Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Generalnie wszyscy ci powiedzą że nie reguluje się maglownicy tylko daje do regeneracji!!!

Jeśli masz luz i przy szybkich ruchach kierownicy słychać cykanie to znaczy że powinieneś wymienić maglownice.

Ale najpierw spróbuj ją dokręcić. NA górze maglownicy jest śruba z gwiazdka zewnętrza i gwiazdką wewnętrzna. Weź klucz oczkowy rozmiar 28 (chyba) i dokręć i 1/4 obrotu ( 90stopni) sprawdź ponownie luz, przejedź się czy kierownica odbija z zakrętu.

Jeśli luz zniknął to super jak nie możesz regulować dalej ale jak za mocno dokręcisz to kierownica nie będzie ci samoczynnie odbijać.

Pamiętaj!!!

Wszystko robisz na własną odpowiedzialność, nikt tej regulacji ci nie poleci ???

Twój wybór. Albo przedłużysz życie przekładni albo je skrócisz.

Opublikowano
Jeżeli masz luz na tym przegubie kulowym to jest on elementem wymiennym. Kup drążek kierowniczy i po problemie. Jeżeli jednak luz jest na listwie zębatej i chodzi ona góra-dół to niewiele zdziałasz, ale możesz spróbować sposobu podanego przez kolegę wyżej. Na wewnętrznych elementach przekładni widać korozję. Możliwe że z tego powodu przekładnia nie będzie nadawać się do regeneracji.
Opublikowano
Dla własnego bezpieczeństwa wymień maglownice i będziesz miał spokój. Zginąć za 200 lub 250 zł trochę szkoda. Albo daj do regeneracji , zależy czy masz gdzie w okolicy kupić używkę, ceny do 318 to tak jak pisałem wyżej. Nie wiem jaki jest koszt regeneracji może wypowie się ktoś kto regenerację ma już za sobą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.