zalozyc kute tloki i wal od 324td ....

tam są faktycznie kute tłoki? da się założyć wał i tłoki do M20B25, czy to się zmieści a co z korbowodami?

 

nie wiem czy wejdzie w blok od 325 ale w blok od ety wchodzi...a co do klasy w ktorej startuje - przeciez nadal bedzie mial w dowodzie 320 prawda ??? a ja sam nie wiem jaka bedzie mial pojemnosc :D - trzeba by obliczyc.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.