Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie padło mi wisko. Obudowa i same łopaty wiatraka zdemontowane, klucz 32 jest i świadomośc lewego gwintu również zastanawia mnie tylko jedno jak zblokowac pompe wody żeby zdjąc sprzegło wiskotyczne. Prosze o jakieś porady gdyż zależy mi na czasie.

Pozdrawiam

Opublikowano
No właśnie ten post udało się mi znaleźc wcześniej i wisko z auta już wyciągniete ;) dlatych co nie wiedzą klucz 32 i mocnym uderzamy w lewa częśc klucza (tak żeby klucz szedł jak wskazówki zegara) u mnie zeszło za 2 uderzeniem ;) można też próbowac blokowac na śrubach do pompy wody ale strach czy się nie ukręcą wiekszy po co robic sobie nie potrzebną robote. Teraz tak Panowie szukac orginalny zamiennik BEHR czy szukac taniego zamiennika?
Opublikowano
Temat oczywiście znany o regenracji tylk ochciałem znac wasze zdanie. Postanowiłem kupic tani zamiennik myśle że troche wytrzyma a w między czasie zregenerowac stary BEHR zgodnie z poradnikiem kolegi KinceK
Opublikowano
Powiem tak kolego kupiłem wisko dwa lata wstecz za 120zł nie pamiętam firmy wiadomo nie behr.Żadnych problemów chodzi jak należy,teraz przy upałach chodzi super :wink:.Także nie jest powiedzane że musi być orginał.
Opublikowano

Powiem tak jak mówiłem wcześniej kupuje tańszy zamiennik a BEHR regeneruje i będzie w razie w ;d co chciał bym dodac, oczywiście każde sprzegło wiskotyczne kupujemy w pozycji pionowej i sprzedawców również się pytamy w jakiej pozycji ów częśc lezała i czekała na nabywce, z tego co wiem to wisko po dłuższym lezakowaniem nadaje się co najwyżej do ... a złom xD

 

Pozdrawiam i dziękuje za udzieloną Pomoc

 

Łukasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.