Skocz do zawartości

INSPEKCJA ??? pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie mam klopot poniewaz wyciagnoilem z furki akumulator poniewaz mi zdechl (zima) ;/;/;/;/ po zalozeniu akumulatora zapalila mi sie inspekcja :(:(:(:(:(

niebardzo sie na tym znam poniewaz jak go kupilem niedawno .... przy przekreceniu kluczyka palily mi sie same zielone lamki wiec powinno byc wszystko ok tak??? a tu nagle "inspekcja co robic "???

bmw 520 88r

zawsze po przekreceniu kluczyka palily sie wszystkie zielone a teraz pali sie inspektion

co mam robic pomocyps. teraz diudki zielone ani zadne inne sie nieswieca czy to jakas awaria???

Opublikowano

Witam serdecznie i dzieki wielkie za posta tylko mam takie male pytanko czy przy inspekcji siewca sie zielone lampki czy nie bo u mnie sie nieswieca zadne tylko swieci inspekcja

ps przed wyjeciem akumulatora swiecily sie 4 zielone

:((::(:(:(:(:(:(:(:(

Opublikowano
Witam serdecznie i dzieki wielkie za posta tylko mam takie male pytanko czy przy inspekcji siewca sie zielone lampki czy nie bo u mnie sie nieswieca zadne tylko swieci inspekcja

ps przed wyjeciem akumulatora swiecily sie 4 zielone

:((::(:(:(:(:(:(:(:(

skasuj insp i bedzie dobrze, zielone powrócą.

ludzie :search: plisss

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Opublikowano

Fakt, że po rozpięciu akumulatora, zapaliła Ci się inspection i zgasły zielone diódki, świadczy o słabych ogniwach potrzymania pamięci w liczniku, które akurat w Twoim modelu są.

Pomyśl o ich wymianie, gdyż problem może się powtórzyć lub nawet zaniknie Ci obrotomierz z ekonomizerem.

Opublikowano

Ceny są różne, gdyż wiele jest producentów, ale średnio 15/szt trzeba liczyć.

Sa dwa ogniwa wyglądem przypominające baterie 1,5V "paluszek", tylko że ogniwa można ładować i mają 1,2V. Moc jest nieistotna - 750mA lub więcej będzie też dobrze.

Opublikowano

Witam

Chyba nie do końca jast tak z tymi akumulatorkami.

Ja u siebie wymieniłem te akumulatorki, bo nie działał mi obrotomierz i ekonomizer. Niestety nie pomogło.

Później wymieniałem sprzęgło i rozłączyłem akumulator żeby jakiegoś zwarcia nie było bo odkręciłem rozrusznik. Po ponownym podłączeniu akumulatora zapaliła się inspekcja. Także to chyba nie wina słabych akumulatorków.

A jeśli chodzi o akumulatorki to u mnie są takie

Opublikowano
Z tyłu zegarów między kostkami które podłacza się do zegarów jest czarna kostka nazywa się Codiestecker czy jakoś tak. Trzeba wyciągnąć ją, otworzyć i wyjąć płytke z dwoma scalakami. Przelutowąć raz jeszcze osiem nóżek mniejszego z nich, w tym większym lutownica nie bierze cyny. U mnie po przelutowaniu nóżek obrotomierz i ekonomizer działają bez zastrzerzeń.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie nie dzialal ani obrotomierz ani ekonomizer wymienilem baterje bylo dobrze przez 0.5 roku teraz ekonomizer albo jest na 30 albo w czasie hamowania silnikiem na 0 czyli dobrze :doh:
Opublikowano
U mnie nie dzialal ani obrotomierz ani ekonomizer wymienilem baterje bylo dobrze przez 0.5 roku teraz ekonomizer albo jest na 30 albo w czasie hamowania silnikiem na 0 czyli dobrze :doh:
Opublikowano

dzieki wielkie za shemat inspekcja skasowana bez problemowo :D:D:D:D:D

tylko zas po wyjeciu akumulatora inspekcja zaswiecila ;/;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.