Skocz do zawartości

320d INPA interpretacja (problem z mocą, przeładowanie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie,

 

Mam następujący wynik diagnozy w INPIE

 

http://i54.tinypic.com/2le0010.jpg

http://i53.tinypic.com/6fyujq.jpg

http://i53.tinypic.com/xm1puf.jpg

 

Czy dobrze interpretuje, że do wymiany przepływomierz?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez krycek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

27- błąd elektrycznego podgrzewacza płynu chłodzącego.

 

8- błąd świec żarowych lub ich przekaznika.

Opublikowano

I ostatni - dosłowne tłumaczenie:

116 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji

A jeśli martwisz się tym wykrzyknikiem w INPA przy pomiarze masy wpadającego powietrza, to nie ma czym, bo skrypt do naszego silnika posiada już ten błąd i wykrzyknik zawsze będzie i nie ma co się nim kierować.

Opublikowano
I ostatni - dosłowne tłumaczenie:

116 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji

A jeśli martwisz się tym wykrzyknikiem w INPA przy pomiarze masy wpadającego powietrza, to nie ma czym, bo skrypt do naszego silnika posiada już ten błąd i wykrzyknik zawsze będzie i nie ma co się nim kierować.

 

O proszę. To cenna informacja bo już nastawiałem się na wymianę przepływki. A jaki jest poprawny zakres wartości tego parametru?

 

Generalnie problem jest następujący - przy szybszej jeździe następuje przeładowanie (przed skasowaniem błędów miałem zbyt wysokie ciśnienie doładowania) i samochód przechodzi w tryb awaryjny (trzyma prędkość 120km/h). Czasem się odetnie i jedzie pod 200 km/h bez problemu. Odpiąłem przepływomierz - auto bardziej zmulone jeździło, ale problem nie ustąpił - nadal powyżej pewnej prędkości bach i spada do 120km/h. Ekonomizer leci w okolice 10l wtedy. Stąd podpiałem się do life data, patrze a tu wykrzyknik przy masie powietrza. Jeśli jednak te wartości są ok to celuję w elektrozaworki egr i sterowania turbiną. Proszę o info czy dobrze myślę. Z góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano

A przeszedłeś standardową ścieżkę odzyskiwania mocy w 320d? Tzn przewody podciśnieniowe, elektrozaworki turbo egr, szczelność dolotu turbo-przepływka, czyszczenie egr i czujnika ciśnienia doładowania, sprawdzenie nr przepływki jeśli kończy się na 314 to wymiana na nową BOSCHA z końcówką 527 i reprogramacja ECU. Ogólnie to jest tego cała masa na forum. W ostateczności pozostaje sprawdzenie przepływki pod DIS-em, bo INPA nie ma takiej opcji, a wygląda to tak:

Opublikowano

Dziękuję za informacje.

 

Póki co sprawdziłem jedynie przepływomierz poprzez jego wypięcie i potwierdzenie, że auto muli bardziej ale problem nie ustępuje - ergo to nie przepływka. Zaniepokoił mnie ten wykrzyknik, ale skoro to błąd w skrypcie to będę szukał w przewodach i elektrozaworkach.

 

Pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Kiedy możemy mówić o przeładowaniu a kiedy o normalnym chwilowym overbooscie? Czyli kiedy myśleć o ingerencji w układu regulacji ciśnienia doladowania?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.