Skocz do zawartości

podłączenie kierownicy m-power


hektorek106

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam pomocy bo kupiłem do swojej e38 1994r nowszą kierownicę z e39 z 1997r oczywiście poduszka jednonabojowa, po założeniu wszystko działa tylko co chwile mi się włącza i wyłącza obieg zamkniety ,i tak samo jak włączam tempomat też włącza sie ten obieg w klimatyzacji,przy starej kierownicy był do tego osobny włącznik ,w tej kierownicy nie ma go,jak można rozwiązać ten problem,bo przekopałem cały internet i nic nie ma na ten temat,bardzo proszę o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chociaz tyle ze wogole Ci dziala ja do swojej 750 z 95r podlaczylem ta kierownice i multifunkcja nie dziala tylko podswietla przyciska a z obiegiem wewnetrznym jest tak jak u Ciebie wszystkie przyciski na kierownicy z prawej strony zalaczaja ob. wewnetrzny, tu lezy raczej przyczyna ze strony modulu ktory tym steruje ja podlaczylem dwunabojowa wiec dlatego mi nie dziala a myslalem ze z jednonabojowa nie bedzie problemu a tu jednak co innego wyszło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja już sobie poradziłem z tą kierownicą,musisz dostać się do modułu mfl-wyciągnąć schowek od strony kierowcy i widać moduł mfl-jest na nim napisane, nastepnie odłączyć tą wtyczkę od niego i zmostkować piny-1 z 3, 2 z 4, i 5 z 7 i u mnie wszystko śmiga , do mostkowania użyłem nóżki od diody fajnie się wyginają i pasują w tą kostkę,jakby co to pytaj ,to pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Odgrzeje trochę kotleta ;)

Mam e38 z 95r. kiera zwykła z multifunkcją, wszystko ładnie działa, ale zachciało mi się zmienić na serducho, więc takowe nabyłem wraz z taśmą, po podłączeniu nie działa sterowanie radiem i klaksonon, tempomat działa bez zarzutu, problem jest również z obiegiem zamkniętym, bo sam się włącza, ale tu nie jestem pewien, czy się włącza od czasu do czasu, czy podczas naciskania guzików od tempomatu.

Dodam, że na kierownicy jest włącznik do tempomatu tylko z 0 a nie jak w późniejszych przedliftach I/0 więc tu jest tak jak powinno być, taśma z mojej kierowcy nie pasuje, bo jest inna wtyczka do multifunkci i jeszcze co zauważyłem to kolory kabli są inne przy tej wtyczce pod kierownicą, czy to tu tkwi cały problem, czy może gdzieś indziej?

Proszę o pomoc, bo już zglupiałem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.