Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. jestem nowym uzytkownikiem wiec na poczatku chcialbym sie przywitac na forum. przeszukalem troche tematow, ale nie znalazlem mojej odpowiedzi, a wiec tak padlo mi sprzeglo wiskotyczne w bmw e36, 94'. Narazie nie mam mozliwosci wymiany na nowe poniewaz nie jestem w polsce, slyszalem o sprawdzonej metodzie, scisnieca opaska metalowa? czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak mam to scisnac? poniewaz dzis zamontowalem to po swojemu niestety samochod dalej sie grzeje. pozdrawiam
Opublikowano

wycinasz pasek gumy

ma on być trochę szerszy niż odległość między pompą wody a Visko

w środku zakładasz metalową opaskę i zaciskasz

Visko będzie się kręcić z taką szybkością jak pompa

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

witam, a wiec to jeszcze raz ja, zalozylem opaske metalowa na wisko, nie mam pojecia czy chodzilo o to wczesniej, zrobilem pare zdjec, czy moglby mi ktos powiedziec gdzie dokladnie ona jest? poniewaz w tym miejscu nie zdaje egzaminu, mile widzanie zdjecia lub jezeli ktos moze to prosze zaznaczyc na moim i zalaczyc, dzieki wielkie

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9020a46b16823fed.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e29a13a0114e5f43.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e1ff2425a825986.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tą opaską to sobie daj spokój. Chodzi o to by w oś miedzy Visko a pompą a dokładnie miedzy śrbę krórą widzisz a Visko w ten taki rowek wciśnąc jakąś gumę, sznurek i to mocno po to by visko obracało się w predkością pompy wody. To co zrobiłe z opaską metalową to nic nie da bo ścieście śrubę. Mozesz ta opaską ścisnąc jak już dasz dużo gumy lub sznurka w ten rowek miedzy VIsko ą śrubą o niej. Możesz równiesz dać do mechaniora by je zaspawał na stałe ale na zachodzie to raczje na takich prowizorkacha się nie znają.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale czemu ma tam kupować Visko? Wiesz ile am kosztuje?? Taka jest chytość polaków. Jedzie tam zarabiać "kokosy" w najgorszym gównie jakie jest a tu wraca bo jest taniej i wciska kit wszystki ile to on nie zarobił. Sorki za OT ale takie jest moje zdanie na temat taki osób, co chce parę groszy oszczędzić bo nie STAC go kupić Visko za granicą.
Opublikowano
Ale czemu ma tam kupować Visko? Wiesz ile am kosztuje?? Taka jest chytość polaków. Jedzie tam zarabiać "kokosy" w najgorszym [bAD] jakie jest a tu wraca bo jest taniej i wciska kit wszystki ile to on nie zarobił. Sorki za OT ale takie jest moje zdanie na temat taki osób, co chce parę groszy oszczędzić bo nie STAC go kupić Visko za granicą.

 

 

nie chodzi o to, tutaj visco kosztuje okolo 30f, jezeli byl bym chytry jak mnie nazwales, to sprowadzil bym sobie z polski, wtedy zaplacil bym tyle samo co tutaj, chodzi o to ze, nie chce oddawac samochodu do mechanika, przynajmniej narazie, poniewaz jest caly czas w uzytku, a samochod jest mi caly czas potrzebny, sorry za off topic, ale nie rozumiem takich ludzi, nie wiem moze zazdroszcza komus zagranicy, a dodam ze nie ma czego

Opublikowano
kolego zamów nowe wisko do wymiany jest potrzebny klucz 32 zajmuje to góra pół godziny jak to zaniedbasz to pójdzie uszczelka pod głowica i wtedy dopiero będzie problem i koszta
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale czemu ma tam kupować Visko? Wiesz ile am kosztuje?? Taka jest chytość polaków. Jedzie tam zarabiać "kokosy" w najgorszym [bAD] jakie jest a tu wraca bo jest taniej i wciska kit wszystki ile to on nie zarobił. Sorki za OT ale takie jest moje zdanie na temat taki osób, co chce parę groszy oszczędzić bo nie STAC go kupić Visko za granicą.

 

 

nie chodzi o to, tutaj visco kosztuje okolo 30f, jezeli byl bym chytry jak mnie nazwales, to sprowadzil bym sobie z polski, wtedy zaplacil bym tyle samo co tutaj, chodzi o to ze, nie chce oddawac samochodu do mechanika, przynajmniej narazie, poniewaz jest caly czas w uzytku, a samochod jest mi caly czas potrzebny, sorry za off topic, ale nie rozumiem takich ludzi, nie wiem moze zazdroszcza komus zagranicy, a dodam ze nie ma czego

 

Do jakiego mechanika. To jest parę minut roboty, nawet dla laika jest to proste i realne do zrobienia. Ale Twoja sprawa. Albo kupisz i zrobisz Visko (o ile ono padło) albo przegrzejesz silnik i może nawet nie dojedziesz spowrotem. Ja nie zazdroszę ale współczuje... ale niewazne. Kolego, doprowadź furę do ładu i wróć cały i zdrowy. :D

Opublikowano
albo zaspawaj i czekaj aż wisko na wysokich obrotach silnika rozleci się tj śmigło i pięknie posieka wszystko pod maską.Skoro jesteś pewnien że wisko to zmień to.Robota prosta i szybka.
Opublikowano
wlasnie przeczytalem montaz wisko i jednak sie wezme sam za to, pochwale sie jak zrobie, a w razie problemow bede pytal.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano (edytowane)
ściśnij pasek wieloklinowy jak będziesz odkręcał, skoro nie ma termostatu to go załóż robota ta sama tylko spuść płyn chłodniczy z chłodnicy i kup silikon uczytelniający jak to wszystko zmienisz to zobaczysz jak układ chłodniczy zacznie pięknie działać Edytowane przez acidburn
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dalej się grzeje bez termostatu??? Dziwna sprawa ale raczje wina jest gdzieś dalej niż w Viscko. Bez termostay to raczje silnika nie bedzie sie przegrzewał. Tu jest raczje większy problem. Jak już ktoś piasał uszczlka pod głowica lub pompa wody. Śmiem wątpić aby Visko Tobie coś dało.
Opublikowano
dajmy koledze się wykazać niech zrobi najpierw to co mu napisaliśmy bo to bedzie po kosztach, jeżeli dalej będzie to samo to albo pompa albo uszczelka
Opublikowano
no to ja juz sam nie wiem, ale dla pewnosci wymienie wisko, jezeli nie bedzie efektu, bede dalej myslal, a narazie pozostalo mi dalej jezdzic, z ogrzewaniem wlaczonym..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.